Hakutulokset

  1. E

    ***Toukokuun Toivotut***Marraskuussa***

    huomenta :) kirjoittelu on jäänyt vähän vähemmälle, olen kärsinyt kamalasta päänsärystä nyt alkaa helpottaan, terveydenhoitaja epäili että migreeniä,suvussa meillä kyllä liikkuu migreeniä.. toivottavasti ei ala jatkuvaksi.. oletteko jo kaikille kertonut raskaudesta? me ei olla vielä kun minun...
  2. E

    ToukoVauvat 2011

    heipä hei! voisin liittyä joukkoonne. laskettuaika olisi 28.5.. kolme lasta ennestään ikää minulla 23v. lapset ovat iältään 5v,3v ja 2v.. niskapoimu ultrassa käyty,kaikki oli hyvin :) oireena vain ollut pientä pahoinvointia ja päänsärkyä..muuten mennyt hyvin.
  3. E

    Kenellä tulossa 4:s tai enemmän!?

    tänne on tulossa neljäs. nyt rv 11+6.. lasten iät 5v,3v, ja 2v
  4. E

    ***Toukokuun Toivotut***Marraskuussa***

    hei! mahtuuko mukaan vielä? olen kolmen lapsen äiti,ikää minulla 23v. laskettuaika olisi 28.5. odotusaika on mennyt ihan hyvin,mitä nyt pientä aamupahoivointia ollut mutta sitäkään ei pahasti. päänsärky on jonkin verran vaivannut. niskapoimu ultra ollut jo,kaikki oli hyvin. niin...
  5. E

    Puheen viivästymä (poika 2 v 7 kk)

    puna- ailakki : ei asuta kuin pohjois-pohjanmaalla.. tyttömme pääsi tutkimuksiin kun olin itse niin huolissani kun vanhin meillä alkoi niin aikaisin puhumaan. hyvin nopeasti on kyllä nyt edetty monet ihmiset ovat ihmetelleet miten näin aikaisin ollaan tutkimuksiin päästy. tutkivat kyllä oys:issa...
  6. E

    Puheen viivästymä (poika 2 v 7 kk)

    hei! meillä on suunnilleen saman ikäinen tyttö, toukokuussa täytti kolmen. puhetta ei hirveenä tule, saimme terveyskeskuksesta lähetteen sairaalaan foniatrian osastolle, käymme siellä kaksi kertaa vuodessa ja aina on viikon jakso (päiväosasto). tyttö oli muistaakseni kaksi vuotta kun aloimme...

Yhteistyössä