Hakutulokset

  1. P

    ***Me monikot***

    Morjenss. Hemp123, sallinetko udella sun ikää? Meinaan mä oon saanut nää muksut vanhemmalla iällä, eli itse jouduin siihen tilanteeseen että ystävät rinnalta vähitellen perheytyivät ja rupesivat entisten juttujen sijaan viihtymään kotona, ensin poikaystäviensä kanssa ja sitten ne mokomat teki...
  2. P

    kaksosraskaus ahdistaa!

    Moi! Pakko oli nopeasti kommentoida. Voisin lyödä vaikka oikean käteni pantiksi että vaikka sun tuntemukset olisi nyt ihan millaiset tahansa ahdistuksineen ja pohdintoineen, niin jossain vaiheessa sä huomaat miten ainutlaatuisen mahtavan ihanaa se on kun ne kaksi pikkusta konttaa sun perässä...
  3. P

    ***Me monikot***

    "kiva" kuulla että muillakin hommat joskus tökkii :) Mä oikeesti ajattelin silloin kun nuo typsyt oli ihan pikkusia ettei pahemmaksi voi mennä, siis ei muuten mutta nää oli mun ekat lapset ja mä olin ihan varpaillani joka asiasta, just semmonen semi-hysteerikko että "hengittäähännenyt...
  4. P

    ***Me monikot***

    hellou. Heti pitää kommentoida tohon äsköiselle kysyjälle että EI EI MEIJÄN LAPSET EI NUKU... Aikaisemmin tuolla valittelinkin, nukkunu olen viimeksi enemmän kun2,5 h putkeen..ööö emmämuista? kesä2009? Joo mä oon muutenkin aika noviisi (tää on toka kerta :))näissä...
  5. P

    ***Me monikot***

    Tsaude. Onko tosiaan niin että kaikkien muiden mukulat nukkuu suhteellisen helposti ja autuaasti yöt, heräämättä toisten kitinöihin yms??? Vai oonks mä jättänyt just lukematta jonkun "onnellisen" vastauksen? Mä alan olla ihan kypsä, eilen sain noi 2 nukkumaan joskus 23 jälkeen, ekan kerran...
  6. P

    ***Me monikot***

    Torstaita! Joku täällä puheli pulauttelusta; omalta osaltani voin kertoa että välillä oli epätoivo lähellä. Nämä 2 pulauttivat poikkeuksetta joka syötön jälkeen tavaraa (runsaasti!) pihalle, imetin molempia yhtäaikaa sohvalla ja sinne sitä tavaraa on valunnut nyt puolen vuoden ajan niin...
  7. P

    ***Me monikot***

    Minäkin ilmottautuisin juttuihin mukaan, löytyy kaksostypsyt vm 01/10 ja asustellaan helsingissä. Jatkan tuonnenpana...

Yhteistyössä