Hakutulokset

  1. V

    Mitä vitamiinilisiä tai lisäravinteitä syötte?

    Niin eli mitä ja miksi? :) Itse en syö kuin naisten monivitamiinikapseleita ja ihan ruokakaupasta ostamaani proteiinijauhetta. Nyt tosin alan kokeilemaan uutta, jota tilasin PT:ni kautta, en vain muista sen nimeä. Rautaa minun pitäisi varmaan lisätä, sillä vertaluovuttaessa olen yleensä...
  2. V

    Väyrynen on Väyrynen

    Vähän turhis, mutta jotenkin todella ihania pari näistä Paavon vastauksista. :D Tietenkin riippuu vähän miten näitä haluaa lukeakin.. ;) Presidentinvaalit 2012: Paavo V 2. Kuka seitsemästä muusta presidenttiehdokkaasta on mielestänne lähinnä omaa arvomaailmaanne? PV: Eri ehdokkaat eri...
  3. V

    Aineenvaihdunnan nopeus (aterinointiväli, karppaus)

    Aloin pohtimaan sitä kun aina laihduttaessa käsketään syömään muutaman tunnin välein, jotta aineenvaihtunta pysyy mahdollisimman nopeana. Väitetään, että laihtuisi nopeammin samoilla kaloreilla jos syöntiväli on lyhyt. Karpatessa taas monesti syödään vain pari-kolme kertaa päivässä, koska...
  4. V

    PC vai Mac?

    Vanha kannettavani on hajoamispisteessä ja pitäisi ostaa uusi. Kokemuksia on ainoastaan windowsista, mutta mutta maceista olen kuullut niin paljon hyvää että sellainenkin kiinnostaisi. Kumpaa te suosittelisitte ja jos nyt olisitte ostamassa uutta konetta niin minkä? :)
  5. V

    Picasaa käyttävät tai osaajat!

    Varmasti todella tyhmä kysymys, mutta kun kollaaseja luodessa ohjelma välillä leikkaa itse osan kuvasta pois, niin miten sen saa estettyä? Eli jos esimerkiksi teen kollaasin kengistä siten että ne sijoittuvat tasaiseksi ruudukoksi, saattaa jostain kengästä leikkautua pois ylä- ja alaosaa.
  6. V

    Apuja bloggeriin -mistä?!

    Olen luomassa blogia.. :xmas: ..olen kuitenkin vähän pihalla siitä, joten tiedättekö mitään hyvää nettisivua missä olisi yksinkertaisesti selitetty asioita? Bloggerin omasta ohjeesta ei ole apua. : / Ensimmäinen ongelma tällä hetkellä on se, että bannerini on liian leveä ja esikatselussa...
  7. V

    HELSINKILÄISET!!!!! Vinkkejä pysäköintiin ja muuhun tänään!!!!

    Tätä voittoa on niin odotettu että pakko on päästä Kauppatorille vaikken edes Helsingissä asu!!! :D :D :D Lahdesta olisin tulossa ja junatkin jo katsoin, mutta jotenkin tuntuu että nekin voivat olla niin täynnä että ehkä autolla yritän vaikka ruuhkiakin varmasti on. : / Nyt vinkkejä...
  8. V

    Onko kukaan nähnyt kaupoissa??

    Muistan että joskus kauan sitten olis ostos-Tv:ssä myytävänä sellaisia muovitaskuja/-pusseja, joista sai kaiken ilman imettyä pois? Vaatteet sai siis säilöttyä ilmatiiviisti ja pieneen tilaan. Tarvitsisin niitä yhteen merikuljetukseen sekä pitkäaikaiseen säilytykseen. Onko kukaan nähnyt...
  9. V

    Muilla sekoillut blogger tänään?

    Bloggerin hallintapaneelin kautta katsottuna blogger näyttää tällähetkellä nimimerkkinä mun oikean nimen ja on hävittänyt muita tietoja kuten kuvan. Kun taas kävin katsomassa jotain mitä olen kommentoinut, näkyy siinä nimimerkki ja kuva, mutta kun klikkaan profiilitietoihin, näkyykin...
  10. V

    Tökkiikö muilla uusi Mozilla?

