Hakutulokset

  1. K

    Huhtikuun hurmurit 2016 *maaliskuussa*

    Onneksi olkoon Pähkinäpuu!! :love: <3 Niittys tsemppiä mahdolliseen käynnistykseen! Katjuskalle myöhästyneet syntymäpäiväonnittelut! Ansculle onnea lasketunajan saavuttamisesta ja toivotaan, että syntyy pian! Mustakin on ollut ihanaa lukea teidän kirjoituksia, ihan kaikkia! :love: Tää ryhmä...
  2. K

    Huhtikuun hurmurit 2016 *maaliskuussa*

    Onnea Nostremame ja Huhtihapsukkainen!!! <3 <3 Hanzulle tsemppiä bilirubiinien kanssa ja toivottavasti olette jo päässeet kotiutumaan! Jännittävää Pähkinäpuu, nöösikkä ja SaNii! Kapusha ja pumpuli81 voimia jalkakipujen kanssa pärjäämiseen! Pähkinäpuu: Mulla on kans ollut väreilyä ja tärinää...
  3. K

    Huhtikuun hurmurit 2016 *maaliskuussa*

    Huomenta! Heräsin ihan hirveään pullanhimoon :D Kapusha: Mullakin kuluis colaa ihan niin paljon kuin kaupasta jaksais vaan kantaa :X3: Nyt uutena lempparina vielä festival-limu, vaikka en oo koskaan aiemmin tykännyt pommacista! Katjuska: Mäkin haluaisin kotiin synnäriltä heti kun vaan pääsee...
  4. K

    Huhtikuun hurmurit 2016 *maaliskuussa*

    Pitäiskö synnärille mennä makuuasennossa/ambulanssilla jos lapsivedet on mennyt? Mulle ei oo sanottu mitään tuosta.. :eek:
  5. K

    Huhtikuun hurmurit 2016 *maaliskuussa*

    Huomenta! Päänsärky on ollut täälläkin viimepäivinä ihan jatkuva "kaveri". Eilen iltapäivällä alkoi sattua alavatsaan ja munasarjoihin ihan kunnolla, ja voimakkaita supistuksia tuli monta tuntia 5 min välein :confused: Vauva punki itseään alaspäin ja oli tosi villinä koko illan. Sama meno...
  6. K

    Huhtikuun hurmurit 2016 *maaliskuussa*

    Paljon onnea Hanzu! :) <3
  7. K

    Huhtikuun hurmurit 2016 *maaliskuussa*

    Huomenta! Sadeyes tuo hammasjuttuhan kuulostaa ihan kidutukselta! Eikö ihan kaikki tulehdukset voi vaikuttaa vauvaankin? Ihan ihmeellistä touhua lääkäreiltä :( Eikö sulla antibiootit oo auttanut yhtään siihen hampaaseen? Apua kun lopetat nyt ne, niin ettei hammas vaan tulehtuisi pahemmin...
  8. K

    Huhtikuun hurmurit 2016 *maaliskuussa*

    AOS: mä kysyin tuosta viimeksi neuvolatädiltä, että saako maitoa pumpata ennen kuin vauva on syntynyt, mutta hän ei ainakaan lämmennyt idealle. Kun olin jostain lukenut, että raskausajan diabeteksestä kärsiville äideille maidon pumppaamista suositellaan vikoilla raskausviikoilla.. Täti sanoi...
  9. K

    Huhtikuun hurmurit 2016 *maaliskuussa*

    Paljon onnea Lily! :) <3 Ihania uutisia :) Oon ihan täpinöissä ja hymyilyttää vaan! Mä kävin toissapäivänä siellä neuvolassa. Paineet ja arvot oli hyvät, painoa tullu 10kg raskauden alusta. Vauva oli niin alhaalla, ettei lääkäri uskaltanut katsoa kohdunsuuta sen tarkemmin, joten ei osannut...
  10. K

    Huhtikuun hurmurit 2016 *maaliskuussa*

    Huomenta! Onpahan melkoinen yö takana. Juuri kun pääsin sanomasta että täällä nukutaan hyvin, niin eiköhän heti viimeyönä ollu hirveä hikoilu päällä. Muakin kiinnostaa mitä toi hikoilu oikein on? Ei oo ollut aiemmin.. Vauva piti eilen illalla sellaista myllerrystä ja punki itseään joka suuntaan...
  11. K

    Huhtikuun hurmurit 2016 *maaliskuussa*

    Huomenta! Täällä olisi vielä yksi huhtikuinen odottaja! Laskettu aika mulla on 15.4. ja Lohjalla ois tarkoitus syntyä. Jännittää jo ihan hirveästi tuleva synnytys! Meillä esikoinen tuli kolmessa tunnissa ja mun lähisuvussa on kaikki synnyttäneet syöksyllä. Meiltä ajaa vielä puoli tuntia...
  12. K

    Kirje/livekavereita Tampereelta nuorelle äidille

    Moi, Olen 20.v nuori äiti (tyttövauvani on 6kk) Kaipaisin kirje/maili/livekavereita Tampereelta (miksei Helsingistäki). Toivon, että olisit luotettava tosiystävä, etkä tuomitsisi ja osaisit puhua vaikeistakin asioista. Ja olisit n. 19-26.v Mailia voi lähettää osoitteeseen: gwynnii @...
  13. K

    Apua, umpeutunut/tukkeutunut maitotiehyen pää?

    Tai siis tarkoitan, että toivottavasti kipu alkaa helpottaa (siis kun kerroit, että sitä maitoa tulee) ! :)
  14. K

    Apua, umpeutunut/tukkeutunut maitotiehyen pää?

    Itselläni loppui imetys juuri tuon takia. Minun käskettiin vaan pumpata maitoa, ettei tulisi tulehdusta, ja käyttää kylmiä kaalinlehtiä lievittämään kipua. Rintakumia en edes saanut, sillä olivat sitä mieltä, ettei hyvä äiti imetän minkään tutin kautta. Oikein paljon tsemppiä sulle...
  15. K

    Apuva! Mistä saa maitotiivistettä?

    Kokeile myös etnisten ruokien kaupoista, niitä varmaankin löytyy joka kaupungista. Isommista ruokakaupoista löytyy myös
  16. K

    Silikonivuoat

    Mulla on iloleipurin silikoni vuokia ja hyvin ovat toimineet. Kokeile voidella ja korppujauhottaa vuoka. Toinen voi olla se, ettei kakkua ole paistettu tarpeeksi kauan. Jos se jää liian vetiseksi, ei se lähde vuoasta irti. Kokeile erilaisia taikinoita ja paista ainakin ohjeessa annettu aika. :)
  17. K

    Nopeita & helppoja leivonnaisia, joissa ainekset vain sekoitetaan!

    100g sulatettua suklaata (maito-, valko- tai tummaa) riisimuroja tai cornflakeseja nonparelleja 1. Sulata suklaa vesihauteessa tai mikrossa. Sekoita siihen murot. Koristele nonparelleilla. Laita jääkaappiin jäähtymään. Lapset ainakin tykkäävät :)
  18. K

    mihin leivonnaiseen voisi käyttää pakastettua mansikkaa?

    1. Painele murotaikina pienehköjen leivosvuokien pohjille ja reunoille ja paista uunissa kypsiksi. 2. Sekoita survotut mansikat rahkaan tai tuorejuustoon tai kermavaahtoon, lisää sokeria ja vaniljasokeria. Täytä esipaistetut, jäähtyneet kupit seoksella. Koristele esim. mansikoilla tai...

Yhteistyössä