Hakutulokset

  1. P

    mutka selässä?

    Juu, Turussapa hyvinkin. Itsellä toimi hyvin, vaimo kävi kans, mutta sillä on yhä jotain pientä häikkää. Aikoi kuitenkin käydä vielä uudestaan kun auttoi alkutilanteeseen verrattuna aika paljon.
  2. P

    mutka selässä?

    Fyssarit, hierojat, kiropraktikot ja lekurit yritti tuota minunkin selkää hoitaa, mutta kun mitään pidempiaikaista apua tullut niin aloin tutkimaan näitä poppamiehiä. Yhdellä kävin 3 vuotta sitten, mutta 3 hoitokerran jälkeen tilanne oli sama kuin muidenkin kanssa, ja seurauksena luovutus ja...
  3. P

    mutka selässä?

    Hmm... vaikea sanoa asioista ilman, että näkee, mutta skolioosihan voi olla peräisin lantion "virheasennosta".. Se poppamies millä minä kävin, teki tosiaan tunnin hoitosession joka perustui lähinnä venyttelyihin ja mihin lie ihmeliikkeisiin, mutta kyllä se rangankin kävi läpi ja mulla ainakin...
  4. P

    Jaksatteko nussia helteellä?

    Tietysti jaksaa, on vaan taitolaji olla osumatta toisen hikisen nihkeään kroppaan siinä samalla :laugh:
  5. P

    mutka selässä?

    Jonkin sortin mutka siinä kuuluukin olla, mutta eri asia on kuinka suuri.. Kannattaa ottaa asioista selvää vaikkapa internetin ihmemaasta, hakusanaksi voi laittaa vaikkapa selkärankavaivat tai jotain vastaavaa. Aiheen sivusta: Itse kävin pari viikkoa sitten eräällä poppamiehellä, joka...
  6. P

    No minkä nimisiä tyttöjä teillä on?

    Entisen vaimon kanssa putkahti Aurora Anna Maria, nykyisen kanssa Airi Tuulikki.
  7. P

    Kumpi sinusta mukavampi riitakumppani (jos riita sinun 'aloitteesta'):

    No tuota, onko noista pakko valita? Itse olen sen verran huono tappelukaveri, että menee aina sanalliseksi ylilyönniksi ja siihen saa yleensä vielä päälle tuollaisen hetkellisen jäähdyttelykävelyn aikaan.. Kummassakin noista on hyvät puolensa, molemmat osapuolet turvautuu meillä hybridiin...
  8. P

    kumpi miehelle tärkeämpää. A. naisen hiukset B. vessan kaakelit

    Hiukset ovat naisen kruunu, sanon minä.
  9. P

    vasektomia

    Kiitti. Mistäs minä nyt kehitän rohkeutta mennä operaatioon noiden kahden viimeisen postauksen jälkeen? :whistle:

Yhteistyössä