Hakutulokset

  1. Ä

    Sairasloma keskenmenon / kohtukuoleman jälkeen??

    Kohtukuoleman olen itse kokenut noin kk sitten. Olen pahoillani menetyksestäsi. Ota yhteys sairaalan psygologin kautta lääkäriin joka antaa kyllä lisää lomaa niin paljon kun tarvitset. Terveyskeskus lääkäriltä ei kannata pyytää. Psykologi lääkäri sanoi että isäntä saa lomaan niin kauan kuin...
  2. Ä

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    Hei. laitoin sinulle yv:tä. Suunnattoman suuri osanotto. Tuska mitä tunnet on pahinta mitä ihminen voi kokea. Meillä kävi noin vähän yli 2 viikkoa sitten. Tuota ei voi käsittää kukaan joka ei ole kokenut samaa että joutuu synnyttämään jonka lopputuloksen tietää että ei ole onnellinen...
  3. Ä

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Heipä hei kaikille pitkästä aikaa.. Valitettavasti minulla ei ole hyviä uutisia teille kertoa mutta ajatetlin tulla ne kuitenkin kertomaan. Pari viikkoa sitten meiltä vedettiin mattoa jalkojen alta. Meidän down vauvalla todettiin sydänvika mutta en siltikään pystynyt tekemään keskeytys päätöstä...
  4. Ä

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Moikka! Kiva kuulla että joku kaipailee.... Raskaus on mennyt ihan ok. Käyn kyllä teidän juttuja melkein jäka päivä lukemassa mutta jotenkin vaan tuntuu että en enää osaa kirjottaa mihinkään tuntemuksia vaan patoan niitä sisälleni ja itse asiassa viime aikona on alkanut tuntua silta että pää...
  5. Ä

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Onnea teille tuloksesta. :flower: Meillä riskiluku 1:5 ja Down pienokaista odotamme. Pelko on kova tulevasta mutta otamme sen vastaan.
  6. Ä

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Heippa kaikille. Mukava lukea muiden hyviä uutisia. Tulin vaan kertomaan että meillä vaikea päätös tehty ja otamme vastaan sen mitä tuleman pitää. (Jos joku on jäänyt sitä miettimään) Mieli on hiukan levollisempi kun päätös on tehty vaikka tuleva pelottaakin todella kovin mutta pitää uskoa...
  7. Ä

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Heipä hei kaikille. Tulokset tulivat istukkatutkimuksesta.:'( Vauvallamme todettiin Down Syndrooma. Olo on kuin rekan alle jääneellä. Yksin mietin ja itken. Isäntä ei ota kantaa, asiassa edetään niin kuin minä haluan. En millään jaksa uskoa että pystyisin keskeytykseen. ja varmastikkaan en...
  8. Ä

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Moikka kaikille. Onnea kaikille NP ultriin ja niissä hyviä tuloksia saaneille. Meillä jännitys jatkuu ja ajatukset harhailee. Kävin siis siellä istukkanäytteen otossa ja toimenpide meni hyvin. Kipuja ei ole ollut sne jälkeen mutta otan vielä rauhallisesti kun mahdollisuus on. Viime päivät ovat...
  9. Ä

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Heipä hei kaikille pitkästä aikaa. Ei ole täällä paljoa tullut käytyä mutta nyt tuntui että on pakko johonkin kirjoittaa.. Viime to kävin Np ultrassa ja ultraus näytti 2,7mm turvotusta. tänään tuli soitto TKS:stä ja ke pitäisi mennä istukkanäytteen ottoon. Riskiluvuksi sanoivat 1:5.:'( olen...
  10. Ä

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Itkuiita: Isot onnittelut tuplista!! Täällä olo on jotenkin epätodellinen eikä järki oikein vielä ole sisäistänyt että vaavi olisi tuloillaan.. Oireita ei ole muuta kun aamuisin vähän kuvottaa mutta edellisiin verrattuna todella vähän koska aamupalakin pysyy hyvin sisällä. Saa nähdä mikä...
  11. Ä

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Mahtuisko yksi eilen plussannut mukaan... 5:ttä sitten odotellaan ja tänään tilasin aikaa tuonne neuvolaan ja la ajaksi arvioi 13.6.2011
  12. Ä

    Mydaisy Laita mulle yv. Kysymys?

    Missäpäin asut. Yritin laittaa sulle yv:tä mut palsta heittää mut vaan pihalle. Rahallisesti en auta mutta muuten pystyisin jos asut sopivan matkan päässä.
  13. Ä

    Missäpäin asut?

    Missäpäin asut?
  14. Ä

    Tämäkö nyt on se uudistus ? Tänne pinoon kaikki jotka haluaa vanhan palstan takaisin !

    Kaikki tutut hukassa :headwall: tein koko rekisteröitymisen uusiks uudelle nikille ku en saanu vanhaa toimiin ja tuli iki vanha nikki eli olen alias kotiäiti75 aikoinaan. ja viimisen vuoden harmaana äippä4:nä kirjoitellut paljon

Yhteistyössä