Hakutulokset

  1. T

    Mitä teen? Suhdeasiaa, vauvan syntymän jälkeen..

    Sun pitää vaan sanoa että pääsiskö kainaloon... Ja voittehan te kolmisinkin nukkua, mikäs sen suloisempaa kuin koko perhe pötköttelemässä porukalla. Ja älä huoli, kyllä isä osaa hoitaa vauvan ihan kunnolla, ei sun tartte olla vieressä koko aikaa. Mene ihan suosiolla lepäämään kun mies on vauvan...
  2. T

    Mitä teen? Suhdeasiaa, vauvan syntymän jälkeen..

    Saatko sä nukuttua? Jos miehesi on vauvan kanssa töistä tultuaan niin koita ees silloin nukkua jos vauva valvottaa yöllä. Ja se eka kuukausi oli mullakin kummankin kans juuri tuota että mielialat heilahteli, se on varmasti normaalia. Mutta koita puhua miehesi kanssa ja pyydä päästä kainaloon :)
  3. T

    Minut on raiskattu monta kertaa.

    Broidi otti asiasta kyllä varmasti opikseen ja on surkutellut tuota asiaa tosi paljon. Veli joutui olee pitkällä saikullakin tapauksen takia koska otti niin voimille. Ja muuten, on siis oikein valistaa miehelle mokistaan mutta ei naiselle? Ja kyllä, puhuttelin kyllä veljeä ja äiti taisi...
  4. T

    Minut on raiskattu monta kertaa.

    Puhuin nikistä en nilkistä by the way :D
  5. T

    3vuotias katsoo joka päivä n.5 tuntia lastenohjelmia

    Sama pisti mullakin silmään. 5kk on kuitenkin ihan pieni vielä. Mutta kaikkea voi yrittää. Ja on oikeasti vanhempia jotka sitten touhuavat kaikenlaista kerta se vauva ei nuku. Eihän vauva rauhoitukaan jos kannellaan ympäri asuntoa ja valot päällä yms. Rauhoittuminen on kaiken a ja o, hämärä...
  6. T

    Minut on raiskattu monta kertaa.

    Ymmärsin pointin, ja tottakai tästä voi puhua kunhan ei tahallaan väännä juttua niin että meidän perhe on maksanut raiskauksen uhrin hiljaiseksi koska mitään raiskausta ei ole edes tapahtunut. Tarina meni niin että tämä tyttö oli kovin ihastunut veljeeni ja he kävivät pari kertaa leffassa ja...
  7. T

    Minut on raiskattu monta kertaa.

    Tosi lapsellista keskustelua että jos mielipideasioista pitää etsiä kuka on keskustelun "voittaja". Eihän herranjestas keskustelussa semmoista haeta vaan sitä että kaikki saavat sanoa mielipiteensä! Ja otan kyllä kritiikin vastaan, olenhan jo useaan otteeseen pyytänyt liftaritytöltä anteeksi ja...
  8. T

    Minut on raiskattu monta kertaa.

    Siinäpä olikin tosi kypsä kommentti :)
  9. T

    Tässä nyt todistetta siitä, että lihas ei voi painaa niin paljon, että normaalipainon ylärajalla olisi vain lihaksikas!

    No mitä jonkun ihmisen paino toisille kuuluu? Mä en edes tiedä paljonko painan koska en ole vuosiin käynyt vaa'assa, ainiin raskausaikana neuvolassa tietty. Ja muuten olen hoitovapaalla työstäni mutta vedän pari kertaa viikossa jumppia ja ohjaan välillä salilla, lisäksi olen neuvonut...
  10. T

    3vuotias katsoo joka päivä n.5 tuntia lastenohjelmia

    Tässä oon sun kans samaa mieltä. Mutta vain jos tuo 3v on ollut aiemmin tarhassa, en lähtisi kyllä tuossa tilanteessa viemään tarhaan jos lapsi ei ole siellä aiemmin ollut. Se nimittäin vahvistaisi lapselle entisestään sitä tunnetta että olen hylätty tänne tarhaan kun äiti haluaa olla vauvan...
  11. T

    Minut on raiskattu monta kertaa.

