Hakutulokset

  1. V

    huomenna lidliin, mitäs kannattais ostaa? Vaipat on kuulemma halvempia?

    Hiukan käytöstapoja.. siis toi kortsufanin juttu.. :o No, onhan se totta et Lidlissä on pirun hyvää suklaata!!!! Ja vessapaperi on ihan jees.. =) Kuivatuotteet niinku just pähkinät,karkit yms. on hyviä.. :D Itse ostan yleensä vihanneksia,hedelmiä,maitoa(joka myös aika...
  2. V

    Milloin pakkasit sairaalakassin ja mitä sinne pakkasit?

    Olen rv. 32+3 ja aloitin pakkaamisen edellispäivänä mieheni kanssa. Esikko synyi rv 36,keskimmäinen 38 ja kuopus melkein 33. Siksi siis näin ajoissa pakkkaamme.. Eihän tämä vauva niin ajoissa synny, kuin edelliset.. Tällä asenteella kuopuksen kanssa tyksiin rv 33 mukana känny...
  3. V

    ei yhtään väsytä.

    tervetuloa kerhoon.. :laugh: Nyt ei vielä väsytä, mutta koirien kanssa pakko lähteä aamupissalle viim. 7.00... =) VT
  4. V

    voiko synnytykseen pakottaa?

    samaa mieltä.. tuttuni sai 2kk sitten lapsen, ja oli kamala synnytyspelko.. (edellinen lapsi 4,4kg ja napanuora kaulan ympäri)Vauva kehotettiin kuitenkin synnyttämään alakautta, vaikkei äiti tahtonut.. Supparit alkoivat, ja äiti sitten pöydälle ja "hätä"sektio.. Ei väkisin voi.. VT ja masun...
  5. V

    Raskaana seksiä??

    Kiitos, kokeillaan tänä yönä vielä(ehkä), kun lapset mummolassa viettämässä kesälomaansa.. Ei edellisissä raskauksissa ollut juurikaan halujakaan, mutta eilen telkusta tul jotain ohjelmaa, missä oli seksiä.. Tuli sellanen, että nyt on pakko saada.. anteeks toistamiseen nämä mun karmeat...
  6. V

    Nyt on kyllä pakko kysyä apuja!!

    älä peruuta sitä aikaas.. Meilläkin oli kuopuksella myös tälläistä " ohimenevää" kuumeta, että yks pvä oli yli 38 ja muutaman päivän päästä taas ei mitään.. Lastenlääkärille ja vesirokkohan se sitten oli.. Nyt tästä reilu 5kk ja tyttö 2v ja 3kk.. :heart: VT ja "Julius" rv. 32+2
  7. V

    Mistä haaveilet juuri nyt?

    siitä tavallisesta... remonttiraha ja uus auto meillekkin sopis.. ja että pääsi jo eroon tästä jumbomasusta... :hug: VT ja masun asukki rv. 32+3..
  8. V

    Raskaana seksiä??

    Moikka.. Olen rv 32+3 ja olemme mieheni kanssa seksiä yrittäneet jo monesti.. Juttu ei vain tahdo oikein luonnistua, kun on jo niin iso vatsa.. :$ Mies on yleensä ollut "takapaikalla" tai sitten suun kautta.. :D anteeksi kammottavat kuvailuni.. :laugh: Missä asennossa te...
  9. V

    POJALLE NIMI!!

    Pojasta tulee siis JULIUS OSSI JUHANI :heart: :heart: VT ja Julius rv 32+3 :heart: :hug:
  10. V

    Teidän lasten nimiä??

    Ihana nimi tuo Joanna.. Ei tule sama nimi varmaan montaa kertaa vastaan.. :heart: ihana.. Kaikilla muillakin tosi ihania nimiä.. :heart: :heart: :heart: Violan, Mintun ja Sonjan pikkuveljestä tulee siis todennäköisesti Julius Ossi Juhani :heart: VT + Viola, Minttu, Sonja ja Julius...
  11. V

    POJALLE NIMI!!

    Nimellä Luukas on suomalaisempi kirjoitusasu, kuin Lucaksella.. ;) Mies tuli kotiin ja ehdottelin näitä nimiä sille... Oliver, Olavi, Nestori ja Aleksanteri(edes kolmantena nimenä) EI.... miehet on miehii.. :headwall: Mies ehdotti Luukas Niilo Aleksia... itse en pidä Niilosta, koska se on...
  12. V

    Vauva jätettiin yksin autoon

    Just joo.. En jättäis edes meidän 2v ja 3kk yksin autoon.. :/
  13. V

    KUMMITYTTÖ 16 V RASKAANA!!!

    En minäkään lähtisi kertomaan äidille ja pettämään tytön luottamusta.. :( Täytyy soittaa tänään jossain vaiheessa tytölle ja kysyä, että haluaako pitää lapsen vai eikö.. :'( Voidaan tytön kanssa soittaa yhdessä neuvolaan ja puhua jatkosta.. :'(
  14. V

    POJALLE NIMI!!

    Kiitos, mies ei oikein ole lämmennyt noihin r-kirjaimeen loppuviin nimiin... Minusta Oliver on ihana nimi. :D :heart: :heart:
  15. V

    KUMMITYTTÖ 16 V RASKAANA!!!

    Niin, jos tyttö luotti minuun jo kerran, niin en tahdo pettää hänen luottamusta.. Täytyy yrittää vain rohkaista häntä kertomaan äidilleen... :/
  16. V

    KUMMITYTTÖ 16 V RASKAANA!!!

    Tyttö kysyi vielä minulta, että onko hän nyt varmasti raskaana?? Kertoi, että kuukautiset jääneet pois, rinnat hellänä ja huono olo kokoajan( oksettaa) :( Ja raskaustesti oli näyttänyt positiivista.. :x Pitäisi kai soittaa tytölle ja puhua tästä asiasta.. :/ :'(
  17. V

    KUMMITYTTÖ 16 V RASKAANA!!!

    Kysyin juuri tätä asiaa puhelimessa tytöltä.. Ehdoton ei. :| En kuulemma saa kertoa, kun äiti saa raivarin. :'( Eikä luultavasti itse ole kertomassa.. :( .. Pitäisihän minun kertoa ystävälleni, että hänen 16v tyttärensä on viikolla 4 (tai 5) raskaana!!!!! :/ en tiedä mitä pitäis tehdä..
  18. V

    KUMMITYTTÖ 16 V RASKAANA!!!

    Moi.. Tänään noin puoli tuntia sitten parhaan ystäväni lapsi(siis kummityttöni) soitti.. :/ Itki ja itki puhelimessa, eikä puheesta meinannut saada selvää.. Lopulta sanoin, että rauhoitus nyt vähän. Tyttö täytti toukokuussa 16v ja kertoi, että oli tehnyt SITÄ hänen poikaystävänsä kanssa...
  19. V

    Mitä jos sun miehes soittaisi äidilleen teidän riidan jälkeen ja

    no onpas sulla lapsellinen mies.. Meidän riidän jälkeen mies soittaa siskolleen eikä äidilleen.. :p Enpäs tiedä onko toi siskolle soittaminen yhtään parempi :)
  20. V

    Ehdotelkaa hyviä nimiä, molemmille sukupuolille

    Meidän lapset ovat Viola Ada Josefiina Minttu Ellen Aurora Sonja Vuokko Aliisa.. minusta tuo Josefiina on ihan nätti nimi :heart:

Yhteistyössä