Hakutulokset

  1. PiKKuiNeN-

    Positiivinen raskaus mutta kohdussa tyhjää

    Eli tänään tuli iso yllätys kun menin aivan muussa tarkoituksessa naistentautienpolille josta minut laitettiin verikokeeseen. Hcg oli 1011.... Kiertoni on ollut epäsäännöllinen mutta melkeinpä aina sen 30-35 pv Viimeiset kuukautiset 8.12 Lääkäri ei kuitenkaan löytänyt ruskuaispussia ja alkoi...
  2. PiKKuiNeN-

    anniskelupassi

    mitä siihen kokeeseen kuuluu tai mitä sielä tehdään sinä aikana, kun sielä ollaan? enkä oo tyhmä :D
  3. PiKKuiNeN-

    Mol.fi

    tietääkö kukaan miten tuola mollissa pääsee katsomaan mahdolliset työharjoittelu paikat? Minua kyllä aikasemmin neuvottiin, mutta en enää muista :ashamed:
  4. PiKKuiNeN-

    Mikkelintie???????

    onko mikkelin tie vielä rempassa?
  5. PiKKuiNeN-

    tupakka ja raskaus??

    onko teidän mielestä ihan okei jos raskaana oleva nainen polttaa?? (perustelkaa vastauksenne.) tää on vaa tällanen yleis "galluppi" itse en ole raskaana, enkä polta.
  6. PiKKuiNeN-

    kenelläkään tietoa DOULISTA???

    elikkäs onko kenelläkään tietoa kuinka pääsisi doulaksi?? mitä koulutusta siihen tarvittaan, tai mitkä ovat kriteerit??
  7. PiKKuiNeN-

    suomentakaa mulle tämä (enkkua)

    There was a time you let me know What's really going on below But now you never show it to me, do you? And remember when I moved in you The holy dove was moving too And every breath we drew was Hallelujah Kiitos! =)
  8. PiKKuiNeN-

    Päänsärystä

    elikkäs, mulla aika usein päänsärkyä ja tuntuu ettei panadol auta enää ollenkaan, en saa syödä muuta kun panadolia ja vahvempana lääkkeenä panacodia astman vuoksi, enkä mielellää ota vahvoja lääkkeitä. lääkäriin tässä on tietysti mentävä, mutta olisiko teillä mitään keinoa lievittämään tuota...
  9. PiKKuiNeN-

    Sisustus vinkkejä olohuoneeseen?

    laittakaa mulle kuvia teidän ihanista olohuoneistanne?? tarviin sisustus vinkkejä! itellä sen verran iso olkkari, että jää reilusti tyhjää tilaa, enkä tiedä miten sitten kalustaisin ja sisustaisin tään huoneen?
  10. PiKKuiNeN-

    nimi tyttö vauvalle

    kertokaahan mulle sellasia vähän erikoisempia kauniita tyttöjen nimiä?

Yhteistyössä