Hakutulokset

  1. T

    Pitkästä aikaa, nikkivisa!

    pölyesteri
  2. T

    Ripsipidennys

    Kaverin kaveri laitto pidennykset viim. keskiviikkona ja nyt mulla on ehkä 8 ripseä jäljellä. MENE ihmeessä ammattilaiselle. Googleta vaikka ripsipidennys oulu tjs.. :)
  3. T

    Puutunut pottuvarvas :D

    Oikeesti, olin yhden illan korkkareilla (torstaina) ja perjantai aamuna huomasin että pottuvarvas on turta..puutunut..pistelee..tunnoton... Korkkarit hiersi ehkä ihan pikkasen tosta jalkapöydältä, mut siis miten ne on puuduttanut mun varpaan :D
  4. T

    Mitenkäs se menikää...

    Siis, kuka on ja kenen isä? Eli sun kaverin mies olisi tämän 4 viikolla raskaana olevan naisen lapsen isä :D menipä vaikeeksi :)
  5. T

    Kaikkein kamalimmat mainokset?

    Danonino mainokset, Laura Malmivaaran pyykkäys mainos, if mainokset tai lähinnä se biisi.... ja tietty paula vanukas mainokset :vampire:
  6. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Kaksi päivää sitten neuvolassa ei kuulunut sydänääniä ja mikä paniikki syntyikään :'( Onneksi sitten jorvissa ultrattiin ja siellä se "sätki" :) Selittivät syyksi, että mulla on tuota vatsanpeitettä ja istukka etuseinämässä niin haittasi kuulemista. Onneksi kaikki on nyt hyvin, paitsi että...
  7. T

    Apuva! Tämmönen pärähti testiin...

    Oi onnea =)
  8. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Täällä myös elämää masussa :) la 20.11 toista odotellaan, jorvissa pamahdetaan toivottavasti :D
  9. T

    Tunisia, huijareitten paratiisi!

    Ai niin ja hotellissa huijattiin yhtä pariskuntaa rahan vaihdossa :/
  10. T

    Tunisia, huijareitten paratiisi!

    On kokemuksia, saatiin suuttumaan 2 myyjää, kun mentiin paasaaman niille et ne on huijannut meitä, huusi vaan perään don't come back :D
  11. T

    Hoi te joilla palkattuna lastenhoitaja yksityisesti!

    hyvä palkka tuo on verrattuna kunnalisen kolmipphoitajan palkaan oli kokemusta tai ei... kolmiperhepäivähoitajan palkka on hikiset 1500e oli hoidettavana sit 1 tai 4 lasta :O
  12. T

    6 kk unentarv

    Meill esim. eilinen näin kokonaisten yöunien jälkeen heräsi 8.30 klo 11.00 meni vaunuihin nukkumaan ja heräsi 13.00 uudet 2 h tirsat 14.30 - 16.00 vaunuihin 17.00 - 18.30 ilta pesut ja ruoka yö unille meni 21.00 ja tänään herättiin 07.30 ja nyt se taas nukkuu :)
  13. T

    AH hihi, Innostuin noista make up tutorial videoista...

    ja ny silmät punaisetja vuotaa, pientä kirvelyä myös. hohhoijjaa, tein 3 eri meikkiä, heheh :whistle:
  14. T

    G: Mistä löysitte nykyisen miehenne?

    Kirkosta, aloitimme samaan aikaan isos-koulutuksen :D
  15. T

    Onko joku nähny ton kolmosen leffan?

    Joka alkaa oo.oo Onko katsomisen arvonen? Mul ois toinenkin leffa, mut säästäisin sen mielummin huomiseen.. :p
  16. T

    Heräsin omaan itkuuni

    Näin ihan kamalan unen :'( Mies oli jossain reissussa, harrastaa motocrossia et oisko ollu kisoissa, Mulle ilmotettiin että on sattunu onnettomuus ja mun mies on kuollut. Siinä unessa oli aikaa kulunut jo jonkin aikaa ja oli todella tuskaista siinä unessa jatkaa elämää eteenpäin. Unessa...
  17. T

    onko täällä enää ketään ?

    Ja minä =)
  18. T

    Oisko ihan huono idea

    Muistaa neuvola tätiä pikku lahjalla tai kukalla, kun jää eläkkeelle ja me vaihdetaan paikkakuntaa. Ollut siis mun raskausajan ja vauvan neuvolatätinä ja aivan IHANA täti. =)

Yhteistyössä