Hakutulokset

  1. T

    mistäs päin olette?

    Muutama kuukausi ollaan Oulussa asusteltu...
  2. T

    Pahaa oloa muilla?

    Hei Helmerinalle! Ja muut =) Tuo kuulosti todella tutulta, aivan kuin oma elämäni.. Itsekkin olen tällä hetkellä työttömänä ja 3v pojan kanssa kahdestaan päivät kotona. Väilillä hermot on todella kiereällä. Meillä on yö rytmikin vähän kääntynyt, illalla hirveä tappelu nukkumaan menosta ja...
  3. T

    Keho kuntoon! :P

    täällä kans yks joka haluaa parista ylimääräsestä kilosta eroon :wave: olen 23 vuotias äippä... tällä hetkellä puntari näyttää 66kg.. muutama vuosi sitten näytti vielä 82kg :o en erityisemmin alkanut laihduttamaan mutta ne kilot vaan karisi ja puolessa vuodessa oli tippunu n.15kg.. paino...
  4. T

    Oulun seudun yh:t

    täällä olis vielä yks... :) oon eronnut huhtikuussa ja meillä on yhteishuoltajuus.. poika on 2,5v.. ite oon 22v.. ite oon tällä hetkellä kotona, mutta alkaahan tämäkin kyllästyttämään.. mieli olis kouluun, töihin, ihan minne vaan.. :) saa laittaa postia tintti86@windowslive.com (tuo on...
  5. T

    irc-galleria

    mulla löytyy kans... nikillä {tinsku} olen siellä..
  6. T

    pinoon äidit jotka syntyneet -86

    täällä kans -86 äippä :wave: pojan kans kahestaan asustellaan limingassa. ja poika on 12/05
  7. T

    ETSIN YSTÄVÄÄ OULUNLÄÄNISTÄ PINO 1

    täällä olis 22v yhden pojan äippä.. poika on 2,5v. pojan kans asustellaan kahestaan limingassa ja päivät ollaan vaan kotona mutta poika joka toisen viikon isällään.. olis kiva saada uusia tuttavuuksia.. saa laittaa yv:tä niin annan mese ossan..
  8. T

    Mitä maitoa

    Meillä poika juo nyt kevyt maitoa mutta alotettiin maidon juonti gefilus maidolla.. Sitä juotiin 3-4kk..
  9. T

    G: Minkäikäisenä lapsenne lähtenyt kävelemään?

    Meillä kans poika lähti käveleen 9kk ikäsenä..
  10. T

    Ketä paikalla vielä?

    pitkästä aikaa täällä.. :wave:
  11. T

    kuinka moni on tai on ollut mukana myymässä tuppereita?

    Mä oon vasta alottanut... Oliskohan 3-4kk sitten..
  12. T

    lapsikuva liikkeessä

    Me otettiin pojasta ite 1v kuvat. Katottiin valkea seinä ja penkki, pojalle hienot vaatteet ja muutama muoviruusu käteen. Ja hienoja tuli..
  13. T

    Kuvaile lastasi kolmella samalla! (1-2v. lasten äideille tämä)

    Poika 1v7kk iloinen itsepäinen hassu
  14. T

    1,5 vuotiaan ruokailut

    Meidän poika ei kyllä juo litraa nestettä päivässä. Sanotaanko että n. 7-8dl menee. Nyt kesällä poika on hirveen huono syömään, kerran päivässä lämmin ruoka, aamulla ja illalla jukurttia.
  15. T

    Mikä yskänlääke?

    Alle 2 vuotialle ei ole ilman reseptiä yskänlääkettä, näin minulle apteekissa sanottin. Mutta sitten kun menin lääkärille pojan kans niin sanoivat että on ainakin yksi yskänlääke mitä voi alle 2vyotiallekin antaa. Laittoi lääkäri kuitenkin reseptin. Apteekissa täti vain kertoi mutta lääkäri...
  16. T

    miltä se tuntuu kun synnytys alkaa suppareilla?

    Mulla kans ekat supparit sairaalassa alko.. Kontrolli käynnille mentiin.. Mutta käsittääkseni ne on just tolleen miten sanoit...
  17. T

    vaippahousut

    Meillä alettiin käyttään housuvaippoja sillon ku poika oppi käveleen, eli 9kk ikäsenä.. Tavallisia vaippoja ei oo sen jälkeen käytetty ku ihan muutaman kerran.. Poika pissaa yöllä aivan hirveesti ku juo vettä, aamulla sänky ihan märkä. Joskus ollaan yöllä vaippa vaihettu jos on herännyt. En oo...
  18. T

    onko väliä..

    \ Meillä on kans sama juttu.. Poika laittaa n.21.30 yöunille ja aamulla herää siinä 8.30.. ja en kyllä todellakaan saa poikaa nukkumaan tuolloin 20.00. Aivan liian aikaista meille.. Jos sillon sattuu nukahtaa niin ei nuku ku korkeintaan tunnin tai puoltoista ja sitten on niin pirtee että...
  19. T

    Missä vaiheessa olette siirtyneet pinniksestä"isojen"sänkyyn

    meillä siirryttiin isojen sänkyyn siinä 11kk ikäsenä... pinnis kävi liian kapeaksi, ei siinä enään suostunut nukkumaan... isojen sängyssä nukkuu tosi hyvin, ei kertaakaan ole tippunut. meidän sängystä ja sohvalta osaa hienosti tulla pois mutta isojen sängystä ei ku siinä ihan pieni laita...
  20. T

    siilinjärvi

    hei! meillä miehen vanhemmat asuu siilinjärvellä ja olis ihan kiva saada sieltä tuttuja. pitkään aikaan ei olla siellä käyty ku mua ei oo kiinnostanut koska ei oo mitään tekemistä, istua vaan sisällä. elikkäs olis ihan kiva tavata siellä muita mammoja niin sinne kiinnostais useammin mennä...

Yhteistyössä