Hakutulokset

  1. Tiudeliini

    Mistä bloggaajille rahaa?

    No ei ole mennyt o_O ? Ihan netit ja puhelimet omilla nimilläkin. En viitsi niin tyhmäks just nimenomaan alkaa et menis ne luottotiedot sillä luottokortilla. Ai niin juu ja eihän me edes sellasta saatas puolison kaa tällä hetkellä, kun se ei ole enää töissä ja maksettavana on entistäkin lainaa...
  2. Tiudeliini

    Mistä bloggaajille rahaa?

    Koska halutaan maksaa käteisellä tai visa electronilla. Luottokortin jos hankkii, niin sit se menee pian siihen, että no otetaanpas tuota ja tuota. Pahimmillaan siitä voi tulla yks velkahelvetti, kun se on niin pirullisen houkuttelevaa ostella kaikkea sillä, jos ei osaa aina järkeään käyttää...
  3. Tiudeliini

    Mistä bloggaajille rahaa?

    Meillä ei ole luotokortteja, eikä tuu. Kaikki äidithän saa kelalta lapsilisät ja äitiysrahaa, mitä siinä on ihmeellistä ?
  4. Tiudeliini

    Mistä bloggaajille rahaa?

    Voin vastata tähän omasta puolestani. Kirjotan tuota Memoirs of an imperfect angel -blogia. Eli siis ei meillä aina oo varaa ostella kaikkea, vaan nyt tuli hyvä tilaisuus hankkia kaikkea niin sitten hankittiin. JA tiedoksi vaan niille, jotka luulee että isovanhemmat kustantaa, niin meillä ei...
  5. Tiudeliini

    Uudesta äitiyspakkauksesta :)

    Onko muuten missään aikasemmissa ä-pakkausten toppahaalareissa ollu noita käännettäviä lahkeita ja hihoja ? Mä sain aikasemmin 2010 vuoden mallin ja muistaakseni siinä ei ollu käännettävät hihat ja lahkeet.
  6. Tiudeliini

    Uudesta äitiyspakkauksesta :)

    Mitä mieltä ootte muuten tosta uudesta äitiyspakkauksesta ? Itse sain sen eilen ja oon kyllä tosi tyytyväinen. Musta tuntuu oudolta, että nyt tän vuoden mallissa tuntuu olevan paljon laadukkaampia vaatteita, kun aikasemmissa. Oikein lapsenmielinen ja mukavan näköinen paketti, ennen ärsytti...
  7. Tiudeliini

    Isän osallistuminen syöttöihin, heräämisiin ja vauvanhoitoon

    Mua on aina ihmetyttäny, että miks pullovauvojen äidit joutuu jotkut herää aina syöttämään yöllä ja sit ei saa päivälläkään nukkua, jos on taloudessa vanhempiakin muksuja joita täytyy hoivata. Eikö isä halua osallistua jos tosiaankin on mahdollisuus myös syöttää pullosta ? On ihmeellistä, sit...
  8. Tiudeliini

    Mikä "kiinnostava juttu" ei kiinnosta teitä pätkääkään?!

    Ei kiinnosta meandi, bb, blogit joissa esitellään aina vaan päivän asuja ja shoppailuostoksia, salkkarit, uusi päivä, vaatekutsut. Jaa a, onhan niitä vaikka mitä ja ei kiinnosta vapaa kasvatus ja se, mitä jotkut tyrkyttää ja oikea tapa kasvattaa lapsia olis kiintymysvanhemmuus: perhepeti...
  9. Tiudeliini

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Tigelle iso hali ja osanotot ;(. Minulla tuli kyynel silmään. Kyllä nuo päätökset elämässä on vaikeita ja raskaita. Jaksamisia toipumiseen, pienen menetys on suuri suru :(.
  10. Tiudeliini

