Hakutulokset

  1. H

    Eilen alkoi cambridge-kuuri

    Kati, tosi mahtava tulos sulla jo! Älyttömän hienoa, onnea =) Mulla ollut tosi vaikea viikko, mutt sinnilllä on menty ja viitisen kiloa on 5 päivän aikana tippunut, joten nestettä on lähtenyt! Mulla vaan tulee kauhea ummetusvaiva tän kuurin aikana, aika kiusallista!
  2. H

    Eilen alkoi cambridge-kuuri

    Vieläkö täällä on elämää? Mä aloitin tän kuurin tammikuussa 09 ja sain pudotettu 14 kiloa ennenkuin tyssäs. Muutama kilo on tullut takaisin ja nyt tänään aloitin uudelleen puhtaalla kuurilla ja jos kestän viikon hyvin, meinaan olla kaks viikkoa tällä. Sitt alan todellakin pitään kiinni siitä...
  3. H

    Eilen alkoi cambridge-kuuri

    Mä olen aloittanut Katin kanssa yhtäaikaa saman kuurin ja mun tulos on tähän mennessä vähän heikompi kuin Katin, noin 14 kiloa on lähtenyt, mutta en ollut kuin viikon puhtaalla kuurilla. Siitä lähtien oon syönyt yhden aterian päivässä, välillä päiviä etten oo ottanut yhtään pussia, kuten nyt...
  4. H

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    menkat alkoi tänään :'( Mä siirryn nyt syrjään, en enään jaksa tätä rumbaa en ainakaan heti. Ja jos kolme pakkasessa samassa oljessa olevaa joskun siirretään, en puhu kenellekkään mitään, niin koville tää ottaa... Mutta onnea plussaajille!
  5. H

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Tein sitt testin jo tänään pp 12 siis menossa ja negahan se oli :'( mutta en heitä kirvestä vielä kaivoon toivon suhteen. Testaan sitten vasta la-aamuna seuraavan kerran silloin on pp 16 jos täti ei tule ennen sitä kylään. Ja lugeja käytän myös tuohon la saakka jos siis ei tätiä näy. Mutta...
  6. H

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Voi PeePee :hug: Tsemppiä ja voimahaleja sinne! Mulla huomenna testipvä koska torstaina mulla aamuvuoro töissä. Töissä pitää olla klo 7.00 vaatteet vaihdettuna. Työmatkaa n 30 kilsaa ja pojatkin pitää ennen sitä viedä hoitoon, huh huijaa! Ei siinä paljon testiä kerkeä tekemään, joten teen jo...
  7. H

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Tao :hug: Tervetuloa Toiveikas! Täällä mieliala menossa alamäkeä, miksi en osaa sanoa. Mutta menkoista ei oo vielä mitään tietoa, tosin ne alkaa mulla aina kuin salama kirkkaalta taivaalta, ilman mitään ennakkovaroituksia. Testin teen viimeistään keskiviikkona, silloin pp 13 koska...
  8. H

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Sini :hug: Ikäviä uutisia olet saanut, tsemppiä! Ja onnea uuteen yritykseen!
  9. H

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Jännää että kaikki käytte veritesteissä. Mä en ole käynyt koskaan eikä nytkään sellaiseen kehoitettu menemään. Ihan apteekin testeillä olen kotona testaillut joka kerta ja siihen tulokseen ovat uskoneet. Ultra sitten positiivisestä testistä 6 vkon päähän (muistaakseni) jolloin katsotaan onko...
  10. H

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Melia ja Jeps Onnea plussista! :heart: :flower: ja tarrasukkia alkioille! Tosi huippu juttu! Janski, tervetuloa! Tähän sakkiin mahtuu ja täällä ymmärrystä tilanteeseen riittää! Tuomenmarja ja RouvaP :hug: Itsellä vahva tunne siitä että olen raskaana. Se tulee yleensä näin viikko...
  11. H

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Jeps, moneskos pp sulla on menossa? Ja mikä on olotila?
  12. H

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    mulla on tää piinailu mennyt kyllä tähän saakka hyvin sukkelaan. On ollut töitä ja kaikenlaista muuta ajateltavaa! Nytkin yövuoroon lähtö odottaa! Ei paljon kerkeä asiaa miettimään, mutta edelleen mulla on todella yltiöpositiivinen olo! Katsotaan sitten kuinka korkealta tipahdan jos tipahdan...
  13. H

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Joanna ja RouvaP voima :hug: eikä vielä heitetä kirvestä kaivoon! Tuomenmarja: olen saanut hillittyä itseni ja testannut n pp 10. Mulla niin vahva se tunne siitä tuloksesta. Sitt tietty oon tehnyt toisen testin pp 14. Nytkään mulla ei ole testin testiä kotona, ja yritän pitkittää ostoa...
  14. H

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Joanna :hug: mutta tosiaan älä vielä luovu toivosta! Ellastiina, olipas teillä härdelli! Onneksi kuitenkin piikin saitte pistettyä! Mulla ei ole ollut aiemmista siirroista mitään tuntemuksia, ainakaan juuri nyt en muista. Plussa siis tullut sekä tuore- että pakastesiirrosta. ehkä jotain...
  15. H

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Onnittelut plussasta Lintu! :flower:
  16. H

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    moikka! Täällä yltiöpositiivinen olo! PAS tehty ja KAKSI, vau, alkiota siirretty =) ! Toinen oli siirto hetkellä 8.n soluinen ja toinen 6 soluinen, joten nyt on koko porukka joka paikka ristissä että tää onnistuu! Siis molemmat alkiot selvis sulatuksesta ja siksi ne molemmat siirrettiin. Oli...
  17. H

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    haips mä en siis muuttanut kuin omia tietojani, joten muiden tiedot on mun päivittämässä listassa väärin! Anteeksi tämä! :snotty:
  18. H

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    juu niin olisi pitänyt olla, Melia olet ihan oikeassa! En oo ennen käyttänyt tota lainaa systeemiä ja mulla se lista tuli ihan sinisenä, :headwall: Mutta harjoitellaan!

Yhteistyössä