Hakutulokset

  1. T

    Nutrilett-kuurille!!!!

    Eilen oli siis taas punnituspäivä ja tulos: 30.8. 106.8kg kok. pudotus 4.5kg Eli pikkasen reilu kilo oli lähteny viikossa. Olo oli loppuviikosta niin "turvonnut ja pallomainen" et pelkäsin ettei mitään lähde. Nyt se vatsa sit tosiaan alko vaivaamaan, mikäköhän tähän ummetukseen avuksi...
  2. T

    Nutrilett-kuurille!!!!

    No niin, viikko nutraamista takana ja tämähän alkaa tuntua ihan ok touhulta :) 23.8. 107,9kg pudotusta siis 3.4kg :) Lauantaina oli syntymäpäiväjuhlat ja en voinu välttyä maistamast kakkua, mutta todettakoon, että pala oli hyvin hyvin pieni. Nälän tunnetta kyllä edelleen on, mutta se ei...
  3. T

    Nutrilett-kuurille!!!!

    Tänään olin puntarilla sitte aamulla... 108,5kg. Oho, oli sitte kolmessa päivässä lähtent 2.8 kg jos nyt oikein lasken. Hienolta se tuntu, vaikka tosiasiassahan niitä nesteitä nuo kilot on varmasti ollu. No, tänään on taas tehny niin paljon mieli normaalia ruokaa, että ehkä tuo kilojen...
  4. T

    Nutrilett-kuurille!!!!

    Huh huh, tänään sitte oli puntarille uskaltauduttava ja niinkuin arvasin, lukema oli hurja: 16.8. 111,3kg (pituus 177cm) No, tästä on kai hyvä lähtee sitte tiputtelemaan. Aamupäivä meni ihan ok pirtelön voimalla mutta iltapäivästä alko aikalailla heikottamaan. Lounaaksi syöty kanakeitto...
  5. T

    Nutrilett-kuurille!!!!

    Kiitos, sitä tarvitaan B)
  6. T

    Nutrilett-kuurille!!!!

    Moi vaan kaikille. Olen aloittamassa maanantaina 16.8. Nutrilett-kuurin ja kysynkin onko täällä innokkaita mukaanlähtijöitä, tai toki myös kommentoijaa ja "kuuntelijaa" olen vailla. Ajatuksena on olla pari viikkoa pelkällä intensiv-kuurilla ja sen jälkeen lisätä yksi ateria päivään. Helppoa ei...

Yhteistyössä