Hakutulokset

  1. Anatolia

    Mielestäni on hieman outoa, että ihmiset, joilla olisi varaa ostaa uutena vaatteet lapsilleen, käyvät kirppiksellä?

    Sanoin, että vein sinne laatikkokaupalla lasten vanhoja vaatteita ilmaiseksi jaettavaksi, köyhille, mutta en tiedä uskoiko :(
  2. Anatolia

    finnmatkat PULGARIA.

    Onk kukaan käyny Taimaan Buketissa? Millainen paikka lasten kanssa? Ajateltiin ottaa semmonen ool inglucive.
  3. Anatolia

    mitä mä teen?

    Jos silleen voi käydä kunnanvaltuutetullekin, niin miksei tavalliselle kunnon kansalaiselle.
  4. Anatolia

    Mikä ihana ilta

    :heart: :heart:
  5. Anatolia

    Siis mitä v...a täällä tapahtuu???

    Jännittää niin, että lasken pian alleni :rolleyes:
  6. Anatolia

    Mitä muistat palstalaisista?

    Oliko se Grace?
  7. Anatolia

    Se tunne kun menet päiväkotiin hakemaan lastasi ja vaatteet pilalla :(

    Meidän lapsen Molon päälle oli laitettu kurahousut. Jotkut päiväkodin varastosta löytyneet Cirafit. Vähänkö annoin kuulua :mad:
  8. Anatolia

    Ketä paikalla?

    Tauski on mun mies. Näpit irti.
  9. Anatolia

    Mielestäni on hieman outoa, että ihmiset, joilla olisi varaa ostaa uutena vaatteet lapsilleen, käyvät kirppiksellä?

    Kävin kerran kirppiksellä, ja eikös lapsen opettaja nähnyt kun tulin sieltä. Hävettää ihan sikana, se luulee nyt meitä joksikin köyhiksi...:ashamed:
  10. Anatolia

    Ketä paikalla?

    Lasissa cokista. Osa porukasta on taas ihan pelti kii, hyh hyh teitä.
  11. Anatolia

    Parodontiittihoidon hinta?

    Kolme kertaa yhteensä tuon 120€.
  12. Anatolia

    Parodontiittihoidon hinta?

    On siitä puhuttu. Aikakin varattu kolmesti, ja oon joka kerta ollut paksuna kun olis ollut aika viisurit poistaa...ja sitten perunut sen. Nyt oon elokuun lopulla menossa viisaudenhampaiden poiston suunnittelukäynnille, joskus syksyllä ne lähtee. Aikomus ei ole olla enää paksuna :xmas:
  13. Anatolia

    Värikäs Pipsa ekan kerran ilman legginssejä!!

    Palan varmaan helvetissä kun sanon tämän, mutta apua. Nuori ihminen, ja tuossa kuosissa.
  14. Anatolia

    Parodontiittihoidon hinta?

    Just kävin taas. Kolme hoitokertaa, noin 120€. Plus rtg-kuva noin 15€. Joo, osaan pestä hampaani hyvin. Pesenkin aamuin illoin. Käytän hammaslankaa ja -tikkuja, syön xylitolipastillin joka aterian jälkeen (ja syön viidesti päivässä). Ei mulla reikiä olekaan, mutta tulehdustila ikenissä kyllä...
  15. Anatolia

    The ketju

    Vieläks tää elää? :D
  16. Anatolia

    Turkoosit välikausivaatteet -onko aivan epätoivoinen ajatus?

    Mun puolitoistavuotiaalla on tänä "lumisena" talvena (piha pelkkää kuravelliä) ollut kirkkaankeltainen haalari, sekä turkoosi haalari. Kevääksi on turkoosia, vaaleanharmaata, ja varmaan keltaista tai limenvihreää tulee vielä. Kyllä se muta lähtee haalareista helposti pois. Suihkuttamalla, ja...
  17. Anatolia

    TOIMEENTULOTUKI syntymässä olevasta lapsesta?????

    Ei lapsesta makseta mitään, ennen kun hän on olemassa, syntynyt. Ja eihän tuollainen vastasyntynyt mitään kuluta, paitsi vaippoja, ja nekään ei kauheesti maksa. Etteköhän te ekan kk:n pärjää :)
  18. Anatolia

    Haukutko miestäsi?

    Mä niin tiiän mistä sä puhut :cool:
  19. Anatolia

    Poika tahtoo talviskeittarit. Tekeekö niillä mitään ?

    Mun muksuilla oli Puman talviskeittarit eskari-iässä ja ekalla luokalla. Oli ne ihan kivat "parempina kenkinä". Pihaleikeissä eivät olleet ne jalassa.
  20. Anatolia

    Haukutko miestäsi?

    Kyllä mä miehelleni sanon, jos on sanottavaa. Yleensä nätisti, mutta joskus "voijeesussäootpässi"-tyylilläkin. En hauku miestäni muille ihmisille, samallahan tekisin itsestäni idiootin. Sillä idioottihan se on, joka idiootin kanssa on ja pysyy.

Yhteistyössä