Hakutulokset

  1. V

    Uusia mese ystäviä etsitään!

    Mut saa mielellään lisätä meseen :) Poika on 1v7kk, toinen olis kans haaveissa, mutta koulua on vielä 2009 saakka.. Osote on: viivi.kuu@netti.fi
  2. V

    2004 syntyneitä ja mistä päin?

    Pikkuherra (tai ei enää niin pieni) 6.6.04 ja Tampereelta ollaan.
  3. V

    Äidit82,mistäpäin ja lasten lukumäärä??

    Tampereelta ja pikkumies syntyny -04.
  4. V

    minkä ikäisenä aloitte yrittämään vauvaa?

    mä olin 21 ja mies 23 kun alettiin yrittään, mä ehdin kuukautta ennen täyttään 22 kun herra synty.
  5. V

    LASTEN SUKUPUOLI, PITUUS, PAINO, SYNT.AIKA, RV, KLO?

    Poika Jasper rv 35+3 2495g 45cm 6.6.04 klo 5:10
  6. V

    SYNNYTYS GALLUP

    1. Syntyikö lapsesi laskettuun aikaan? vai ennen/ jälkeen (montako päivää) -rv35+3, eli reippaasti ennen kun piti. 2. Miten synnytyksesi alkoi? (vesien menolla? supistuksilla?) -vedet meni 3. Miten pyrit rentoutumaan avautumisvaiheessa? -hoitajat ei uskonu että olin avautumisvaiheessa...
  7. V

    äitejä

    Meidän pikkumies syntyi 6.6.04. Ite olen 23.v.
  8. V

    Minkä kokoisia 1 vee?

    \ Meidän herra synty rv 35+3 (45cm ja 2495g), 1.v neuvolassa viikko sitten oli 10445g ja 73,5cm.
  9. V

    TAMPERE!!!

    Mä olen mukana jos päivä ei ole 9.7. Sillon oon häissä kaason tehtävissä :) Muuten kyllä käy mikä päivä vaan, ja yks hyvä ruokapaikka on Colorado.
  10. V

    Iltarutiinit

    Meidän vuoden ikäsen herran iltarutiini on seuraava: Suunnilleen seittemän aikaan juodaan pullo maitoa, kaheksan - puoli yheksän aikoihin syödään puuro. Sen jälkeen tehdään iltapesut ja vaihdetaan yökkäri. Ysin aikaan syödään vielä viili, ja sen jälkeen käydään vielä pesemässä hampaat. Sänkyyn...
  11. V

    montako lasta?

    Tampereelta ollaan, minä 23 ja mies 25 ja meidän pikkurinssi kohta 1.v :heart:
  12. V

    äitejä

    Meidän pikkumies syntyi 6.6.04.
  13. V

    vm 82, onko muita?

    :wave:
  14. V

    Tampere!!!

    Mekin voitais tuon pikkumiehen kanssa osallistua :D Herra on sillon 3 päivää vajaa 1.v.
  15. V

    Koillis-Tampere huhuu!!

    Täällä 23.v äippä ja 11½kk pikkumies etsivät ulkoilu- ja sumppiseuraa. Asutaan linnainmaalla, ja olis kiva saada puistokavereita myös täältä päin :D Kaikki äidit akselilta linnainmaa-atala-leinola-holvasti vastailemaan =) meiliosote on viivi.kuu@netti.fi
  16. V

    tampereen seutu vm 82???

    Täällä yksi Tamperelainen lisää :wave: Poika on 11½kk. Saapi laittaa y-viestiä tai meiliä viivi.kuu@netti.fi
  17. V

    Oma nimesi?

    Sini Viivi Petriina (Viivi kutsumanimi)
  18. V

    synttärit toukokuussa?

    2.päivä tuli 23 täyteen.
  19. V

    äitejä

    Poika syntyi 6.6.04, nyt siis 10kk 3vko. Kontannut on jo yli 3kk ja tukia vasten kävelee hienosti. Itse täytän maanantaina 23.
  20. V

    Miten leikkiä ulkona 10 kk kanssa?

    Me käydään joka päivä 10½kk pojun kanssa puistossa. Siellä herra konttailee ympäriinsä, keinuu ja yhdessä rakennamme hiekkakakkuja:) Onhan se sotkuista touhua, mutta onneksi on pesukone ja yksi hieman huonompi haalari jolla voikin maassa aivan rauhassa möyriä. Eilen herra kyllä söi ainakin kilon...

Yhteistyössä