Hakutulokset

  1. V

    Lapsi yksityiselle oikomishoitoon?

    Käytin juuri 12-vuotiasta tytärtäni julkisella puolella oikomishoidon tarpeen arvioinnissa ja " millit eivät riittäneet" hoidon aloittamiseen julkisella puolella. Lääkäri kehotti menemään yksityiselle. Hinta yksityisellä on tietysti kalliimpi, mutta tahtoisin kuulla kokemuksia lapsen hampaiden...
  2. V

    Lapsi yksityiselle oikomishoitoon?

    Käytin juuri 12-vuotiasta tytärtäni julkisella puolella oikomishoidon tarpeen arvioinnissa ja " millit eivät riittäneet" hoidon aloittamiseen julkisella puolella. Lääkäri kehotti menemään yksityiselle. Hinta yksityisellä on tietysti kalliimpi, mutta tahtoisin kuulla kokemuksia lapsen hampaiden...
  3. V

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Heippa Paulanna ja muut! Olen tosi laiska, välillä kiireinenkin, kirjoittelemaan tällaisille palstoille enkä kaikkea viitsisi ruotiakaan kaiken kansan edessä, mutta olisin halukas antamaan ja saamaan vertaistukea tässä uudessa elämäntilanteessa jollain tapaa. Meillekin siis tulossa ensi...
  4. V

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Marraskuussa MEIDÄN KUU <3 <3

    Heips! Taustalta ilmoittelen että meille syntyi poika 17.11.2011 klo. 14:49 rv 39+3 mitat 3500g ja 50cm tänään kotiuduimme ja kaikki on hyvin :heart: - VMR ja poitsu -
  5. V

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Marraskuussa MEIDÄN KUU <3 <3

    Pirpanalle vastailen täältä taustalta...poikani (edellinen raskaus) oli perätilassa (itse rupesin epäilemään rv36+ ja lähettivät polille). Siellä sitten asia todettiin virallisesti ja painoarvioksi saatiin 2,9kg. Lääkäri painosti alatiesynnytykseen. Yrittivät myös kääntöä, mutta minulle se oli...
  6. V

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HEINÄKUUSSA <3 <3

    Täältä taustalta hipsin vain kertomaan mitä rakenneultrassa selvisi. Elikkäs meillekin on POIKAVAUVA tulossa :heart: Laskettu aika muuttui 21.11. Olen täällä taustoilla pyörinyt mukana lukemassa teidän juttuja jo maaliskuusta asti mutten itse on rohjennut kirjoittaa.. Meillä on mieheni kanssa...
  7. V

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Varovasti ilmottaudun mukaan! Plussa tuli tänään ensi yrittämällä ja laskettu aika olisi 11.11. Olen 28-vuotias. Kolmatta siis odotellaan ja sairaalana olisi HYS. Kovasti toivottu on tämä plussa ja varovaisesti onnesta sekaisin ollaan :heart:
  8. V

    Onko kukaan saanu poikaa vaikka ultrassa luvattu tyttöä?

    Voi kyllä! Meillä sanottiin (35+) kolme viikkoa ennen sektiota, että 3-KILOINEN TYTTÖ tulee. Lääkäri jopa tulosti meille ultraäänikuvan jossa mukamas näkyy häpyhuulet (ympyröi vielä kohdan =) ) Syntyipä sitten 4-KILOINEN POIKA. Taidamme säästää ultrakuvan pojalle ja näyttää teini-iässä "hänen...
  9. V

    Otitko odottaessasi sikarokotteen, vastasyntyneellä outoja oireita?

    Koska sikainfluenssarokote on kuuma aihe myös tällä hetkellä niin ajattelin varovasti tiedustella, että onko kenenkään muun syntyneellä vauvalla ollut syntyessään selittämättömiä ja epämääräisiä oireita tms. Minun vauvani syntyi maaliskuussa ja hänellä oli epämääräistä ihottumaa kauttaaltaan...

Yhteistyössä