Hakutulokset

  1. jane23

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    tillukas tuu ihmeessä kerhon puolelle.. siellä keskustellaan aika aktiivisesti :) täällä tosiaan tosi hiljasta :D
  2. jane23

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Wendylle voimia! :heart: Kyllä se uus sieltä vielä tulee.. Joku tarkoitushan tuollakin kesken menneellä on ollut.. mieluummin näin aikasessa vaiheessa kun kauhen myöhään! :heart:
  3. jane23

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Me päädyttiin nyt ostamaan BeSafe izi comfort isofix isuin! Ja on kyllä hyvä! :) Sit kun sen kallistaa niin nousee aika ylös niin näkee poika hienosti ikkunoista ulos.. :) On se vaan niin hyvä!
  4. jane23

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Niin ja tervetuloa joukkoon Sale!!! :)
  5. jane23

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Jos mäkin olisin nyt 30 kympin hujakoilla niin silloin varmasti tekisin kakkosen tähän heti perään! :) Mut oon vasta 24 niin haluan ensin hannkia uuden vakkarityön / koulutuksen tai jtn muuta. Mutta mulla on rajapyykkinä se 30v koska haluan joskus vielä tehdä muutakin kun olla noiden muksujen...
  6. jane23

    janitavoutilainen87@hotmail.com Täytyy miettiä.. Onko siitä kauheesti vaivaa tai viekö se...

    janitavoutilainen87@hotmail.com Täytyy miettiä.. Onko siitä kauheesti vaivaa tai viekö se aikaa?? :) kuin usein pitää raportoida?
  7. jane23

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Wndylle onnes masuasukista:) Toivottavasti kaikki menee hyvin!! Musta ei olis kyllä kakkosen tekijäks vielä :D mä olen aatellut että sit kun Leo on joku 4-5v ni sit vois ehkä alkaa harkitseen kakkosta! alle kolmenkympin halua kyllä se toisen tehdä!! Meilläkään Leo ei vielä itse istu tai...
  8. jane23

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    aa, okei :( on kyllä harmillista kun jostain paikoista saa 4 huoneen omakotitaloja isoilla tonteilla suunnilleen 150 000 euroon ja jostain ei saa ees kerrostalo kaksioo tolla hinnalla! :D Pieksämäeltä missä mun isä ja isänpuolen suku asuu niin saa ihan uskomattoman halvalla kämppiä, ihan...
  9. jane23

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    BB näytti espoossa olevan rivareita kolmioita himpun alle 200 000 :)
  10. jane23

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Et usko BB sen neukkutätis höpinöitä!! :D On kyllä sattunu niin surkee täti! :( Commander hienoa että selkäkivut jäi leikkaussaliin!! Toivottavasti ei palaakkaan koskaan! :) Voimia toipilasaikaan, nopeesti se menee! :) Meillä menee aamusin puuroa n. 1,5-2dl, joskus enempikin! 11-12...
  11. jane23

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Juu meilläkin on nyt ollut painonnousu sellasta himpun halle 400g/kk ja tyytyväinen on ollut.. Sulle on BB sattunu nyt vaan tosi huono neuvolantäti :( pystyisköhän sitä vaihtaa tai jtn? jos sanot että yhtään ei kemiat kohtaa ja tuntuu että ihan höpöjä puhuu ja valittaa.. Ja jos teillä ei oo...
  12. jane23

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Repa kuulemma konttaminen on se mikä on hyvä lapsella tulla koska siinä tulee sitä että vuorotellen liikutellaan käsiä&jalkoja ja menee oikee&vasen jalka&käsi samaan aikaan ymsyms.. :) mut ryömimisellä ei oo niin väliä ja sen jättääkin tosi moni välistä mm. mun hyvän ystävän tyttökin jätti.. :)...
  13. jane23

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    niin joo ja meillekkin annettiin 5kk neuvolassa istuttamis lupa, oli niin jäntevä ja selkä oli ihan suorana kun laittoi istumaan. Syöttiksessä siis jo kans istuskella mutta itse ei herra vielä osaa istua! :)
  14. jane23

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Heippa taasen tännekkin!! :) Auneliinille voimia eron kanssa!! :( Mä ostin Leolle Lassien välikausihaalarin kun niinkuin joku jo sanokin että saattaa kuitenkin haluta maassa jo käydä vähän tutustumassa ja tuettuna käpötellä ja vaunuissa istuskelee.. Maksoi tosin alessa vaan 10€(ovh 45€)...
  15. jane23

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Heippa tännekkin puolelle taas!! :) Aika hiljasta täällä tuntuu olevan.. Meillä syödään jo kaikkee kiinteistä, lihat, kanat ja kalat ei vielä pojalle maistu mutta yritän totutella:) Syödään aamu ja iltapuuro ja päivällä ruoka, nyt täytyis alkaa lisäämään vaikka hedelmäsose välipalaksi...
  16. jane23

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Heipsan piiitkästä aikaa!! :) Ei oo tällä puolella paljoa tullu kirjoteltua.. Kerhon puolella tulee käytyä päivittäin. Leo kasvaa hyvää vauhtia ja on tänään 5kk :) Soseita syödään jonkun verran jo ja edelleen imetän.. kovasti yrittää päästä eteenpäin mut ei ihan vielä onnistu.. Kääntyileen...
  17. jane23

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    niin ja Mervelle onnitelut vian löytämisestä!! :) nyt saattaa teitin poju ottaa kunnon kasvupyrähdyksen:) käyrät vetää pystysuoraan :D
  18. jane23

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    May joo kyllä tiedän.. ei itsellänikään heruta pumpulle!! mutta jollain voi heruakkin.. kiva et repallakin on vähän isompi vaavi etten oo ainut :D heh... meillä ei tissillä ees olla kovin usein ja silti paino nousee tota tahtia:D tulee ainakin riski poika :) ja isänsä on pitkä, mutta...
  19. jane23

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Kauhee kun kaikilla on niin pieniä vauvoja :D Meillä oli 3kk mitat 62,5cm 6755g :D Neuvolantäti on kyl sanonut jo monesti että mulla tulee kermaa kun poika kasvaa noin kovaa vauhtia.. Syntyessään poju oli kuitenkin sen 3390 ja sairaalasta lähtiessä vain 3005g ja tosiaan tissiä vaan saa:D Mut...
  20. jane23

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Heippa kaikille! :) nipsutiina kaukalossa saa istua sen 2h putkeen :) Leikkimatosta En muista nyt kuka kirjotteli siitä leikkimatosta missä on ne kaaret, että kun on niin kallis. No ikeassa ainakin on halpa. Mutta me päädyttiin ostamaan vaan sellanen kaari minkä voi nostaa vauvan...

Yhteistyössä