Hakutulokset

  1. T

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Mulle saa päivittää poikalupauksen. Pahoittelut mutten tuota värimääritystä nyt löydä mistään. Niinhän siinä kävi kuten epäilinkin eli ei tule tyttöä meidän perheeseen ja saan sitten olla jatkossakin perheen ainoa prinsessa. Tai kuten ystäväni totesi, että ei...
  2. T

    Paras viisihenkisen perheen farmari/tila-auto?

    Hei! Näitä täällä on kyselty aiemminkin mutta lähinnä kaipaisin uudempien mallien päivitystä. Meillä siis vuodenvaihteessa neljä ja kaksi vuotiaat pojat ja vauva siis turvavyöistuin, turvaistuin ja kaukalo. Auto pitäisi vaihtaa ja nyt mietimme mikä olisi pitkäaikaisin ja parhain vaihtoehto...
  3. T

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Iltaa! Ultrassa käyty ja siellä se sintti räpisteli :heart: Hyvät oli sykkeet ja muutenkin sopusuhtainen. Ainoastaan pituutta oli hujahtanut 71mm eli meni seulat tälläkertaa sivusuun. Sikiön pitää olla pää-perämittaa mitattaessa sikiöasennossa ja luulen, että jos sintti olisi malttanut olla...
  4. T

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Hei kaikille! Täällä olisi sitten edetty alkiosta sikiöksi, wuhuu! Siis jos joku kyydissä on. :) Neuvolan mukaan taisi eilen poksua viikko 10. Tuntuu, että kolmannen kanssa olen paljon skeptisempi ja huolestuneempi raskauden sujumisesta kuin aikaisemmilla kerroilla. Tieto lisää tuskaa! Taidan...
  5. T

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Iltaa! Seulonnoissa, olen käynyt molemmilla aikaisemmilla kerroilla ja aion mennä tälläkin kertaa jo ihan iänkin puolesta. Ja onhan se hyvä, että jos ikävät päätökset voisi tehdä mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, jos niin onnettomasti kävisi. Itse en ole tarkalleen miettinyt missä...
  6. T

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Hyvää päivää! Voimia kaikille suru-uutisen kohdanneille ja toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin niiden kohdalla joilla vielä toivoa on. Onnea myös kaikille iloisista uutisista! Täällä olisi ekaa päivää mammahousut jalassa ja kolme päivää vanha neuvolakortti taskussa :) Neuvolassa...
  7. T

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Iltaa! LA olisi nettilaskurin mukaan 9.1.2013. Täytyy sitä korjata, jos neuvola tai viimeistään ultra tarkentaa tilannetta. Meillä esikoinen syntyi LA:na 10.1. Tuleekohan sama syntymäpäivä ;) Mulla mahaa turvottaa aivan valtavasti. Töissä on jo noloa, kun ei vielä viitsisi kertoa mutta...
  8. T

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Hei kaikille! Uskaltaudun minäkin vihdoin mukaan joukkoon iloiseen, kun viikkoja on 7+1. :) Olen ketjua käynyt lueskelemassa jo jonkin aikaa. Tiedot saa päivittää, kun kerkiää Tirlittan77 / 35 / 3 / JS. Kolmas (ja viimeinen) lapsi olisi odotuksessa ja pientä prinsessaa kovasti toivoisin kahden...
  9. T

    Kolmatta kaipaavien TOUKOKUU

    No en mä tietenkään viikonloppuun jaksanu odotella. Ei toi itsehillintä oo ihan meikäläisen parhaita puolia ;) Tein äsken testin ja kirkkaasti plussaahan se näytti :) Eli ensimmäinen ensimmäisestä kierrosta, toinen lapsi toisesta ja kolmas näillä näkymin kolmannesta... näinkö tää siis menee? No...
  10. T

    Kolmatta kaipaavien HUHTIKUU

    Hauskaa vappua kaikille! Täällä vietetään rauhallista vappua kotona perheen kesken. Huomenna vieraita ja varmaan jätskikeikka kaivariin :) Meillä pojat 01/09 ja 06/10. Ensimmäinen tärppäsi ensimmäisestä kierrosta ja toinen toisesta eli nyt ollaan siis yritetty pisimpään kuin ikinä. En tiedä...
  11. T

