Hakutulokset

  1. Jessi75

    Miesystävä salasi lapsensa

    seurusteliko ne sillon kun tyttö syntyi?
  2. Jessi75

    No mutta, uutta verta joukkoon!

    tervetuloa! :flower: taidetaan olla sitte suht samaa ikäluokkaa :xmas:
  3. Jessi75

    Miesystävä salasi lapsensa

    ilmeisesti mies ei pahemmin lastaan tapaa kun ei ole aiemmin tullut ilmi että lapsi on olemassa? kysyitkö miksi salasi asian? varmaan miesmäisesti ajatteli että "juoksisit karkuun" jos heti kuulisit miehen olevan jo isä. Jos siis oot miestä paljon nuorempi. onhan toi iso asia minkä jättäny...
  4. Jessi75

    Ketään silmän laserleikkauksessa käyneitä? Tallinnassa?

    2010 leikkautin silmät helsingissä terveystalossa, aivan loistavaa palvelua ja mahtava lääkäri. uusinta teknologiaa sillon käytti, aiemmissa oli ollu vaara likinäön palaamisesta, tässä sitä ei ollu ja tohtori mulle sanoki et seuraavat lasit sulla sitte onki ikänäkölasit. oon ollu NIIN...
  5. Jessi75

    muita yksin odottavia??höpinöitä/vertaistukea samassa tilassa oleville :D

    heippa taas kaikille! toivottavasti ei haittaa että tänne tein pinoon taas änkeän mutta haluaisin jotain neuvoja antaa :) eli tosta tukihenkilöstä synnytyksessä niin ehdotomasti kannattaa joku pyytää, yksinkin toki pärjää ja kaikki sujuu mut onhan se mukavampaa jos siinä on joku kaverina :)...
  6. Jessi75

    minkä bändin jäsen?

    reckless love, se se oli, kiitoksia! =) näin sen laulajan vaan täällä mein mämmilän ääsmarketissa :D
  7. Jessi75

    minkä bändin jäsen?

    on se blondi pitkätukkanen jätkä, tosi lapsenkasvonen, oikee kaunis poika. eka muistelin et ois lovexista mut ei ollu se vaan jonku samantyylisen bändin mun muistaaksee.
  8. Jessi75

    mitä d-vitamiinitippoja annat vauvallesi?

    gefilustippoja oon antanu kahelle nuorimmaiselle, hyvin on sopinu mut meillä ei oo masuvaivasia ollu kukaan. maitohappoja saavat edelleen, vannon niittenki nimeen samoin ku d-vitamiinin, meillä ei juurikaan sairastella, yhtään kunnon flunssaa ei ollu kellään koko talvena.
  9. Jessi75

    En olisi ikinä jaksanut hoitaa vauvaa alle 30-vuotiaana

    ite en olis ollu valmis äidiksi alle 25veenä, sillon aloin oikeesti toivoa vauvaa mut vasta 30veenä sain ensimmäiseni. mulle sopii äitiys vanhempana mutta en myöskään tyrmää nuoria äitejä. me kun ollaan kaikki erilaisia ja toiset on aiemmin kypsempiä kun toiset. opiskella kerkee missä vaiheessa...
  10. Jessi75

    Kuinka monella on sama etunimi kuin sinulla?

    naisia: alle 1506 miehiä: alle 5 yhteensä alle 1526 vuosina 1960-79 johon mun syntymävuosi kuuluu on kastettu 198 saman nimistä naista, ei yhtään miestä
  11. Jessi75

    Pitäisikö huolestua?

    mikä h 6+6? mä kävin aikanaan varhaisultrassa yksityisellä ja sanovat että kannattaa olla se 7 vkoa täynnä et näkyy sykekki varmemmin. kannattaa odottaa jos kerran vkot sun laskujen mukaan vielä vähäiset, kaikki voi olla ihan hyvin.
  12. Jessi75

    Olenko nyt ketoosissa, kuka osaa kertoa?

    hiilarit tosiaankin minimiin jos ketoosiin halutaan eikä se oo mikään pitkän tähtäimen laihdutuskeino. itseasiassa se ei edes ole laihdutuskeino vaan nesteen poisto. apteekista saa niitä pissaliuskoja et voi ite stiksata et onko pissassa ketoaineita. ja kuten edellä sanottu jos vkossa on yks...
  13. Jessi75

    paikat kipeänä eilisistä salitreeneistä. voinko mennä tänään uudestaan tai täytyisikö pitää lepopäivä?

    eihän sun joka päivä tartte salille mennä, onhan niitä muitaki liikuntamuotoja. uiminen esim hyvää ja tehokasta liikuntaa samoin kun fillarointi. kesällä on mahdollisuuksia vaikka kuinka.
  14. Jessi75

    Miten kauan kesti ennekuin raskauduit ??

    esikoinen oli ns yllätysraskaus, kakkonen ja kolmonen tärppäs heti ekasta kierrosta kun ehkäisy jäi pois. kolmosen kanssa oliki vaikeuksia alussa tietää vkoja kun ei kerinny menkkoja tulla ollenkaan kierukan poiston jälkeen.
  15. Jessi75

    Mitä suolaista tarjottavaa vieraille, jotain mitä voi tehdä jo pari pv aiemmin eikä tarvi kun lämmittää..?

    kinkku-ananas-aurajuustopiirakka, maistuu suurimmalle osalle
  16. Jessi75

    Sopiiko tällaiset shortsit 40 vuotiaalle

    aika kauheet 8)
  17. Jessi75

    En tiedä.. itkuhan tässä pääsee. Olen niin huolissani vastasyntyneestä

    testaahan ne synnärillä sen kuulon, pitäshän siellä jo selvitä jos jotain olis.
  18. Jessi75

    En tiedä.. itkuhan tässä pääsee. Olen niin huolissani vastasyntyneestä

    mitä pienempi sitä helpommin yhteys
  19. Jessi75

    Korvaushoitoon raskauden aikana?

    neuvola varmaan osaa opastaa eteenpäin asiassa ja lapsen syntymän jälkeen on mun käsityksen mukaan tiukat seulat jatkuvasti eikä mokia saa tulla. raskauden luulis olevan hyvä porkkana lopetukseen, ite aikanaan raskaaksi tullessa jätin alkon, aloin jo olla alkoholisti. tsemppiä sulle!

Yhteistyössä