Hakutulokset

  1. M

    mitä mieheni teki, et halua tietää

    Mun mielestä vaikuttaa siltä, että mies ei enää halua jatkaa liittoanne, mutta ei vaan saa itse sitä sanotuksi. Käyttäytyy huonosti ja latelee sinulle suhteenne huonoja puolia, jotta sinä tekisit aloitteen eroon. Tuo ei ole se tapa miten itse haluaisin olla parisuhteessa/perheenä. Eroaisin...
  2. M

    G: Salaiset vai numeropalvelusta saatavat yhteystiedot?

    Itse päädyin laittamaan tietoni salaisiksi ihan siitä syystä, ettei kuka tahansa saisi kaikkia tietojani. Valitettavasti numeroni on joskus päässyt lipsahtamaan johonkin lehtimyyjien tietoihin, koska puheluita tulee ihan riittävän tiiviiseen tahtiin. Eikä siitäkään mitään haittaa ole, on...
  3. M

    Koiranomistajat! Annatteko koiranne kulkea koskaan vapaana kodin ulkopuolella?

    Osasinkin jo odottaa tämäntyylistä vastausta viestiini, mutta silti kiinnostaisi kuulla perustelut tälle. Mikä koirastani niin paran tekee?
  4. M

    Koiranomistajat! Annatteko koiranne kulkea koskaan vapaana kodin ulkopuolella?

    Koirani on lenkillä aina kytkettynä emmekä haistele/tervehdi muita koiria. Joskus hyvin harvoin jos mennään koirapuistoon, niin saa olla vapaana, tai jos lenkkeilemme niin, että näkyy pitkälle kaikkiin suuntiin (esim. pellolla tai metsässä). Itse en inhoa mitään muuta niin paljoa kuin näitä...
  5. M

    Tympiikö ketään muuta vaatimus lääkärintodistuksesta töihin

    Tympiihän se, mutta toisaalta ymmärrän erittäin hyvin myös työnantajan näkökulman asiaan. Meillä töissä ei voi olla päivääkään poissa (palkallisesti) ilman todistusta ja silti muutavat pystyvät hakemaan "motivaatio-saikkua" jo nyt, joten en uskalla edes ajatella mikä olisi heidän...
  6. M

    Katson sivusilmässä BB:tä nyt ekaa kertaa moneen vuoteen, ja en kyllä ymmärrä...

    Mä tykkäsin bb:stä ennen tosi paljon, mutta nyt ei enää jaksa. Itsekin joskus mietin sinne hakemista mutta nyt kun kaudet on edenny niin olen todennut etten todellakaan jaksais olla tuolla eläintarhassa. Koen tän jo vähän katsojienkin halveeraamisena kun oletetaan, että ihmiset nauttii...
  7. M

    Mitäs mieltä olitte Anthony Bourdainin Suomi-jaksosta?

    Mun mielestä jakso oli tosi hauska, vähän sillai "kieli poskessa" tehty. Mun mielestä ne ampu siinä niim yli, että ei sitä tosissaan voi ottaa. Uskoisin niiden hakeneen tarkoituksella sitä ankeutta. Nehän halusi nimenomaan tulla keskellä pimeintä talvea ja valitsi sen känniläisen niille...
  8. M

    Muistaako kukaan kun tässä yks päivä kerroin miehestä jonka kanssa lopetettiin

    Oliko tää sun ensimmäinen vakavampi ihastuminen exän jälkeen? Voisko toi sun voimakas reaktio/suru olla osittain myös siitä edellisestä suhteesta johtuvia pettymyksiä/käsittelemätöntä surua? Kovasti tsemppiä, aika auttaa kyllä pääsemään eteenpäin. Kipeänä asiat tuntuu muutenkin paljon...
  9. M

    Mitä tykkäätte bussipysäkillä tupakoivista?

