Hakutulokset

  1. Littledeath

    Muistatko minut? Mitä kuuluu?

    En ole vuoteen täällä käynytkään. Monia nimimerkkejä itse muistan ja heidän juttujaan :) Mutta te jotka minut muistatte, kertokaas mitä on viimesen vuoden aikana tapahtunut jos on jotain erityistä :D
  2. Littledeath

    Laittaisitko 12-vuotiaan huomenna kouluun, kun nyt illalla ollut oksumigreeni??

    Itse olen migreenin vuoksi ainakin kolme päivää saikulla. Niin paha sanoa..
  3. Littledeath

    Valistakaa nyt tuosta HPV:sta, eikö se ole sukupuolitautirokote?

    Mulla on ollut HPV ja Papa-luokka sen takia oli pitkään 2-3. Kondyloomaa mulla ei kuitenkaan ollut. Viimeksi papa oli 1 ja nyt sitä kuitenkin seuraillaan tiiviimmin kuin normaalisti.
  4. Littledeath

    Voiko siivojan ammatissa oleva olla onnellinen?

    Itselläni ainakin onnellisuus kostuu muista asioista kuin ammatista. Ammatti toki on oleellinen osa identiteettiä, samoin työ. Mutta ihmiset kouluttautuvat siivoojiksi.
  5. Littledeath

    Sain pankkilainan luottotiedottomana! Nyt elämä hymyilee tältä osin :)

    Normaalin pankkilainan.. mulla ei ollut "kuin" 17 000. Eihän ne pääomat mitään isoja summia ole olleet, mutta kaikki perintäkulut ja oikeudenkäyntikulut ja korot ym.
  6. Littledeath

    Tutista vieroitus, lapsi 2v 7kk

    Kerran yks tutti meni oikeasti roskiin koska oli mennyt rikki. Lapsi ite sen vei.. ja sanoi että nyt ostetaan kaupasta uusi. Ei ostettu mutta muita tutteja oli/on vielä. Nukkumaan mennessä tosiaan pitää olla monta tuttia, ja lapsi on nimennytkin niitä. Ja on lempitutteja ja jotain vähemmän...
  7. Littledeath

    Tutista vieroitus, lapsi 2v 7kk

    Joo kyllä, mulla on noin iso lapsi joka käyttää tuttia. Olisin vierottanut jo aikasemmin esim. 1-vuotiaana mutta en tajunnut että siitä tutista tulee noin iso juttu. Tutti on lapselle tosi tärkeä. Nyt oon rajoittanut sen käyttöä vain unitutiksi ja sillon hellyn antamaan jos tulee joku kamala...
  8. Littledeath

    Voi hitto, eka lelulehti kolahti postilaatikkoon.

    Mun 2,5v katteli siitä rekkoja mielissään, ja olis halunnut päiväunille lehtisen mukaan. Kuitenkin lopulta silppus sen saksilla suikaleiksi..
  9. Littledeath

    Sain pankkilainan luottotiedottomana! Nyt elämä hymyilee tältä osin :)

    Niinpä :) Mullakaan ite velka ei pienentynyt juuri yhtään kun korot on niin hirveät. Ihana aloittaa ns. puhtaalta pöydältä.
  10. Littledeath

    Kertokaa kaikenlaisia kokemuksia mielialalääkkeistä?

    En ole lihonut, päinvastoin. Masennuslääke on pelastanut mut, ilman sitä olisin jo kuollut. Mulla menee Venlafaksiini 300mg/vrk.
  11. Littledeath

    Sain pankkilainan luottotiedottomana! Nyt elämä hymyilee tältä osin :)

    Lyhennän lainaa 350 euroa kuussa. Hyvin pärjätään kun noin vähän vaan otetaan :)
  12. Littledeath

    Sain pankkilainan luottotiedottomana! Nyt elämä hymyilee tältä osin :)

    Itse ajattelin pitää juhlat sen kunniaksi sitten kun ei ole enää maksuhäiriömerkintää :D No joo tiedä sitten oikeasti, kun se päivä koittaa. Mutta kyllä, olen oppinut tästä, kantapään kautta!!
  13. Littledeath

    Voiko tosiaan onnistua vielä neljäskin kuukausi niin ettei ulosotto ole huomannut mun aloittaneen työt

    Ei voi sopia. Laki on mikä on. Itse hain toimeentulotukea ja lopulta pankkilainan. Kävin itse puhumassa, itkin uo-miehelle että palkasta jää 200 euroa vuokran jälkeen. Jopa ÄITINI KÄVI puhumassa ulosottomiehelle. Ei auta mikään. Järjestelmässä ei ole inhimillisyyttä.
  14. Littledeath

    Voiko tosiaan onnistua vielä neljäskin kuukausi niin ettei ulosotto ole huomannut mun aloittaneen työt

    Ei voi neuvotella. Itse jouduin hakemaan toimeentulotukea kun veivät kolmasosan tilistä vaan ei ollut neuvoteltavissa oleva asia.
  15. Littledeath

    Sain pankkilainan luottotiedottomana! Nyt elämä hymyilee tältä osin :)

    Sössin raha-asiat ankarasti täysi-ikäiseksi tultuani. Pienistä pääomista on vuosien varrella kasvanut isoja velkoja. Luottotiedot menetin alle 20-vuotiaana. Toki tämä oli omaa tyhmyyttäni. Myös masennukseni aiheutti välinpitämättömyyttä enkä hoitanut silloin muitakaan asioita. Toisen henkilön...
  16. Littledeath

    Pääsettekö facebookkiin??

    Enpä pääse minäkään.
  17. Littledeath

    Millaisissa jaotteluissa (värit jne) pesette pyykkiä? Kiinnostaa.

    Niin no sama täällä. Siis jotain toppavaatetta tai jotain erityistä.. Oonkin monesti ihmetellyt kun jotkut esim. täällä palstalla puhuu että pyykinpesuun menee niin paljon aikaa. Ite nakkaan vaatteet sitä mukaa pyykkikoneeseen kun ovat likaisia, kun on riittävän täynnä niin kone päälle ja...
  18. Littledeath

    Koska viimeksi olet suudellut?

    Eilen ja enpä viitti nimeä sanoa näin keskustelupalstalla.
  19. Littledeath

    Millaisissa jaotteluissa (värit jne) pesette pyykkiä? Kiinnostaa.

    Mä pesen kaiken väriset samassa. Miksi ei? Ei ole mitään ongelmia ollut. Vaatteet nyt kulahtaa muutenkin joskus ja sitten ostetaan uusia. Vuodevaatteet pesen erikseen koska suurempi lämpötila.
  20. Littledeath

    Näin telkkarista mainoksen jossa mainostettiin valmista lihamureketaikinaa

    Mitä sitten? Miksi pitäisi tehdä kun saa valmiinakin? Ostaahan jotkut siivouksenkin, ovatko siis uusavuttomia kun eivät ite osaa?

Yhteistyössä