Hakutulokset

  1. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Kenkiä en oo ees miettinyt vielä. Ostan sitten kun on ajankohtaista. Nyt jos ostan, niin koon päättäminen ois aika hakuammuntaa ja sitä kun ei tiedä onko kevät vai kesä kun kävelee. Meillä on syöty viiliä, jogurttia, rahkaa, raejuustoa ja tavallista leikattavaa juustoa. Maustamattomina kaikki...
  2. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Ja siitä viime viikonlopusta mun piti kertoa. Päästiin miehen kanssa kahdestaan reissuun! Lähettiin perjantai aamuna klo8.30 ja tultiin lauantaina 16 maissa kotiin. Pieni mies oli pärjänny tosi hienosti :) yö oli menny samalla tavalla kuin kotonakin. Mulla vaan oli tuskaa tissien kanssa, vaikka...
  3. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Hyvin on sujunut, kun vaihdettiin päivärytmi vain yksiin päikkäreihin. Nukkuu siis 3-3.5 tunnin unet päivällä. Yöt menee pääsääntöisesti kivasti. Nukahtaa klo21 ja herää yön aikana kerran tai ei sitäkään. Konttaa ihan älytöntä vauhtia ja toki sotkee isosiskojen leikkejä... Mut kovasti siskot...
  4. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Meillä taitaa jäädä toiset päikkärit pois. Nukkuu 3 tunnin päikkärit, niin ei kyllä toisia enää tarvii. Toki jos jostain syystä jää ekat liian lyhyiksi, niin pitänee sitten laittaa iltapäivällä vielä miniunille. Perjantaina ois tarkotus lähtee miehen kanssa yöksi hotellilomalle :) Ei olla 2...
  5. L

    Miten saan vauvan nukahtamaan?

    Meillä muksut on vaatineet iltaisin aina kunnon tankkauksen jälkeen hyvän röyhtäyksen siihen päälle. Jos maito jää "vellomaan" mahaan, niin se tekee epämiellyttävän olon. Neljännen muksun kohdalla tajusin tämän, et vaikka oli pikku röyhtäsyn saanu aikaan, niin se ei välttämättä poistanu kaikkea...
  6. L

