Hakutulokset

  1. S

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Itse 23, mies 27, yhdessä melkein 4v. Esikoinen 2v10kk, pikkukakkosen LA 25.5.
  2. S

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Kivat ja vähän erikoiset nimet teillä =) Meillä tyttö Venla Sara Johanna, pikkukakkosen LA 26.5. Nimet on vielä vähän hakusassa, kummallekin. Meillä kun ei aina mielipiteet osu yksiin ukkokullan kanssa :D
  3. S

    Auttakaa idioottia!

    Mä haluaisin allekirjotuksen mun viesteihin, sellasen Lilypie-laskurin. Onnistuuko se näillä sivuilla? Kiitos jo etukäteen! p.s. Jos onnistuu niin kertokaa myös miten :D
  4. S

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Heippahei! Täältäkin löytyy yksi toukokuun toivottu =) Itse -88, mies -84 ja meillä ennestään tyttö 01/2009. Keväällä päätettiin et jätetään ehkäsy pois ja vauva saa tulla jos on tullakseen. Sit ostettin talo ja sitä alettiin remppaileen, jäi oikeastaan sivuun koko vauvajuttu. Sittenpä...
  5. S

    88 vuoden mammat

    E-Pohjanmaalta -88 mamma, neiti 2v1kk. Toinen ehkä tulossa, testiä en vielä uskaltautunut tekemään. Mies ei ihan niin innoissaan asiasta kuin meikäläinen :D
  6. S

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Ai niin, yhdessä oltu 3 vuotta (siinäkin välillä erottu :))
  7. S

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Itse kohta 23, mies täyttää 27, neiti 2v1kk ja ehkäpä pikkukakkonen tulossa elokuussa :)
  8. S

    88 vuoden mammat

    Täällä myös vm 88, e-pohjanmaalta B) Tyttö 1v7kk, toinen toiveissa mut lähihoitajakoulu vielä kesken :)

Yhteistyössä