Hakutulokset

  1. N

    Heinäkuiset 2018

    eevas, mulla on ja alavatsakipuja lähes päivittäin (n) ei kovia, mutta kipua kuitenkin. Oon aatellu, josko se olis vaan jotain asiaan kuuluvaa :) mutta oon myös miettiny että soittaisin neuvolaan ja kysyisin, kun mulla eka neuvola vasta 13.12.
  2. N

    Heinäkuiset 2018

    Mäkin haluaisin fb-ryhmään, jos siellä vielä tilaa :)
  3. N

    Heinäkuiset 2018

    Mä täällä tänään tein plussatestin ja fiilikset on pöllähtäneet, mutta erittäin positiiviset. laskettu aika olisi laskureiden mukaan 17.7.2018. Eli nyt olisi 5+1. Tää on toinen lapsi, esikoinen lähti juuri syksyllä kouluun, joten on niistä edellisistä vauvavuosista hetki vierähtänyt
  4. N

    Tammivauvat 2010

    rontti1: en oo saanu salasanaa...
  5. N

    Mammatreffit Kouvolaan?

    Moikka, t Täällä on 7kk tytön äiti ja olisi kiinnostunut tapaamaan uusia ihmisiä, varsinkin lapsellisia =) Koska omassa kaveripiirissä ei lapsia muilla juuri vielä ole.
  6. N

    Päiväunikysely

    Vauvan ikä? 7 kk:tta. Nukkuuko ulkona vai sisällä? Sekä että, mutta useammin sisällä Onko nukkuma"tilalle" jokin syy? Nukkuu sisällä paremmin, mutta jos ollaan oltu vaunuilemassa ja nukahtaa vaunuihin, niin jätän ulos nukkumaan. Miten kauan nukkuu kerralla, heräilläänkö välissä? 30...
  7. N

    Kouvolan seutu

    Greddy: Mä voisin treffailla :) Ois vaan kiva tutustua vähän ensin.. Onko sulla facebook-profiilia tai jotain mis vois ensin vähä jutustella? Me ollaan kyllä Valkealasta, mutta päästään autolla... Ja ois kiva näyttää tytölle uusia maisemia =)
  8. N

    Tammivauvat 2010

    Moikka, muakin kiinnostaisi osallistua tammivauvojen kerhoon jos se on mahdollista vaikka en tässä ketjussa ole ollutkaan mukana, kun olen vasta hiljattain "löytänyt" tämän ketjun. Lueskellut olen kyllä =) Mulla on 040110 syntynyt tyttönen. Mistä se salasana olisi mahdollista saada?
  9. N

    Kouvolan seutu

    Täälläkin olisi yksi äiti, joka kaipailisi uusia ystäviä Kouvolan seudulta. Omissa kavereissa ei ole yhtään "lapsellista", niin olisi kiva vaihtaa ajatuksia myös lapsellisten ihmisten kanssa =) Minulla on kohta 7kk:n ikäinen tyttö ja asustellaan Valkealan suunnalla.

Yhteistyössä