Hakutulokset

  1. Extra Virgin

    Kysymys ruokakauppojen myyjille

    Kerran kuussa on usein. Joissain kaupoissa pestään sitten, kun tarpeeksi moni asiakas valittaa. Me saadaan tasaiseen tahtiin palautetta puhtaista koreista ja siitä miten muissa kaupoissa ne on likaisempia. Peseminen voi myös olla hankalaa, jos ei kaupassa ole isoa pesukonetta eikä isoja tiloja...
  2. Extra Virgin

    Kysymys ruokakauppojen myyjille

    Meillä pestään korit kerran kuussa. Ja kärryt muistaakseni 3-4kk välein.
  3. Extra Virgin

    kaikki on taas kaaoksessa pyhien jälkeen

    Kaupat kyllä oli jo lauantaina auki ja silloin tuli paljon kuormia, että ois eilenkin pitänyt olla kaupassa tavaraa.
  4. Extra Virgin

    Muita, joiden lapset ovat vuoropäiväkodissa hoidossa?

    Meillä tyttö vuoropäiväkodissa, mutta meillä vain mies tekee yötä (minä kaupassa töissä) joten hoitopäivät ovat maksimissaan olleet 9h. Sekin muuttuu eskarin alkaessa ensi syksynä. Eskari alkaa klo 10 ja minä haen viimeistään klo 21.30. Päiväkodin johtajan mukaan ihan normi hoitopäivä...
  5. Extra Virgin

    Mitä et osaa (ja oletat kaikkien muiden osaavan)

    -En osaa viheltää -Virkata tai kutoa -Tankata
  6. Extra Virgin

    Päivähoidosta hakeminen illalla yhdentoista jälkeen.

    Jos vanhemman työvuoro on esim. 14-22 niin lapsi viedään ennen klo 14 ja haetaan sitten 22 jälkeen. Yötä olevat lapset tulevat klo 20.30 ja ovat unilla yleensä klo 21 mennessä. Lapset jotka haetaan viim. 22.30 eivät mene unille vaan touhuavat kunnes heidät haetaan. Ketään ei siis tarvitse kiskoa...
  7. Extra Virgin

    Onko ruokakaupat auki huomenna?

    Täällä seudulla on ainakin kaikkin S-ryhmän kauppojen Facebook-sivuilla tieto, että auki ovat.
  8. Extra Virgin

    Win10, joko on?

    Asetuksissa oli sellanen kohta ku päivitykset ja jotain, ja siellä sitten palauttaminen. En muista tarkemmin, vahingossa itsekin löysin.
  9. Extra Virgin

    Win10, joko on?

    Päivitin ja kahden viikon päästä palautin seiskan. Meillä ei kone toiminut yhtään. Onneksi siellä oli sellainen toiminto, jossa voi kuukauden ajan palauttaa seiskan takaisin.
  10. Extra Virgin

    S-Pankista lainaa hakeneita? Liitteitä ei ole pyydetty :/

    Multa pyydettiin liitteet viikon päästä. Nehän kyllä voi lähettää ennen kuin niitä sieltä pyydetään. Tasan kuusi viikkoa meni, että rahat oli tilillä. Siellä on nyt paljon ruuhkaa.
  11. Extra Virgin

    Saako kaupoista tällä hetkellä tuoretta raparperia?

    Riippuu missä päin asut? Varsinais-Suomessa ainakin on saatavilla.
  12. Extra Virgin

    Kaveri laittoi geeliä eskari-ikäiselle

    Jos tytöllä on kauhean sähköiset hiukset, niin suihkasen vähän lakkaa tai laitan vahaa, joskus laitoin sellasita suolavesisuihkettakin. Talvella siis useanakin päivänä viikossa. Tyttö itse haluaa, koska häntä häiritsee sähköiset hiukset. Kynsiäkin on lakattu pienestä asti ja ne välillä...
  13. Extra Virgin

    En uskalla kohta enää mennä ulos

    Mulla on nastakengät enkä oo kertaakaan meinannut kaatua. Ja mä sentään talutan alle vuoden ikäistä yli 40kilosta koiraa, joka ei todellakaan aina kävele nätistä vieressä. Ne kengät kyllä pitää millasella jäällä vaan. Olen juoksemassakin niillä käynyt eikä tarvinnut yhtään pelätä kaatumista.
  14. Extra Virgin

    >:( Kattokaa mitä yllätysämpäri sisälsi!

    Mä oisin kyllä ollu iloinen noista koirajutuista. Tosin meillä on 2 koiraa ja ymmärrän, jos ei koiraa oo, niin ei paljoo lämmitä herkut niille.
  15. Extra Virgin

    G:Tekeekö joku fyysistä työtä?

    Keskisuuren marketin osastolla oon töissä. Kahvitauot istun, mutta muuten koko ajan jalkojen päällä. Kaiken painoisia saa nostaa, työntää, vetää ja kääntää.
  16. Extra Virgin

    Paljonko asteikolla 0-5 olet kiinnostunut näistä listalla olevista syksyn uusista sarjoista!?

    o Putous 0 o Tanssii tähtien kanssa 0 o The voice kids 0 o Vain elämää 0 o Vino show 2 o Iholla 0 o Posse 0 o Kiiltokuvia 0 o Brändärit 0 o Jukebox 0 o Big brother 0 o We want more 0 o Naurun tasapaino 0 o Meidän perheen tähdet 0 o Toisenlaiset äidit 0 o Syke 0 o Downton Abbey...
  17. Extra Virgin

    G: Lempikarkkisi?

    Merkkarit
  18. Extra Virgin

    Mitä tässä pitäisi tehdä? LS-ilmoitus? Vai antaa vaan olla ja huolehtia itsekseen?

    Mä olen hoitanut itseni ekalta luokalta lähtien kouluun aamulla, kun vanhemmilla alkoi työt kuudelta. Siinä nyt ei pitäis olla mitään ihmeellistä. Jos molemmat vanhemmat vuorotöissä niin voi olla,m että siellä on aika usein toinen vanhemmista kotona ja näin lapset saa enemmän aikaa aikuisen...

Yhteistyössä