Hakutulokset

  1. P

    ~Elokuiset 2020~

    Iltapäiviä:) Huomenna pärähtää 10 viikko käyntiin, viime viikolla oltiin moikkaamassa kaveria ja hän voi oikein hyvin :love: Oireet on lieventyneet paljon, hieman rintojen arkuutta ja silloin tällöin etovaa oloa. Tsemppiä pahoinvoiville! Muutaman viikon kuluttua olisi np-ultra ja jännittää...
  2. P

    ~Elokuiset 2020~

    Heipsan ketju Plussattu muutama viikko sitten ja tässä jännitetty pysyykö pikkuinen matkalla. Kotona hyörii tänä vuonna 9v täyttävä poika ja 7v täyttävä tyttö. Tässä on ollut hurjaa väsymystä viime viikot, mulla ei ruuan kanssa vielä enempiä ongelmia ole, taino himo omenoihin ja kivennäisveteen...
  3. P

    Syyskuiset 2018

    Raskaus meni viime viikolla kesken RV 12+4 Kaikille onnea ja tsemppejä! :)
  4. P

    Syyskuiset 2018

    Jälleen varovaisin mielin mukaan! Viime viikolla tehty raskaustesti, samoin tänään. Plussaa näytti :love: Entuudestaan tänä vuonna 7v täyttävä poika ja 5v täyttävä tyttö, viine vuoden keväällä ja syksyllä keskenmenot. Laskettu-aika olisi oman arvion mukaan 9.9, oireita ei vielä juurikaan ole...
  5. P

    Huhtikuiset 2018

    Tänään varhaisultrasta hyvia uutisia, pikkuisella on kaikki kunnossa:love: Oireita ilmaantunut viikon sisällä, ällötys sekä alamahan vihlonta.. Huomenna viiminen työpäivä viikko lomaa ja takasin koulunpenkille, onko täällä muita opiskelijoita? :) Tsemppejä! Pinja 7+3
  6. P

    Huhtikuiset 2018

    Heippa, jälleen varovaisesti tänne matkaan mukaan, 10/16 sekä 2/17 keskenmenot, lapsi on saanut tulla jos on tullakseen 05/16 lähtien. Raskaustesti tuli tehtyä viime torstaina, sekä lauantaina ja plussa näytti. LA osuisi tod.näköisemmin 2.4.18 Pinja
  7. P

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Hei Raskaus meni kesken tasan 10+0 päivänä reilu pari viikkoa sitten. Muille tsemppiä raskauksiin! :)
  8. P

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Heipsan Tulin juuri varhaisultrasta ja siellä oli normaali pieni vauvan alku sykkivällä sydämmellä :love: Viikon verran ollut pahoinvoinnin kanssa aivan tuskaa, oksettaa ja oksettaa.. Mikään ruoka ei maistu, hajut ja maut tekee pahaa. Yritä nyt sitte selviytyä kahdesta lapsesta, koulusta ja...
  9. P

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Heipsan Täällä elellään kuten ennenkin, oireita ei vielä juurikaan ole.. Väsymys on välillä vähän ylivoimaista mutta kyllä se siitä, nukkuu saman verran kun nuo muksut niin :D Huomenna ois tarkotus soitella tuonne kunnalliseen ja varailla ekaa aikaa, ei toki mikään kiire ole tässä vielä kun...
  10. P

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Tiistaina ja eilen tehty raskaustestit ja plussaahan näytti! :) Lapsi on saanut tulla jos on tullakseen toukokuusta alkaen, kesäkuussa tuli keskenmeno ja nyt jälleen tärppäsi. Esikoinen on pian 6v ja kuopus 3,4v. Oireita ei ole vielä juuri ollut, väsymystä ollut vähän normaalia enemmän...
  11. P

    Kesäkuun keijukaiset 2017

    Moikka! Tärisen innoissani ja ehkä hieman jännittyneenä! Kaksi lasta 5,6v poika ja 3,1v tyttö entuudestaan. Tänään olisi laskelmien mukaan 4+2 ja eilen tein testin kun tuli vain tunne että miten tuntuu siltä kun olisi raskaana ja niinhän se oli :) Ei ihmeemmi erikoisia oloja ole, tunne tuli...
  12. P

