Hakutulokset

  1. T

    Kouvolan seutu

    Ahaa :) kuulostaa kivalle.. mekin yritetään siis mukaan vaan ihmettelemään!!!!
  2. T

    Kouvolan seutu

    Me touhutaan lomajuttuja vielä tää viikko mutta katsellaan ensi viikolla tai sen jälkeen josko mekin johonkin tultais...On vain aikas pieni leikkijä tuo meidän neiti vielä.. ;)
  3. T

    Kouvolan seutu

    Laitoin kanssa liittymispyynnön fbookiin. Huomenna meillä neuvola aamupäivästä joten ei päästä.. joku toinen kerta :) kiva kun vilkastuu täällä!!!
  4. T

    Kouvolan seutu

    Asusteletteko kaikki lähempänä Pentsojaa? Kuoviin onko kukaan innostunut...? :) Onko Ravikylästä päin esim ketään...? Ollaan sinne päin muuttamassa jossain vaiheessa... Oletteko facebookissa? Voisko sinne perustaa jonkun ryhmän niin sais kaikkiin hyvin yhteyden????! :)
  5. T

    Mammatreffit Kouvolaan?

    Heippa :) Täällä voisi olla innokkaita :) Ollaan muuttamassa Kouvolaan pikapuolin ja olisi kiva tavata muita mameja ja lapsosia :) Tyttö on 4kk ja minä itse olen 25v. Onko teillä jo muotoutunut jonkinlaista porukkaa? Onko facebookissa jotakin yhteisöä Kouvolan äideille?
  6. T

    Kouvolan seutu

    Täälläkin yksi äiti ja pieni tytön tyllerö (noin 4kk)muuttamassa Kouvolan seudulle. Kouvolasta ollaan lähtöisin ja nyt takaisin.. Laitetaanhan palstaa eloon :) Osaako kukaan suositella hyviä äiti-vauva-ryhmiä tai harrastuksia..? Tietääkö kukaan miten perhepuistot (lehtomäki + pentsoja)...

Yhteistyössä