Hakutulokset

  1. N

    Tyttö tulee jos.....

    vaikka ne säärikarvat eivät juurikaan raskausaikana kasvaneet. Vatsan alueelle tuli sitäkin enemmän sellaista lyhyttä vaaleaa karvaa.
  2. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Mun täytyy valitettavasti luopua tästä laihdutus projektista... 5 päivää yritetty ja huomaa kyllä että maidontulo on vähentynyt. Eli mä yritän nyt vaan syödä terveellisesti ja jätän varsinaisen laihduttamisen siihen hetkeen kun vaavi ei enää syö pääsääntöisesti tissiä. Ja mä niin luulin et...
  3. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Mä kun tänään aloittelen tuota projektia niin laitan aloituspainoksi tuon painon mitä aamulla vaaka näytti. En ole koskaan ollut näin painava ellen ole raskaana ollut. Touhon listaan voi lisätä kunkin kohdalle pudonnut kohdan ja siihen viikon aikana pudonnut paino. Tuota listaa voi ihan...
  4. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Korjatkaa jos jotain unohtunut tai väärin. Lähtöpaino kg Annaliisa................63,6 Champion..............65,5 häkkyrä.................59,6 kataja...................73,0 Nasu77.................75,5...
  5. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Minäkin voisin tulla mukaan... Mulla on 5 kuukautta vanha vauva, jota imätän. Eli laihdutan sillain "terveellisesti", ettei imetys vaarannu, kun en sitä halua lopettaa. Mulla normaalipaino on noin 60 kg, ei haittaa vaikka pääsis 58 kiloon. Tällä hetkellä painoa on noin 67 kg. En ole puntarilla...
  6. N

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Kerrohan mikä synnäri oli ihan täysi? Täälläkin huomenna olis eräpäivä muttei elettäkään et olis tulossa. Tulee vissiin syyskuun vauva tästä tapauksesta. Nora 39+6
  7. N

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Täältä taustalta ahkera lukija ilmoittaa olevansa kasassa myös. Viikkoja olis nyt 39+1 ja supistuksia tulee päivittäin, osa kipeitäkin. Parina yönäkin joutunut niiden takia valvoon mutta muuten ei ihmeellistä tänne. Mä oon varmaan kasassa vielä lähempänä syyskuun puoliväliä kun tää odotuspalsta...
  8. N

    Kaksoiskohtu, kohdun väliseinämä

    minä sain juuri tietää että minullakin on kaksi emätintä ja kaksi kohdunkaulaa mutta vain yksi kohtu.. olen siis raskaana ja olin tavallisessa tarkastus ultrassa kun lääkäri huomasi ongelman.. ikinä ennen ei ole kukaan huomannut mutta lääkäri juuri sanoikin että nyt kun olen raskaana niin...
  9. N

    minkä ikäisenä vauva voi saunoa?

    joo, ku tuo tytär on 6kk ja kertaakaan ei olla vielä saunottu vaikka ollaan asuttu tässä asunnossa 5kk...no ehkä kohtapuolin vois varovasti kattoon mitä neiti tuumaa. kiitos kuitenkin vastanneille, en jaksanu (enkä kehannu) kysyä tuolta neuvolantädiltä. =)
  10. N

    minkä ikäisenä vauva voi saunoa?

    no siinä se kysymys sitten on..
  11. N

    viettekö lapset..

    Päiväkotiinhan on pakko viedä flunssainenkin lapsi. Ei kukaan aikuinen saa töistä sairaslomaa nuhaisen muksun takia. Kuume ja muut yleiskuntoa heikentävät jutut ovat sitten asia erikseen. Kerhoon ei tietenkään kannata viedä tartuttamaan jos itse olet kotona.
  12. N

    Lasten "tarra-taulu"

    Mielestänio hiukan vähemmän juttuja niin tarrataulunne voisi toimiakin. Valitkaa ne kaikkein tärkeimmät asiat mitkä haluatte lapsenne tekevän "oikein". Sitten kun homma sujuu niin voitte vaihtaa tarrataulun asiaa. Itse en ole omalle lapselleni tarrataulua tehnyt. Pelkkä kehuminen takkauvan...
  13. N

    Miten saan lapsen syömään!?!?

    Syötä sellaista ruokaa kuin vauva syö. Ihan varmasti kouluikään mennessä on jo oppinut muuta syömään. :) Älä välitä toisten kommenteista. Kysehän on sinun lapsestasi. Jos lähdet sille linjalle että annat toisten sanella kasvatuspäätöksesi/ vaikuttaa niihin rankasti saat olla koko ajan...
  14. N

    Kiva tämä uus ÄP!

    Söpö pakkaus. Haalari on aika samnatyyppinen kuin mitä v.2004. Ihmeellistä että koko on nyt noin pieni. Kevätvauvoilla se jää varmasti kokonaan käyttämättä kun eivät kaikki mietenkään enää mahdu seuraavana talvena 68-cm. Sinänsä huono uudistus mielestäni tuo koon muuttaminen. Talvihaalari on...
  15. N

    kun olette lastenne kanssa puistossa...

    Kun lapsi oli pieni kävelin enemmän. Vieläkin joskus jos lapsi haluaa minusta seuraa. Ei minua vaivaa miten toiset kulkevat/eivät kulje lastensa kanssa. paitsi silloin voi vähän kummastuttaa kun joku antaa ihan pikkuisen huidella yksinään vaikka missä.
  16. N

    Mies "kummajainen" naisten joukossa?

    En yleensä juttele miehille puistossa; elleivät itse aloita juttua. Harvemmin tulee ihan vieraan naisenkaan kanssa turistua, mutta helpommin kyllä juttelen toisen äidin kuin isän kanssa. En oikein osaa sanoa miksi en aloita juttua jonkun leikkipuistoisän kanssa. Kerran kyllä kävi niin että eräs...
  17. N

    Laiska äiti vai oikeutettua?

    Flunssaiselle lapselle ei missään nimessä pitäisi mennä antamaan maitopohjaisia juomia. Kaikkein pahinta on jos lapsi imee nämä jostain: pullosta tai pillistä! Tuolla tavalla saa takuuvarmasti korvatulehduksia. Vaikka tarkoitus olisi sinänsä hyvä: lapsen painon pitäminen aiheuttaa maidon...
  18. N

    kasvot menosuuntaan istuimet

    aaapuaa...tarvittais vinkkejä, kokemuksia ym. kasvot menosuuntaan istuimista...olemme aatelleet hankkia tyttärellemme hts izi, maxi-cosi priori tai tobi istuin...mitä muita kasvot menosuuntaan istuimia on olemassa? nuita istuimia näyttää olevan niin paljon...
  19. N

    kasvot menosuuntaan turvaistuin..

    heips, etsimme tytöllemme kasvot menosuuntaan olevaa istuinta...no olemme katselleet tuollaista hts izi tai maxi-cosi priori tai tobi....mitä muita kasvotmenosuuntaan istuinta on olemassa...tyttö on nyt 7kg, no oottelemme vielä pari kg että hankimme istuimen, mutta haluaisin kokemuksia ko. tai...
  20. N

    Volvo 850 puolesta vai vastaan?

    me ostettiin just maanantaina 850 ja on se vaan kiva =) ei syö paljo, turvallisen tuntuinen ja 7 paikkanen...no on se alle 2000-luvulta mutta monesti ne just yli 2000-vuoden autot on niin "sähköisiä" ja kalliita korjata..

Yhteistyössä