    Kolmatta kaipaavien HUHTIKUU

    Iltaa! Mulla tuo listan kp heittää, kun kp 1 oli 4.4. Omien laskujen mukaan kp olisi tänään siis kp 20. Voidaan laittaa taas kp1 silmään, kun sen aika on. Hieno lista ja hienot kuvat! Ajattelinkin ehdottaa, että nuo 2011 plussanneet voisi tiputtaa pois, jottei lista ole niin pitkä :) Tein...
  12. T

    Kolmatta kaipaavien HUHTIKUU

    Minäkin ilmoittelen itsestäni, että peitto on heilunut arvioidussa aikataulussa ja taas voisi vähän jännittää lopputulosta :) Ensi kuussa pitää käydä oikeasti hakemassa ne ovistikut, jos ei vieläkään tärppää. Meillä pojat on molemmat taas jossain haastavammassa vaiheessa ja pistää mietityttämään...
  13. T

    Kolmatta kaipaavien MAALISKUU

    Mulla tuo pelko siitä ettei kolmas lapsi tulekkaan on valtava. En tiedä lisääkö tieto tuskaa tässäkin asiassa. Läheltä ja kauempaa tietää jo niin monta tosi tarinaa siitä mitä ja miten asiat voivat mennä pieleen. Itsellä kaksi ensimmäistä raskautta on alkanut ja sujunut todella helposti, siksi...
  14. T

    Kolmatta kaipaavien MAALISKUU

    Niin ja tsemppiä kaikille! Toivottavasti kevään myötä alkavat plussatuulet puhaltaa!
  15. T

    Kolmatta kaipaavien MAALISKUU

    Se olis sitten kp1 ja yk3. Pitäisiköhän tässä huolestua, kun alkaa olla pisin yritys tähän asti. Meillä siis pojat 1/09 ja 6/10. Ja kolmaskin voisi jo tulla. Toiveissa olisi aika lyhyt ikäero, kun noilla ensimmäisilläkään ei ole kuin puolitoista vuotta. Sitten olisi meidän perhekoko täynnä...
  16. T

    Apua mölyapinan taltuttamiseen?

    Kiitos vinkeistä! Huoneen tuulettaminen tuntuu auttavan. Samoin säännöllinen iltapala, joka on itseasiassa vähentänyt kuopuksenkin yöheräilyjä huomattavasti. On meillä toki aina syöty iltapalaa mutta iltapalaan keskittyminen, tarjonnan lisääminen ja säännöllisyys on selkeästi tuottanut tulosta...
  17. T

    Kolmatta kaipaavien MAALISKUU

    Tuli sen verran huono-omatunto ja pahamieli, että oli pakko tulla vielä avautumaan tuosta tyttö-haaveilusta. Tuli mieleen, että mitä jos nyt aloitettaisiin oikein huolella tytön tekeminen ja vauva olisikin poika ja mitä jos poika saisi joskus asiasta tietää. Sellaisen asian herättämiä tunteita...
  18. T

    Apua mölyapinan taltuttamiseen?

    Oliko täällä vielä Tammikuussa -09 syntyneille tai Kesäkuussa -10 syntyneille ketjuja?
  19. T

    Apua mölyapinan taltuttamiseen?

    Meillä kolmevuotias poika kiljuu ja ärjyy sekä mölyää miten nyt ikinä keksii. Tämä tietenkin ärsyttää ja kiljuminen sattuu jo korviin, koska poika saa aikaiseksi todella korkeita kimakoita ääniä. Suurin ongelma tällähetkellä on nukkumaan meneminen. Kolmevuotias nukkuu samassa huoneessa...
  20. T

    Kolmatta kaipaavien HELMIKUU

    Mirjami, lisää vaan minutkin listalle. Nyt kp2, kierto varmaankin 32 ja yritys 2 alkoi tämän kierron myötä. Nyt jo paremmalla mielellä kohti uusia pettymyksiä ;) Lueskelin aikaisempia ketjuja ja jäin miettimään "Miten tyttöjä tehdään" -ketjun vinkkejä. Mietityttää, että kun sitä tyttöä tässä...

Yhteistyössä