    Tissiraivarit

    Tuleeko maitoa suihkuamalla? Voi olla, että noin pieni ei tosiaan jaksa/ ennätä syödä niin nopeasti kuin mitä maitoa tulee. Auttaisko rinnan tyhjentäminen alkuun ja sitten tarjoaisi hieman "vajaampaa" rintaa?
  7. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Meillä siirrettiin pinnasänky nyt noitten kahden keskimmäisen muksun huoneeseen. Hyvin on yöt menneet. Herää kerran yössä tai ei ollenkaan. Sit aamuyöstä tissiä, mut senkin taidan kohta lopetella. Hirmusta kyytiä tuo poikanen ryömii! Konttausta ei ees kovin treenaa, kun on tajunnu pääsevänsä...
  8. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Joppu: Meillä on esikoinen ja toinen muksu olleet tosi varhaisia pottailun kanssa. Ennen vuoden ikää ovat istuneet potalla ja molemmat on juuri kakan siihen tehneet. Toinen lapsi oppi päiväkuivaksi 1v 9kk iässä. Mut tosiaan lapsen tahtisesti varmasti paras! Turvakaukalo on meilläkin käytössä...
  9. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Mä sain pojun juomaan tuttipullosta korviketta (y) Ei oo tähän mennessä siis sitä hyväksynyt, mut nyt on tänäänkin pari kertaa siitä juonut, kun on tissiä ollut vailla. Jonku puol desiä oon antanu korviketta ja sit tissiä päälle. Eiköhän tätä imetystä tosiaan pikkuhiljaa vähennellä. Palasia...
  10. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Nippetius: No jo on ollu tomppeli lääkäri teillä! Eihän vauvaa voi alkaa liikuttaa, jos ei itse liiku! Kyllä se paino tasaantuu ennemmin tai myöhemmin. Minisport: Teillä jo vauhtia löytyy aikalailla! Onnea uusista taidoista :) Kiva, kun noi päivähoitomaksut nousee taas!!! :mad: Ihan...
  11. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Meillä oltiin kuumeessa 2 viikkoo sitten. Pari päivää kesti ja muita oireita ei ollut. Nyt on yläetuhampaat tulossa. Toisessa on jo sellanen puhkeamisrakkula eli hetkenä minä hyvänsä on läpi. Älyttömän kiukkunen tapaus on ollutkin nyt!! Jasmin Meillä oli eilen kans esikoisen 8v kaverisynttärit...
  12. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Nippetius: No ainakin tällä hetkellä syö melko mallikkaasti. Voi olla, et jossain vaiheessa menee murkina huonommin. Tiistai-iltana päätin, et seuraavana yönä en anna tissiä aina kun havahtuu. Asennoiduttiin miehen kanssa jo valvomaan ja kuuntelemaan huutoa. Poika tyytyi tuttiin ja mun...
  13. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Käytiin 8kk neuvolassa. Uudet mitat 72.5 cm ja 11 300g, py 48.2 cm :LOL: Painokäyrä pomppas ihan pystysuoraan ylös. Kuukaudessa tullut 1.4 kg painoa... Nyt siirrytään 80 cm vaatteisiin. Jouluna alkoi käydä konttausasennossa hetkellisesti. Ootellaan, et voimaa tulisi lisää niin alkais kontata...
  14. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Hyvää joulua kaikille! Me oltiin aatto kotona oman perheen kesken. Nyt kaks nuorinta nukkuu päikkäreitä, niin sen jälkeen lähetään mummolaan tohon 55km päähän. Ollaan siellä 2 yötä. Liikkuminen Poika liikkuu työntämällä itseään lattialla. Välillä nostaa hivenen pyllyä ylös mahallaan ollessa...
  15. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Moikka Melian ja tervetuloa joukkoon! :) Hienoa huomata, et monella on alkanut yöunet vähän rauhoittumaan. Meillä ollut tällä viikolla aika hulina öitä sen sijaan, kun 3 muksua ollut flunssassa (yksi niistä tuo poikanen) ja lisäks ne ekat hampaat tulossa. Toinen puhkesi perjantaina alas ja...
  16. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Tuli mieleen, et jos käytätte Liberon vaippoja ja ette tarvii niitä koodeja, niin mulle voi laittaa tulemaan :)
  17. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Nippetius: Kyllähän se vauvan maha reagoi, kun kiinteitä alkaa saamaan. Kakan väri, haju ja koostumus vaihtuu vielä monta kertaa. Jos ei mahaansa valita, niin ei huolta. Meillä kans ihan karseen hajuista kakkaa. Väriltään on sinapin ruskeeta ja liimautuu kyllä lujasti takapuoleen. Ja noihin...
  18. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Jasmin12: Liikunta on mulle se, jota haluan toteuttaa. Jos en pääse yhtään tekemään mitään, niin olo on vaan niin huono! Motivaatioo ei juuri näihin liikuntajuttuihin tarvii hakea, kun into on kova :D Yöt menee kyl nyt aika kivasti! Nukkuu sen ekan pätkän 5-6 tuntia. Herää kyllä puolilta öin...
  19. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Viime yö tosiaan meni näin: Poika nukahti 20.45. Mä menin 22.30 nukkumaan. Vauva heräs 23.30, mut en antanu maitoo vaan hyssyttelin viereen nukkumaan, jossa nukkui 02.05 saakka. Sit söi. 4 jälkeen heräs toisen kerran, jollon syötin toisesta tissistä ensin ja ei asettunu omaan sänkyyn nukkumaan...
  20. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Jasmin12: Mä oon just menossa nukkumaan. Yleensä oon jo 22 nukkumassa. Nukahdan nopeesti. Poika herää 24 aikaan ja sit 2-3 välillä. Yleensä vielä 4 maissa. Syö 5 minuutissa ja oon takas unessa. Muut muksut ei juuri heräile, kaikki nukkuu omissa sängyissään. Jos joku herää vaikka vessaan niin...

Yhteistyössä