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Neuvolas käyty maanantaina ja yhteensä tähän mennessä tullu kiloja 5. Jaksaminen ollut vähän koetuksella, kun pojalla nyt ekaa uhmaikää ja ei tottele mua yhtään. Supistuksiakin välillä tulee. Neuvolas kuitenki sanottii et jos supparit mahottomiks menee niin sit ä-polille. Hemoglobiini 125...
  11. Tiudeliini

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Influenssarokotetta en ota, enkä mitään muitakaan turhia rokotteita. En ottanu viimeksikään. Talvihaalareita meillä on ihan pikkuvauvallekkin ostettu kirppareilta ja nyt kun on selvinny et meille tulee toien poika, niin eipähän noita vaatteita tarvii enempiä ostaa, kun on vanhojakin...
  12. Tiudeliini

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Joku puhui vaunuista, niin meille on tulossa nuo Britaxin B-Dualit. Ollaan miehen kans niiiin ihastuttu niihin, kun ne on peräkkäinistuttavat ja vie vähän tilaa. Mahtuu autoon sit muutakin, vaikka me just hommattiin iso farkku. Niihin saa adapterit, että voi kiinnittää kaukalon kiinni ja...
  13. Tiudeliini

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Pink89, mulla ei alotettu mitään antibioottia O_o. Kuulema jos pahenee supistukset (joita mulla on ollu paljon aikasemmin), niin sitten uudestaan joudun menemään ä-polille. Ekana tuota juttua mulla hoidettiin emätinpuikoilla, kun tuli niitä suppareita mut sit kun ne ei loppunu niin kävin...
  14. Tiudeliini

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Huh, vihdoinkin koneelle kirjoittamaan, kun ei tuo puhelimella kirjoittaminen foorumille oikein luonnistu kun hyppii riveiltä :P. Täällä liikkeet on tuntunu jo rv14-15 lähtien :). Voi sitä pomppimista mikä alkaa aina nukkumaanmennessä. Joku kyseli siitä mun b-streptokokista, se löyty siis...
  15. Tiudeliini

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Anteeksi kirjoitusvirheeni. Vaikea kirjottaa puhelimella :/.
  16. Tiudeliini

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Terppa ! Johan siitä onkin aikaa, kun on tänne kirjotellu. On ollu niin kauheat pahoinvoinnit, ettei ole jaksanut + on tuo esikoinenkin mikä touhottaa ja pitää mamman vauhdissa. Tosiaan mulla laskettu aika muuttui np-ultrassa 16.2.2013. Maanantaina oli sitten rakenneultra ja poikalupaus taas...
  17. Tiudeliini

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Juu sain mä nla-tädin kii :). Eka neuvola ois nyt sit 9.7. Sitä odotellessa :-). Yökötystä on alkanu tulemaan. Myös hikoilua ja unettomuutta. Kuuma kokoajan ja ientulehduskin iski.Mä niin vihaan raskauspahoinvointia :/. Käytiin tänään miehen kanssa vaunuja katsomassa liikkeessä ja varma...
  18. Tiudeliini

    missä kaikissa suomen kaupungeissa olet asunut?

    Jyväskylässä asun ja haluan täältä pois ! Sisäänlämpeävää porukkaa, joka puukottaa selkään senkun kerkeää ja ärsyttäviä ihmisiä. Tekemistä ei ole niille, jotka ei halua shoppailla tai ryypätä kapakoissa. Myöskään en haluais muuttaa etelä-suomeen, en pääkaupunkiseudulle varsinkaan, enkä...
  19. Tiudeliini

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Puuh... Tänään yritetty neuvolaan soittaa, mutta ilmeisesti neuvolatäti palaa vasta lomilta maanantaina kuulema. On oloja :S ! Tänäaamuna oli oksennus lähellä lentää. Onneks tuli haettua apteekista nyt sitten raskausvitamiinit ja pahoinvointirannekkeet. Huh, helpotusta.
  20. Tiudeliini

    Kuvia plussatesteistä

    Ei tarvitse arvuutella enää, onko plussa vai ei :D

Yhteistyössä