Hakutulokset

  1. H

    Musta on alkanu tuntua, että kaipaan älykkäämpää seuraa

    Sulla vissiin on kun joudat tähänkin ottaa kantaa :laugh:
  2. H

    Häiden suunnitelu, mistä aloittaa???

    Ekana varmaan voisit vuokrata tilat ja kirkon samalle päivälle :) Sitten suunnitella ruokailut ja miten ne toteutetaan. siitä se sit varmaan rupee rakentuun :)
  3. H

    Aamuisen häirikön tiedot julki!

    No ilmeisesti modejen suojeluksessa kumminkin kun kuukaudesta toiseen saa sama meno jatkua :|
  4. H

    Aamuisen häirikön tiedot julki!

    Kummallista häirikön suojelua teiltä :|
  5. H

    Aamuisen häirikön tiedot julki!

    Ai luuletko ettei tietoja voi selvittää :laugh: kyllä kuule tosiaan voi :whistle: ihan ip osoottesta lähtien voidaan tuollainen häirikkö jäljittää :)
  6. H

    Aamuisen häirikön tiedot julki!

    Nimi ja valokuva vaikka kaikkiin paikallislehtiin :) Jotta tuntisi edes pientä häpeää :ashamed:
  7. H

    Aamuisen häirikön tiedot julki!

    Eli siinä se tulikin. Mielestäni näin pitäsisi toimia. Kaiken ärsyttämisen jälkeen se olisi vähintään reilua. =)
  8. H

    Plussa ja nega... mitä nyt?

    Kyllä varmaankin aamulla näyttää luotettavammin :) Mulla tullu kyllä predictorista kahdesta testistä (samassa kierrossa) plussat. muihin testeihin en sitten plussaa saanutkaan :ashamed: mut toivotaan että huomenna plussaat :heart:
  9. H

    Kivisydän

    ,,,,,,
  10. H

    Mitä mieltä, voiko tämän värisen mekon laittaa häihin??

    Kysy morsiammelta :) Mut ite en laittais vaikka kaunis mekko onkin, väri vaan hieman väärä :ashamed:
  11. H

    clip-on pidennyksistä

    Onko jollain kyseisiä pidennyksiä? Onko vaikea laittaa niitä? Kärsiikö oma hius noiden klipsien takia? :)
  12. H

    Mitä broilerinkoipien kanssa?

    perunamuusi ja raikas salaatti :p
  13. H

    Mies lähtee mökille lasten kanssa.

    Onnittelut! :flower: :laugh:
  14. H

    Hyvä minä!!

    MAHTAVAA SINÄ! :heart: :hug: :flower:
  15. H

    paljonko laihduttaisit?

    no hei, ei nyt ainakaan 46kg :D en ainakaan minä :laugh:
  16. H

    paljonko laihduttaisit?

    Muakin kiinnostaa tietää? :D :wave:
  17. H

    Onko tällaista "tervettä" odottaa :D

    Mahtava homma! :heart:
  18. H

    Pienet tissit aiheuttaa isoa pahaa mieltä :(

    No eipä ainakaan oo hautumia ja haavaumia rintojen alla :) Ei selkäsärkyjä johtuen isoista rinnoista. pienempi rintasyöpä riski :) :hug:
  19. H

    Petivaatteet pakastimessa ja

    Viileet yöunet sinne :wave: itse taidan nikeenä kääntyillä koko yön niinku jo pidemmän aikaa :snotty: laiskuuttaan saa syyttää kun en oo viittiny pakastaa petivaatteita :saint:

Yhteistyössä