Hakutulokset

  1. A

    Syysvauvat 2009 maalis- ja huhtikuussa

    meilläki viimeyö oli melkosa kitinää, itki pri tuntia ja heräili tunnin välein :/ sai elämänsä ekan antibiootikuurin se taitaa vähä ottaa mahaan.. vauveli nukkuu vieressä yön, ei olla vielä edes hommattu hälle sänkyä. ajattelin nukuttaa vieressä n 9kk ikäseks. nukahtaa illalla nätisti...
  2. A

    Syysvauvat 2009 maalis- ja huhtikuussa

    niin joo ja esittelystä unohin laittaa et lapsi on neljäs meidän perheessä =)
  3. A

    Syysvauvat 2009 maalis- ja huhtikuussa

    soseista, tällä hetkellä menee puol purkkia päivässä yhteensä perunaa ja n. puol purkkia puuroa. tässä pikkuhiljaa kasvaatetaan annosta. maidolla kasvo jo niin yhvin, etä on 8900g ja 68cm
  4. A

    kenellään kokemusta näistä sisarusrattaista?

    mä en enään tuota vastasyntyneen asentoa tartte niin en sitä katsonut. mulla siellä olis 6-7kk ikänen ja 2v et niille menis varmaan ihan passelisti :)
  5. A

    Syysvauvat 2009 maalis- ja huhtikuussa

    voisin pinoutua, jos van ehdin kirjotelemaan, mutta meillä siis poika ja syntyi 190909 täytti vasikään 6kk ja hirveän energinen tapaus. pyörii j kiermurtelee huoneesta tioseen, pari vetoa oon nähny mitä vois kutsua ryömimiseks :D oppi taputtamaan tuoss 5kk iässä ja muutenki aika touhukas ja...
  6. A

    kenellään kokemusta näistä sisarusrattaista?

    niin ja tietääkseni sais myös noihin yhteensopivan kaukalon ja lisäks sisaren yhtäaikaa. tuo olis hyvä kaupoilla..
  7. A

    kenellään kokemusta näistä sisarusrattaista?

    itseasiassa sitä en tiedä :D pitäs käydä liikkeessä kyselemässä se pitäs kans testata että ottaako kävellessä jalat tuohon alempaan istuimeen
  8. A

    kenellään kokemusta näistä sisarusrattaista?

    eikös noissa vauva oo päällä, koska alaosa ei saa makuuasentoon
  9. A

    kenellään kokemusta näistä sisarusrattaista?

    http://www.britax.fi/rattaat/b-dual
  10. A

    Sydäntenmurskaajat-ketju on ilmeisesti lopetettu?

    harmi ku mulla ei oo fb:tä :/ enkä aijo ottaakkaa sitä :xmas:
  11. A

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Marraskuussa

    me asuttin pari-kolme vuotta sitten siellä kans, Törmäkadulla muistakseni =)
  12. A

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Marraskuussa

    Virtahepo, mistä päin lahtea oot? me asutaan Ahtialassa =)
  13. A

    Synnytyksen jälkeinen verenpaine...

    mulla sama ongelma.. parhaillaan on mittari lainassa ja pari viikkoa pitää seurailla..
  14. A

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Marraskuussa

    kuka täällä kyseli joskus äitejä Lahdesta? täällä yks :wave: on menny vaan tää vauvan alkuajat koliikin parissa niin ei oo paljoa pystyny/jaksanu muusta maailmasta välittää. koliikki jatkuu viellä..
  15. A

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Marraskuussa

    kuin mun kirjottama.. meillä ei tosin oo mitään lääkitystä vaivaan. lisäks meillä on 4v, kohta 3v ja 1,5v lapset. joista 1,5v järettömän mustasukkanen kun vauva vaan itkee ja kaikki aika menee sen kans. :(
  16. A

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Lokakuussa

    mä olisn voinu kirjotta tän maanataina, nimittäin meillä oli ihan samanlaiset huudot (ja lisäks huomiota vaatii 1v 2v ja 4v lapset) ite ajattelin kokella ruokavaliomuutosta eli nyt menen hetken maidoton-gluteeniton-munaton sapuskoilla ja huudot loppunu :o :D kannattaa kokeilla jotain...
  17. A

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Lokakuussa

    rotavirusrokotteesta; meinaatteko kaikki ottaa sen vauvalle? mä luin tuossa muutami juttuja siitä ja päätettiin miehen kans ettei oteta sitä vauvalle. meillä ennestään 3 lasta ja kenelläkään ei oo tuota rotavirusta ollut, eikä kukaan oo myöskään rokotetta siihen saanut. toivottavasti...
  18. A

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    meille syntyi poika 19.9 kokoa huimat 4785g ja 53cm :heart: synnytys oli nopea ja helppo. kesti alle tunnin ja ilman repeämiä =)
  19. A

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    mäki oon vielä täällä :saint: viikkoja 42 ja kontrollin jälkeen tänään oli 4cm auki mut ei oo kyl yhtään supistellu et mikä lie paikkoja avannu... no eiköhän tässä tän viikon aikana käynnistellä jos ei ala iteksee syntymään..
  20. A

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    kenellä lie eniten viikkoja? mulla nyt 41+4 :xmas:

Yhteistyössä