Hakutulokset

  1. M

    ehkäisysauva eli ehkäisy implantaatti

    kokemuksia kaipailisin?? niin hyviä kuin huonoja.
  2. M

    partamonnien lisääntymisestä kysymys..

    kuinka kauan menee kun munista kuoriutuu poikaset? -malttamattomat-
  3. M

    MiinaJaManu sulle on yksityisviesti..

    tuplarattaista!!
  4. M

    lapsi 2v9kk-puheenviivästys. aputuki keinona päiväkoti,tukiviittomakieli ja kuvakortit.muita??

    puheterapiassa mainittiin tukikeinoina noita 3 asiaa.. haluaisin tietää onko muita joidenka alle 3v kanssa harjoitetaan tukiviittomaa ja kuvakortteja?? onko apua??
  5. M

    vauvan silmän "rääpästä"

    hävettää kysyä ku kolmannesta on jo kysymys mut tälläistä ei oo toisilla ollu. eli: poika on ny 4kk,kuun lopus 5kk. vasen silmä on ny ainaki viikon verran rääpänny normaalia enemmän. mä on alkanu siihen kiinnittää huomiota koska vasemmasta silmästä tuloo enemmän kyyneltä ja rääppää...
  6. M

    lasten neurologia puheen ja adhd takia

    meillä taitaa olla edessä lasten neurologian käynti. osaako kukaan sanoa mitä sielä tehään? mun äidillä on melkein 20v "vanhaa" tietoa kun mua piti puheen takia käyttää sairaalas. olin silloin viikon ajan sairaalas.. mua tutki monen alan lääkärit ja aivotkin taidetttiin kuvata. saahan sen...
  7. M

    10v hääpäivä,onnittelu korttiin runo..

    mun isälle ja sen vaimolle tuloo piakkoin 10v hääpäivä ja olis mukava väsätä onnittelukorttiin runo.. virtaako kellään runo suoni?
  8. M

    tosi ystäviä 23v mamma kaipailee..

    olen 23v mamma. aviomies 35v. lapset: poika 5/02 tyttö 11/05 poika 11/07 naimisis ollaan oltu 7kk. asustellaan jalasjärvellä. samassa elämän tilanteessa olevat mammat, s.osoite/mese on: kytosaari84@jippii.fi
  9. M

    lisälyönneistä vielä kysymys?

    voiko lääkäri määrätä käynnistykseen 37 viikolla jos edelleenki lisälyöntejä tuloo? mulla on havaittu lisälyöntejä 32-> eteenpäin, kaikki (lääkärit,neuvolatäti,sukulaiset) rauhoittelee ja ovat varmoja et ne on vaarattomia mut mä oon jo aivan finaalis tämän pelon kans.
  10. M

    vauvan sydänäänissä epäsäännöllisiä lyöntejä.muita?

    eilen neuvolas kuultiin vauvan sydänäänissä kuinka välillä yks lyönti jäi välistä. niitä tuli tasaiseen tahtiin. neuvolasta laitettiin sit lähete sjoelle tarkempaan tutkimukseen. sjoella olin 20min sydän käyrällä ja sit lääkäri tutki ja kattoi ultralla. lääkäri sanoi et näillä viikoilla...
  11. M

    kerhon eväistä

    meillä 5v poika on toista vuotta kerhossa. ma ja ke klo 9-12. poika syö ennen kerhoon menemistä puuron (joskus jotain muuta) niin nälkä yllättää vasta 1-2 mais. kerhossa on 11 mais eväiden syömistä. oon laittanu pojalle mehua (trip),ompun,jugurtin. omppu on vaihtunu joskus banaaniin...
  12. M

    runo kummiksi kun pyytää

    runo hukassa. haluttais pyytää kummeiksi runolla. onko kellään linkkii mistä löytyy tai onko joku väkertäny ite?
  13. M

    osa vaipattomuus,vaipattomuus,kestovaipat

    oon lukenu paljon lähi aikoina vaipattomuudesta ja olisin kiinnostunu kokeilemaan sitä seuraavan vaavin kanssa. onko täällä ketään jolla on vaipaton vauva? =)
  14. M

    Ihana kauhea uhma

    Mitä tehdä kun alle 2 vuotias tyttäreni on saanut kamalan uhman. Ei-sana menee kuin kuuroille korville, ruokaa en voi antaa kun tyttö sylkee kaiken äidin naamalle. Uusi avopuolisoni saa syöttää ilman ongelmia. Ongelmana myös lyöminen joka tapahtuu usein kun tyttö suuttuu. Johtuisikohan siitä kun...
  15. M

    maito hampaiden lähtö?

    Oisko kenelläkään muulla ollut samanlaista tilanetta koskaan... Eli 4wee2kk vanhalla pojallani liikkuu molemmat ala etuhampaat, huomasin illalla kun oltiin hampaiden pesulla, aikaisemmin en ole huomannut. Ne eivät ole kolahtaneet mihinkään eikä ne kuulemma ole kipeät. Voiko näin nuorena lähteä...
  16. M

    eka kerho päivä huomenna...

    pojalla (4v) on huomenna eka kerhopäivä,vain 9-12 ja vain maanantaisin ja keskiviikkoisin. ollaan siitä jo etukäteen sanottu et pian kerhoon vähäksi aikaa ja kavereita on. poika ei kumminkaan halua mennä. ny äiskää hermostuttaa. tutut sanoo ettei ne hoitajat saa päästää poikaa kotia jos haluaa...
  17. M

    meilikavereita,meseekavereita tms

    joten mä laitan omat tiedot tänne ja jos kuulostaa sopivalta niin viestii vain tuleen.. joten mä oon -84 syntyny. oon avoliitos vielä vuoden verran ja sit oon rouva XXXX meillä on poika 2002 syntyny,tyttö 2005 syntyny. eli poika täytti 4vuotta toukukuus ja tyttö täyttää vuoden marraskuus...
  18. M

    poika tuli

    280605 saimme pienen pojan rv 36+2 painoi 2850kg 48cm oli ihanaa saada pieni poika kotona entuudestaan kaksi tyttöä poikamme on pieni mutta terve ja hyvin voiva kolmannen kerran äiti ihanaa!!!!!!!mailman onnellisin äiti ja isä!!!!! :) :hug: :hug:
  19. M

    [b]kamuja vailla[/b]

    nyt olisin uusia kavereita vailla, etenkin kanta-hämeen alueelta. syksyllä täytän 21vuotta ja raskausviikkoja on kertynyt 34+1 messengeri osoite on abi03_84@hotmail.com
  20. M

    mailikavereita nuorista äideistä

    itse olen 20vuotias kotiäiti keski-suomesta poikani on 2v 3kk Olisi kiva saada uusia ystäviä muista nuorista äideistä.. ja vaihtaa kokemuksia.... =) hanna.hie@kolumbus.fi

Yhteistyössä