Hakutulokset

  1. J

    Meilikaveri, LA03/06

    Ensimmäistä odottava 25v. äiti kaipaa tosi paljon juttuseuraa toisesta äidistä. Omassa ystäväpiirissä ei nimittäin oikein ole äitejä, joten olisi tarve jakaa ihan kaikenlaisia asioita elämästä, mutta "odottajan" ja "äidin" näkökulmasta enemmän :) Viestejä olisi kiva vaihtaa perinteisen...
  2. J

    PARHAAT KIINTEYTYS KONSTIT TÄNNE!!

    Eli mitkä on teidän mielestä parhaita?Ja missä ajassa yms. =)
  3. J

    Millanen on kolmenkympin kriisi?

    Lähestyy lähestyy tuo ikä.... :whistle: ;)
  4. J

    Mistä turvotus johtuu?

    Jokpaikka turvoksissa :x En ole raskaana,että siitä se ei ainakaan johdu.
  5. J

    Miksi paino ei putoa?

    Niin miksi? Vaikka pisteitä laskee tunnollisesti,niin miksi paino vaan pysyy samana?
  6. J

    Muita 29.6.04 syntyneitä?

    Täällä tyttö,just täyttäny 1vee :heart:
  7. J

    Muita 10.10.02 syntyneitä?

    Täällä poika :heart:
  8. J

    Suomussalmi/Ämmänsaari!!!

    Mä oon tulossa sinne lasten kans luultavasti ens viikolla.Päivisin ei varmaan oo kauheesti tekemistä ku mies töissä joten oisko ketään sieltä joka haluis tavata? :)
  9. J

    Onko MINKA tytön vai pojan nimi?

    Kai tytön?
  10. J

    Kuusamolaiset!

    Onko teitä täällä? Laita y-vietiä jos kiinnostas tapailla :) Mä oon 22v ja mulla on 2 lasta.
  11. J

    Kuusamo,Rovaniemi..ja vielä pohjosempaa?

    Onko ollu ikinä tapaamisia?
  12. J

    Mitä kuntolaitteita teillä on?

    Ja onko hyviä?Tuloksia saanu missä ajassa?
  13. J

    Laihdunko/kiinteydynkö?

    Jos poljen kuntopyärällä päivittäin esim 5minuuttia?Tai 10min?
  14. J

    Ootko harrastanu kimppakivaa?

    :p
  15. J

    Paras,mieluisin asento???

    :p :whistle: ;)
  16. J

    Haikailetko vielä exäsi perään?

    Mä joskus mietin että kumpa asiat ois niinku ennen,siis silloin ku meillä meni niin hyvin..ja sit ikävä iskee :'( Mut yleensä en haikaile/mieti vaan elän tätä päivää :)
  17. J

    Paljon pisteitä???

    Tulee salaatista joka sisältää: kurkkua,tomaattia,paprikaa (pun,kelt ja vihr.),ruukkusalaattia ja ananasta.
  18. J

    Onko kellään chihuahuata?

    Mä oon jo pitkään ollu kiinnostunu tästä rodusta.. Olis kiva kuulla kokemuksia yms.sopiiko esim lapsiperheeseen jne? En ole vielä hommaamassa,mutta toivottavasti lähivuosina :)
  19. J

    Oisko kellää myydä mulle sellasta pv:n piste vihkoa/kirjaa?

    Vai saisko niitä jostain halvalla?Tai tulostettuu netistä?Ku enää ei pelitä se pv:n romppukaan :/ Tiedän,ei ole osto/myynti palsta.. :whistle: :ashamed:
  20. J

    Kertokaas ehkäisylaastarista!

    Millanen,miten toimii,kelle sopii,kelle ei,hyviä ja huonoja kokemuksia?! Mulle ei sovi Cerazette minipillerit eikä Yasminit.Oon miettiny nyt tota.

Yhteistyössä