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Moikka Aikaa on vierähtänyt taas. Aloituspaino oli 89,4kg Tämän hetkinen paino 80,3kg 9,1kg lähtenyt siis reilussa 2 kuukaudessa, olen huippu tyytyväinen! Treenit on maistunut todella hyvin, 3krt viikossa salilla: jalat, kädet ja keskikroppa. Lisäksi 2-3krt viikossa vähintään 4km...
  13. P

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Moikka 22.3 Paino: 86,1kg Edellinen käynti vaa'lla näytti 87,1kg 10 päivää sitten eli tasan kilo tullut alemmas. Punnitsen itseni silloin tällöin, pyrin käymään kerran viikossa mutta välillä unohtuu. Kokonaispudotus: 3,3kg :) Ihan tyytyväinen olen, varsinkin kun treenaaminen on maistunut...
  14. P

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Moikka 2 viikkoa nyt takana terveellisempää ruokavaliota ja tiukkoja treenejä! :) Lähtöpaino oli tosissaan: 89,4kg ja tänään aamulla 87,1kg eli 2 viikossa -2,3kg, nestettähän ne suurin osa on varmastikkin ollut. Kolmivuorotyö, lapset, koti, mies ja salin yhdistämisessä on ollu...
  15. P

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Moikka! Olin 2008 loppuvuoteen asti koko nuoruuden ja lapsuuden ylipainoinen. Muistan kun kävin 1.12.08 vaa'lla ja lukema oli 90,5kg ja ikää vasta 15 vuotta.. Ja pituutta 173cm eli liikaa oli noin 30 kiloa. Silloin päätin että "Nyt per*ele" ja 1.11.2010 painoni oli 63,9kg olin onnistunut...
  16. P

    19v ja raskaana ja kaipaisin neuvoja ja juttuseuraa :)

    20 vuotias kahden lapsen äiti täällä. Sain esikoiseni 2011, 17 vuotiaana ja toisen 2013 keskosena 19 vuotiaana :) Kuopuksen raskaus aika on itsellä vähän unholassa kun kuulin että vauvamme on sairas ja vielä esikoispojallakin oli ongelmia. Mulle voi aina jutella ja laittaa viestiä :)
  17. P

    Marraskuun masuasukit 2013 *syyskuussa*

    Hei Amelian voinnissa ei ole muutosta parempaan. Edelleen teholla tyttö on. :( Happea tarvitsee koko-ajan, sydänkone turvaa ettei lyöntejä jää väliin. Painoa on tainnut tulla + 200g ja pituuttta 1cm verran. Amelialla on antibioottikuuri päällä saadessaan infektion. Kyllä on monet kerrat...
  18. P

    Marraskuun masuasukit 2013 *elokuussa*

    Pieni sitkeä tyttömme syntyi 26.8.2013. Painoa 1371g ja 39cm! Rakausviikot oli tasan 30+0 Aikaisemmin lukeneet tietävätkin.että tyttö on sitkeä.mutta nyt oli.pakko tehdä sectio.minun ja vauvan voinnin kannalta. Olin ollut sairaalassa 6pv vuodon ja supistusten takia. Oma hemoglobiini.putosi...
  19. P

    Marraskuun masuasukit 2013 *elokuussa*

    Kiitos teille ketkä tsemppasi, ootte ihan mahtavia, kiitos siitä :heart: Alkoi eilen taas tuhruttamaan verta mutta onneksi loppui.yöllä! Pelottaa hurjasti, mutta hiukan olen saanut jo nauttia raskaudesta :) Pinja ja Hani 27+6
  20. P

    Marraskuun masuasukit 2013 *elokuussa*

    Pitkästä aikaa! Täällä on eletty pelossa, onnessa ja surussa. Mutta masussa asustaa sitkeä pikku masu-tyttö Tosiaan voin vaan ihmetellä miten sitkeä hän on :)? Sikiölle on tehty nyt 4 verensiirtoa ja sairaalassa olen asunut 3 viikkoa. Tämä aika oli erittäin pelottavaa ja surullista...

Yhteistyössä