    Ärsyttää. Vaikka kyseinen merkintä onkin vain suositus, niin mielestäni tupakoitsijan paikka ei ole katoksen alla. Itsekin tupakoin, mutta bussipysäkillä teen sen niin, että seison tarpeeksi kaukana katoksesta ja huomioin myös tuulen suunnan, ettei savut ajaudu sinnepäin. Tähän voisin...
  10. M

    kysymys ikäerosta

    Sadana: Oletteko minkä ikäisiä? Minkä ikäisiä olitte kun seurustelu alkoi? Onko ollut mitään suurempia (nimenomaan ikäerosta) johtuvia ongelmia suhteessa?
  11. M

    Koira ihmiset! helppiä koira pissii sisälle

    Olitkin näköjään jo aloitusviestiin kirjoittanut, että ei tulehdusta. Onko se ihan eläinlääkärillä tutkittu? Mites mahdolliset eturauhasongelmat? Eihän se oo millään tavalla tulehtunut? Onko koira muuten kipeen oloinen? Onko ollut kuumetta missään vaiheessa? Pissaako ulkona/lenkillä ihan...
  12. M

    Taaperon valjaat, mitä mieltä?

    "Sillon kun minä olin nuori" valjaiden käyttö oli melko tavallista ja pelasti ainakin veljeni useaan kertaan (oli vähän kaistapäisempi kakara :)). Varmaankin tästä syystä olen itse aina pitänyt valjaita oikein hyvänä keksintönä.
  13. M

    Koira ihmiset! helppiä koira pissii sisälle

    Mulla melkein samanikäinen uroskoira kotona. Merkkailee silloin tällöin tiettyihin paikkoihin ja siitä ainakin näkee, että se on pelkkää uhmaa. Teidän tilanteessa varmistaisin, ettei oo mahd. mitään tulehduksesta johtuvaa ja kiinnittäisin huomiota siihen onko merkkailuun mitään kaavaa. Esim...
  14. M

    Keskustellaanpa uskottomuudesta.. Ero vai ei?

    Meillä suhde päättyi siihen, että mies halusi erota. Pettäminen selvisi minulle vasta eron jälkeen (uusi suhde oli tosin alkanut jo meidän suhteemme aikana). Olin tulta ja tappuraa, sekä täynnä raivoa ja pettymystä miestä ja koko suhdettamme kohtaan. En pystynyt käsittämään miten kaiken sen...
  15. M

    Menen aamulla töihin ja nyt riipasen kännit, mitä mieltä olet?

    Alkoholistin tyttärenä tiedän tämän varsin hyvin. Siksi olikin pakko tälleen vähän sarkastiseen sävyyn purkautua. Vi*uttaa kun ihmiset ensin ottaa itse asiat puheeksi ja sitten kun "moraalisaarnaa" alkaa tulla niin mitään ongelmaa ei sitten enää olekaan (paitsi muilla ihmisillä tietysti).
  16. M

    Menen aamulla töihin ja nyt riipasen kännit, mitä mieltä olet?

    Mä ymmärrä miksi tästä nyt sitten piti ketjua edes tehdä? Jos ei kerran mitään ongelmaa ole? Jos et ole töissä enää humalassa, etkä krapulassa ja olet aivan skarppina aamusta asti vastuussa kaikesta ja kaikista, niin...
  17. M

    keittiöluutut, mitä käytätte?

    Sitä rullassa olevaa ruudullista wettexiä. Chifonetia en suostu käyttämään mistään hinnasta (ei mielestäni kuivu/kuivaa kunnolla). Käytön jälkeen huuhtelen rätin aina kylmällä ja puristan kunnolla kuivaksi ja ripustan ilmavasti kuivumaan omaan nipsuunsa tiskikaapista roikkumaan. Ei oo haissu...
  18. M

    Menen aamulla töihin ja nyt riipasen kännit, mitä mieltä olet?

    Hyvä. Ainakin yksi rattijuoppo vähemmän liikenteessä. :)
  19. M

    Menen aamulla töihin ja nyt riipasen kännit, mitä mieltä olet?

    Saatat hyvinkin olla humalassa vielä pitkälle seuraavaan päivään. Riippuen tietysti juotujen alkoholiannosten määrästä. Todella toivon, että ymmärrät lopettaa/joku sinut toiminnastasi narauttaa. Ihan jo itsesikin takia, ennen kuin mitään vakavampaa sattuu esim. potilaiden kanssa. Ja ihan...
  20. M

    Siis eikö muka Greyn Anatomian jaksoja ole ruutu.fissä?

    Ei näy ruutu.fi:ssä (ei esitysoikeuksia). Tulee uusintana tulevana ti-ke-yönä, alkaen klo:1.15. Toivottavasti omistat tallentavan digiboxin. :)

Yhteistyössä