Hakutulokset

  1. iloksi

    KYS talvivauvat 2015-2016 - facebookissa

    Hei! Olen luonut facebookiin KYS talvivauvat 2015-2016 SALAISEN ryhmän, jota eivät muut näe kuin jäsenet. Jos olet siis saamassa vauvan ensitalvena Kuopion yliopistollisessa sairaalassa ja vertaistuki ja tutustuminen uusiin ihmisiin lähialueilta kiinnostaa, niin laita minulle yksityisviestiä...
  2. iloksi

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    ]Tammikuun tuikkeet 2016 * huhtikuussa* Lasketut ajat Nimimerkki / ikä / monesko lapsi / sairaala 26.12. Hapsikka/26/Ensimmäinen/SatKS 28.12. iloksi/33/2.lapsi/KYS 1.1. MissB/25/esikoinen/OYS Nennuska/31/3. Lapsi/OAS Maarii/26v/3.lapsi/KS-KS (epävarma LA) peikko86,29v...
  3. iloksi

    Tammikuun tuikkeet 2016

    Tammikuun tuikkeet 2016 * huhtikuussa* Lasketut ajat Nimimerkki / ikä / monesko lapsi / sairaala 26.12. Hapsikka 28.12. iloksi / 33v / 2.lapsi / KYS 30.12. miumau / / / KOS 1.1. MissB/25v/esikoinen/OYS Nennuska/31v/3. Lapsi/OAS 2.1. 3.1. NeitiPelargonia, 32v...
  4. iloksi

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Hei vaan, Ajattelin perustaa ketjun nyt alkavan kesän plussahaaveilijoille, joihin siis itsekin taas kuulun :) Jos siis vauvatoive on mielessä, niin hypähdä mukaan ketjuun :) Katsotaan millainen tästä kehkeytyy ja mennään sen mukaan :) Omia taustojani sen verran, että esikoista...
  5. iloksi

    Minne lomalle tammikuussa? Lämpimään tai kaupunkiin? Suosituksia?

    Tammikuussa olisi sopiva rako lähteä viikoksi lomalle jonnekin. Olisiko kenelläkään suosituksia kohteista, jotka ovat kohtuullisen lentomatkan päässä? Viikko on kuitenkin lyhyt aika eikä sitä viitsisi käyttää pelkästään koneessa istumiseen :) Onko kokemuksia esim. Egyptistä? Kanarian...
  6. iloksi

    Pölynimurin vaihto edessä- suosituksia?

    Uutta imuria ajattelin lähteä ostamaan (tänään). Taloudessa on kaksi koiraa, joista lähtee paljon karvaa ja imuroida saa jatkuvasti. Sen vuoksi olen ajatellut pussitonta imuria. Dyson- merkkistä imuria olen harkinnut, onko kellään kokemuksia? Entä tälläinen: Electrolux ZUA3840...
  7. iloksi

    Kuinka kauan Pregnyl on näkynyt testissä?

    Otsakkeessa tulikin jo kysymys. Eli haluaisin tietää kuinka kauan testi on näyttänyt Pregnylin pistämisestä plussaa tai haamua? Minä sain 5000IU Pregnyliä 4.2. ja siitä on tänään siis 9 vrk. Googlettelemalla on kyllä selvinnyt, että valmistajan antama varoaika taisi olla sen 10 vrk...
  8. iloksi

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Tämä pino on niille, jotka eivät vielä ole saaneet plussaa testiin, mutta haluavat seurata loppukierron oireita esimerkiksi dpo- tasolla tai ihan ranskalaisilla viivoilla. Tyyli on vapaa :) Tarkoituksena on kirjoittaa yksi viesti/piinailija/kierto, jota päivitetään päivä kerrallaan tai sitä...
  9. iloksi

    Piinapäivät ja matkustaminen

    Noniin, nyt se sitten tuli mieleen... Eli punktio ja alkionsiirto on mahdollisesti ensiviikolla (vk 6) ja piinapäivinä (vk 8) olen lähdössä italiaan lomareissulle. Mahtaakohan siinä olla sitten jotain riskiä? Lentäminen? Syöminen italiassa? Juominen siellä? Ei tullut mieleenikään...
  10. iloksi

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    VIIKON 1 TULOKSET mida Alkupaino:69,4kg Paino nyt:64,3kg Pudotusta viime viikosta:-0,4kg Pudotusta yhteensä:5,1kg Tavoite:54kg nöpö80 iloksi Pituus 170cm aloitus 2011: 91 kg paino (5.1) 91 kg Pudotusta -500g (viimevuoteen verrattuna) Pudotusta yht. - 500g 2010 - 20,7 kg...
  11. iloksi

    * Hoidot KYS 2011 *

    Tervetuloa! Tein näin Uuden Vuoden 2011 kunniaksi uusi ketju KYSin lapsettomuuspoliklinikan asiakkaille. Aloitetaan puhtaalta pöydältä ja putsataan pöytä sitten vuoden loppuun mennessä. Olkoot vuosi 2011 onnenvuosi, joka sen kauan kaivatun plussan lopulta tuo. vanhat keskustelut...
  12. iloksi

    Myöhäinen plussa?

    Hei, tulin kyselemään jo raskautuneilta, että missä vaiheessa on plussa tullut raskaustestiin? Itselläni tilanne, että inseminaatio tehty ke 18.8 (kp 17) jolloin ovulaatio oli jo tapahtunut ( varmistettu kahdella ultralla 2 pv välein). Aikaisemmin menkat ovat alkaneet 13-14 vuorokautta...
  13. iloksi

    kuinka toimii digitaalinen ovulaatiotesti?

    Eli otsakkeessahan tuli kysymys, jolla tarkoitan siis seuraavaa: Jos tänään teen digitaalisella testillä ensimmäisen testin ja sieltä sitten tuleekin plussa, niin voiko sitä testiä käyttää sitten seuraavassa kierrossa, vai joko siitä on sitten virta loppu? Eli täytyykö se testi sitten käyttää...

Yhteistyössä