    Ei mua mihinkään nurkkaan oo ajettu. Mutta tämä nyt menee tämmöiseksi juupas-eipäs väittelyksi joten adios sulle pandora. Tämäkin keskustelu kuihtuu sitten tähän joten etsi uusi keskustelu itsellesi ja toivotan hyvää jatkoa. Minä olen myöntänyt virheeni tässä keskustelussa mutta sinulla taitaa...
  12. T

    Minne voisi mennä 2,5v:n kanssa "talvireissuun",jossa lapselle mielekästä puuhaa?

    Missäpäin Suomea te asutte? Helsingissähän on häppeninkiä pitkin vuotta ja kaikenlaisia hotellipaketteja. Esim Sea lifeen hotellipaketti ja sit helmikuussa on tulossa ihana Disney on ice- jääshow johon huomasin kans että myydään hotellipaketteja. Sit pk-seudulla on esim Serena, Korkeasaari...
  13. T

    3vuotias katsoo joka päivä n.5 tuntia lastenohjelmia

    Mulla kävi kans esikoisen kans sillai että 5kk iässä yhtäkkiä hokasi tutin ja se olikin sitten pelastus! :)
  14. T

    3vuotias katsoo joka päivä n.5 tuntia lastenohjelmia

    Toi oli kyllä hyvä neuvo! Tälläisissä tapauksissa tapahtuu helposti niin että äidin ja esikoisen väliin tulee sellainen kuilu jota ei ihan heti kurotakaan umpeen jos äiti nyt jättää esikoisen ilman huomiota. Kohta äidillä onkin erittäin hankala ja uhmakas esikoinen jonka kanssa tekee mieli olla...
  15. T

    Minut on raiskattu monta kertaa.

    En ole puhunutkaan mistään yksittäisestä erehdyksestä vaan toistuvista tilanteista jotka päättyvät useaan otteeseen raiskaukseen. Silloin on myös omassa elämänhallinnassa jotain pielessä jos aina kerta toisensa jälkeen ajautuu samoihin tilanteisiin välittämättä vaaroista ja jo kohdatuista...
  16. T

    Keksikääs osuva nimi koiranpennulle...

    Ruttu on noista ehdotuksista mun suosikki. Tai sit just joku vanhanaikainen ihmisen nimi; Jorma ois aika härski, mut Paavo ois aika söpö :) Tai sit tytölle Marja Tyrni :D No ei vaiskaan Kerttu tai Marjatta... Lisbeth... Iitu... Tiltu... Tai sit tuli mieleen semmosetkin tytölle sekä pojalle...
  17. T

    3vuotias katsoo joka päivä n.5 tuntia lastenohjelmia

    Mä en kyllä ihan tarhaan laittaisi koska kuitenkin noin pieni eikä ole aiempaa kokemusta. Mutta tuon ikäinenhän pääsee jo kerhoihin, kyllä Oulussakin varmasti hyviä kaupungin järjestämiä kerhoja on pari kertaa viikossa. Mutta jos nyt haluaa ihan kotosalla hoitaa niin ei auta kuin äidin muuttaa...
  18. T

    Minut on raiskattu monta kertaa.

    Tajuan ja olen pyytänyt ko.nimimerkiltä anteeksi. Se on sitä aikuisen ihmisen vastuun kantamista. Muuten olen puhunut yleisellä tasolla naikkosista ja kevytkenkäisyydestä josta ei tarvitse kenenkään pahoittaa mieltänsä vaan pitää nähdä teksti esimerkkinä, ei nälvimisenä. Kyllä minä otan...
  19. T

    Minut on raiskattu monta kertaa.

    Niin, tottakai näin käyttäytyvät naiset tarvitsevat apua. Siihenhän minä sitä elämänhallintakuntoutusta suosittelinkin. Ja se on oikeastaan sanahelinää kirjoittaako oliko teko kuvottava vai äiti kuvottava. Tottakai mä sen ymmärrän että siellä on aina ihminen ja yleensä surullinen ihmiskohtalo...
  20. T

    Minut on raiskattu monta kertaa.

    Hienosti kirjoitettu! Toi on juuri niin totta, eli tässäkin on ihan siitä uhrista kiinni kuinka pitkään antaa tuollaisen käytöksen jatkua. Turvakoteja on joka kaupungissa (tai ainakin naapurikunnassa), sinne vaan ja tuollainen äijä vastuuseen! Kenenkään ei edes kotonaan tarvitse sietää sikoja...

Yhteistyössä