Hakutulokset

  1. B

    ***Me monikot***

    soja Onko teillä tuossa kalkkitabletissa mukana d-vitamiini vai annatteko sen erikseen tippoina? tuo kalkkitabletin murskaaminen ruoan sekaan tuntuisi kyllä järkevämmälle kuin maitojauheella lotraaminen. pitää varmaan vielä kysyä neuvolasta, mutta kiitos kovasti tiedosta! :flower:
  2. B

    ***Me monikot***

    Kiitos vaan minunkin puolesta onnitteluista! =) Juu on ihan kiva tietää, että joku toinenkin on vähän samassa tilanteessa, niin voi sitten täältä siihenkin saada vertaistukea :) Asiasta toiseen, mutta olisin tiedustellut onko jollakin kokemusta lisäkalkin antamisesta vauvoille? Meidän pojat...
  3. B

    ***Me monikot***

    Enie! Kovasti onnea täältäkin! :flower: Me mennäänkin sitten melkeen samoissa.. tännekin on tulossa vauva toukokuun puolessa välissä, jos hyvin käy.. Ja kyllä täälläkin on välillä pelko persiissä :headwall: Meidän pojat ehtii olemaan vaan noin vuoden ikäsiä ja tää raskaus oli aluksi...
  4. B

    kaksosraskaus ahdistaa!

    Hei Laney! :attn: Tiedätkös meillä on täsmälleen sama tilanne kuin teillä. Meidän kaksoset syntyivät toukokuussa, ovat kohta 5 kk ikäisiä ja toisella pojista downin syndrooma. Meinasin tipahtaa tuolilta, kun luin juttusi, oli vähän kun olisin omaa tarinaani lukenut. Oon ollut melkein siinä...
  5. B

    Tuleva tuplaäiti kyselisi vähän kokeneemmilta :)

    Heippa! Vastaanpa nyt minäkin tähän. Meillä pojat nukkuvat samassa sängyssä edelleen, mutta n.6kk iässä olis tarkoitus siirtää heidät omaa huoneeseen ja omiin sänkyihin. Rupeevat jo nyt olemaan aika isoja ja jonkin verran häiritsevät toisiaan, mutta meillä ei makuuhuoneeseen mahdu kuin yksi...
  6. B

    ***Me monikot***

    Voin vastata sulle, että onnellinen oon todellakin siitä, että mulla on noi kaks vaavia. Mutta ei tää meidänkään arki ole ihan mitään ruusuilla tanssimista vaikka yöt meneekin loistavasti ainakin toistaiseksi. Meidän kämppä on myös ihan mullin mallin kun ei oo aikaa sitä siivota ja kyllä mä voin...
  7. B

    ***Me monikot***

    Heips! Täällä ilmoittautuu mukaan 05/2010 syntyneiden kaksopoikien äiti. Meidän naperot syntyi kiireellisellä sektiolla rv36+1 raskausmyrkytyksen ja kasvun taittumisen vuoksi. Pojat painoi syntyessään A: 2140g ja B: 1970g. Nyt kun katselee noita natiaisia, niin miettii miten pieniä ne hetki...

Yhteistyössä