Hakutulokset

  1. miraci

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Heipsistä tännekin! Naurukohtauksella taitaa olla jo nyytti sylissä! :heart: Onnea hurjasti! :flower: ei taidettu tiistaina nähdä naikkarilla, mulla oli aika vasta 12.30 ja siltä reissulta palasinkin vasta eilen. Täällähän on melkoinen rähinä ollut tuosta suljetusta! itse en nyt jaksa...
  2. miraci

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Ai naurukohtauksellakin on huomenna synnytystapa-arvio, taas meillä osuu polikäynti samalla päivälle :D Saa nähdä törmätäänkö tällä kertaa. Itse kirjoittelen nykyisin enimmäkseen suljetulle palstalle, on vaan kivempi kun tietää, ettei ihan kuka tahansa voi niitä juttuja sieltä lukea. Jotenkin...
  3. miraci

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Paljon Onnea flowerille suureen päivää!! :flower: ~ miraci ja pikku-ukko rv 36+0 !!! ~
  4. miraci

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Jaksamisia ja voimia kovasti dogitar :hug: Toivottavasti saat pidettyä pikkusen masussa vielä hetken, vaikka onhan sulla viikkoja jo niin hyvin ettei haittaisi vaikka syntyisikin jo :) Mulla on noissa verenpainelääkkeissä samaa lääkeainetta kuin tossa supistusten estolääkkeessä, joten noi...
  5. miraci

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Kirjoititko sen ihan kirjaimin?
  6. miraci

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    ISO kiitos teille kaikille kannustavista ja positiivisista kommenteista koskien tota mun "kuvakohua" :heart: Tosi hassulta tuntuu, että yhdestä kuvasta on saatu tuollainen haloo aikaseksi, mutta kun naisista on kyse niin kaikkihan on mahdollista ;) Mulla ei ole kaveripiirissä tällä hetkellä...
  7. miraci

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Nenän tukkoisuudestavielä. Mulla on ollut koko raskauden ajan ollut nenän limakalvot tosi kuivat ja verestävät ja tuo nenän ja kurkun välimaasto ihan täynnä limaa, jota on sitten saanut rykiä pitkin päivää pihalle. Tosi inhottava vaiva kyllä : / Naikkarilta sain tollasia A-vitamiini tippoja ja...
  8. miraci

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    dindeille tsemppiä ja LEPOA vaan nyt kovasti! Viikot on kyllä niin hyvät jo, että vauva saisi vaikka jo syntyäkin. Mutta eipä olisi otollisin ajankohta muuton kannalta. Kovasti voimia tiitulipiitulille :hug: Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Jaksuja myös JennyA:lle, varmasti inhottavaa...
  9. miraci

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Kiitos mukavista kommenteista :heart: Hassua miten joidenkin mielestä kuva on liian intiimi/paljastava! :confused: Eihän tuossa näy mitään sellaista mitä ei esim. uimahallissa tai kesällä rannalla näkisi. Ei voi ymmärtää, mut eipä mun tarviikaan :D Tuosta miehen tutustumisesta lapsiin, me...
  10. miraci

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Jos tännekin koittais jotain kirjotella, kamalasti tullut juttua taas! :) Ollaan tavattu miehen kanssa laivalla ja tästä tuli nyt menneenä lauantaina tasan vuosi täyteen. Yhdessä ollaan oikeestaan oltu siitä asti :heart: Melko nopeastihan tässä ollaan edetty, muutettiin yhteen 4kk...
  11. miraci

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Ihana koiravauva tombatarella!! :heart:
  12. miraci

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Tänään oli taas polikäynti ja siellä kaikki ok. Paineet oli vähän koholla (147/97), mut alapaine kuitenkin alle sata, ja se on pääasia :whistle: Vaivaset 3 tuntia piti odotella labrojen valmistumista ennen kun päästivät mut lähtemään... Meinas pinna pikkasen kiristyä :stick: Ja mikä parasta...
  13. miraci

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Vauvan kotiutumisvaatteet olen laittanut valmiiksi jo muutama viikko sitten. Elikkä alle tulee body, veluuri housut- ja huppari ja siihen päälle pehmeä "nalle" kevyttoppis ja tietenkin myssy ja hanskat. Turvakaukalossa on sit tuo jääkarhu lämpöpussi, niin tarkenee hyvin melko kevyellä...
  14. miraci

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Heipparallaa! Mä olen nyt ihan totaalisesti tipahtanut kärryiltä, kun en ole perjantain jälkeen täällä käynyt ja tekstiä on tullut taas ihan kamalasti! :O Olin taas osastolla perjantaista tiistaihin, kun oli paineet taas niin korkeat ja supisteli. Perjantai-iltana mittailin paineita ennen...
  15. miraci

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Heippa! Enpä jaksa hirveesti nyt raapustaa, mutta lyhyesti nyt päivän kuulumiset. Polilla tuli käytyä ktg-käyrässä taas tänään, ja niinkuin aikaisemminkin niin käyrä oli taas melko tasaista... mä en nyt tiedä mitä tässä pitäis ajatella : / yleensä käyrillä ollaan n.20 minuuttia, mut mä oon...
  16. miraci

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Tervetuloa kr1sse munkin puolesta! :) Tänään illalla olis pojan vanhempainilta koululla ja mietin, et uskallanko kävellä sinne... Matkaa ei ole kuin kilometrin verran, mutta sekin saattaa olla mulle liikaa jos alkaa supistelemaan yms. : / Pakko se on kai vaan yrittää lyllertää sinne, kun ei...
  17. miraci

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Mä oon myös käynyt make up storella meikattavana joskus monia vuosia sitten, kun sai lahajkortin sinne ja voin kyllä lämpimästi suositella! :) Siinä saa ihan hyvin käsitystä siitä miten niitä meikkejä kannattaa laittaa yms. Ja ne meikit on hyviä ja laadukkaita. Mä oon aina tykännyt meikata ja...
  18. miraci

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Voi näitä raskauden monia iloja! :D Kaikenmaailman vaivoja liitoskivuista jalkasärkyyn ja supistuksiin löytyy täältäkin, mutta oon vaan niin iloinen, että tämä raskaus on edennyt jo näin pitkälle ja mulla on jopa mahdollisuus saada täysiaikainen vauva! :heart: Esikoisen odotus päättyi niin...

Yhteistyössä