    Päivitin uusimpaan Mozillaan viime viikolla ja olisiko se versioltaan 4. Sen jälkeen se on mennyt jatkuvasti juntturaan ja olen joutunut tehtävienhallinnan kautta sammuttamaan sitä. :kieh: Erityisesti ongelmia on Indiedaysin ja Mafia Warsin kanssa eli olisivatko nuo sen verran vaativampia...
  11. V

    Aivan mieletön yllätys perussuomalaisista ja kokoomuslaisista!!!

    KSML: Kokoomuksen kansanedustajat korkeimmin koulutettuja, perussuomalaisten vähiten Perjantai 29.4.2011 klo 07.16 Vähiten ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneita kansanedustajia on puolestaan perussuomalaisten riveissä, kertoo Keskisuomalainen Uuden eduskunnan korkeimmin koulutetut...
  12. V

    hm shop online

    Olen joskus kuullut että sinne lisättäisiin uusia tuotteita ja ale tuotteita aina tiettyinä päivinä. Tietääkö kukaan mitkä nämä päivät ovat?
  13. V

    Miten säilytätte laukkujanne?

    Teen juuri laukkujen uudelleenjärjestelyä ja huh huh.. en edes muistanu kolmasosaa niiden olemassa olosta ja lisäksi näköjään säilytän niissä kaikkea mahdollista.. Pelkkiä huulikiiltoja on paljastunut niiden sisältä lähemmäs parikymmentä ja ei mulla ollu niistä pulaa ennenkään.. :whistle: Nyt...
  14. V

    Kellään kokemusta?

    GHD GOLD CLASSIC STYLER Ilmeisesti jokin uusi malli? Mietin vain tilaamista. :)
  15. V

    IPod

    Olen miettinyt kyseisen laitteen hankintaa ja nyt kaipaisinkin hieman kokemuksia. Vertailin applen sivuilla eri malleja ja kiinnostuin erityisesti iPod nano -mallista. :) Mitä olette tykänneet siitä tai muista malleista? Mistä lataatte musiikkia? iTunesista? Onko 8Gt ollut riittävästi teille...
  16. V

    ghd rauta!!

    Raudan omistajat, kertokaa oletteko tykänneet, mistä olette ostaneet/tilanneet, paljon maksoi, jos on tarvinnut huoltoa niin miten se on pelannut? :) Lisäksi kun niitä tuntuu olevan miljoonaa mallia, niin onko niissä loppujenlopuksi isoja eroja muuten kuin ulkonäöllisesti. Itse kaipaisin...
  17. V

    Jatkuva nälkä! En kestä enää! *turhis*

    Vaihdoin 1,5 kk sitten uuteen pillerimerkkiin ja nyt on päänsäryt ja migreenit lisääntyneet Ne vielä hoituu lääkkeillä vaikka ärsyttäviä onkin, mutta tää nälkä!!! :kieh: Esimerkkinä eiliset syömiset: - Kukkupäälautasellinen fetasalaattia - rahkaa, jossa banaani ja marjoja - muutama...
  18. V

    Vauvaunia *täysin turhis*

    Lapsia minulla ei siis vielä ole, mutta näin yöllä unta että saimme vauvan. Olin jotenkin ihan paineissa sen kanssa ja unessa unohdin sen pari kertaa jonnekin, mm. karppialtaaseen, jossa sain sitten taistella jättimäisen karpin kanssa että sain vauvani takaisin. Lisäksi meillä oli kinaa miehen...
  19. V

    Tarvitsen Excel apuja!

    Eli mulla on kolme pystysaraketta, joista kahdessa toistuu koko ajan ainoastaan samat tekstit ja luku, mutta yhdessä näistä numero vaihtuu koko ajan. Haluaisin että numerot menisivät järjestyksessä kun nyt ne ovat miten sattuvat tässä yhdessä sarakkeessa. Automaattisen aakkostuksen osaan, mutten...
  20. V

    KUVAPINO Hääkimpuista!

    Toisen ketjun innoittamana niin laitetaan kuvia omista hääkimpuistamme. Tässä mun vaikkakin vähän pienenä :)

Yhteistyössä