Hakutulokset

  1. NauravaMuuli

    Löysin rahaa, mitä tekisit?

    Tottakai pidät rahat. Minä löysin muutama kk sitten avainnipun jossa oli 2 kouru ja 1 kassakaappi avain, vein polliisilaitokselle seuraavapäivänä, virkailja totes vaan "että näitä kyseltiin jo", mitään kiitoksen sanaa tullut keneltäkään, jää avaimet seur kerran kyllä maahan..
  2. NauravaMuuli

    Maailma muuttuu

    Huligaaneja
  3. NauravaMuuli

    Andreas Thorkildsen -mikä mies!!

    Hiirenpilluako tarkoitat? :laugh:
  4. NauravaMuuli

    Uusi Peruspalveluministeri

    Maria Guzenina on koulutukseltaan ylioppilas ja ilman älliä. :xmas: tääkin on hyvä... Liikenneministeri Merja Kyllönen, Bioanalyytikon tutkinto (210 op). |O
  5. NauravaMuuli

    Kenen TANKKI TÄYTEEN-hahmon kanssa haaksirikkoutuisit autiosaarelle?

    Osmo olis saannu tänään mut ei se halunnu. |O
  6. NauravaMuuli

    Mitä maksaa Alkossa Tequila pullo?

    Tavallaan on, kun juot ko. juomaa... :popcorn:
  7. NauravaMuuli

    Kenen TANKKI TÄYTEEN-hahmon kanssa haaksirikkoutuisit autiosaarelle?

    joo, mut Juhanalla on kuulemma tosi iso nannapamppu. :rolleyes:
  8. NauravaMuuli

    Viddu tuo yläkerran naapuri..

    ..."Miten minä nyt partsin ovea pääsisin koputtelemaan?" -tuli mieleen tosta Tankki Tayteen -sarjan osa missä Juhana oli jäänyt vessaan jumiin kun kahva jumitti ja ovi ei auennut, johon Sulo sanoi ett vedäs viä kerran, no Juhana veti tietty wc:n. :popcorn:
  9. NauravaMuuli

    Oisko taas tyypillinen juhannus sää

    http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Ennuste+Juhannuksena+sataa/1135267044505 Taitaa tulla mulle ainakin kuiva (siis alkoholin suhteen) juhannus, ja sääkin on tuttua...|O
  10. NauravaMuuli

    APUA, SIMKORTTI EI TOIMI

    Vanha ketju mutta sama vika, eli saunalahden SIM kortti toimii,:popcorn: ei toimi, hakee kenttää, viitti soittaa saunalahdelle tästä, on muilla tehnyt samaa eilen ja tänään??
  11. NauravaMuuli

    Isä jäi rysän päältä kiinni

    ...joo, saas nähä miten jatkuu. :popcorn:
  12. NauravaMuuli

    Kainalot kirvelee, pistelee ja KUTISEE!

    Joo, talkki tai puuteri.
  13. NauravaMuuli

    Kainalot kirvelee, pistelee ja KUTISEE!

    Samma här, hikoilusta. Äläkä raavi niitä, savettia ja kainalopesua 2-3 kertaa pv, lähtee ajan kanssa... Mulla ainakin toi dödö vaan pahensi asiaa joten jätin pois...
  14. NauravaMuuli

    Miten Soini kehtaa TAAS valittaa

    YouTube - ‪Astrid Thors tarkkaavaisena työssään‬‏
  15. NauravaMuuli

    Miten Soini kehtaa TAAS valittaa

    Katsot sitten areenasta... YouTube - ‪Katainen hermostui vihjailuista‬‏ Demarit pettää AINA, lokakuussa 2010 näin ja 2011 PORVARIHALLITUKSESSA, jes. :laugh:
  16. NauravaMuuli

    Miten Soini kehtaa TAAS valittaa

    :popcorn:
  17. NauravaMuuli

    Miten Soini kehtaa TAAS valittaa

    YouTube - ‪Astrid Thors kaivaa nenäänsä‬‏ Onhan se ihana...:hug: Vanha nuuskan salakuljettaja...
  18. NauravaMuuli

    Miten Soini kehtaa TAAS valittaa

    Niin, ja suomi on kans tällä menolla samassa listassa/ jonossa. Eli ollaan taas kerran euroopan köyhimpiä maita.
  19. NauravaMuuli

    Miten Soini kehtaa TAAS valittaa

    Toivottavasti on, kivahan se on seurata rkp:n hallituspolitiikkaa..., jee. Todellinen suomen rakentaja... ... mä kans seuraan :popcorn:
  20. NauravaMuuli

    Miten Soini kehtaa TAAS valittaa

    Soini pysyy sanojensa takana, ryhdikästä. Mutta mitä vasurit tekee porvarihallituksessa?

Yhteistyössä