Hakutulokset

  1. M

    Nyt loppui ymmärtäminen

    :O
  2. M

    Minkä kokoinen voi huone pienimmillään olla?

    Jos kyse makuuhuoneesta johon sänky pitää mahtua on kyllä 9 neliötä jo alarajoilla. Työ huone(pöytä + tuoli+ kaappi) 7neliötä alaraja. Minun mielipide...ei faktaa:D
  3. M

    Minä päivänä teidän kakrut

    Kaksi pienintä aloittavat päiväkodin ensimmäistä kertaa 12.8 Koulukkaatkin silloin palaavat kouluun. Äitiä jännittää eniten.
  4. M

    Miksi Suomessa on niin suuri häpeä tarvita apua

    Tämä oli ehkä ennen ja jossakin määrin tänäänkin. Mutta on myös valitettavan paljon Suomalaisia jotka jäävät makaamaan laakereilleen ja odottavat että saavat kaiken.
  5. M

    mulla on sellaiset muksut että odotan innolla loman loppua,pääsee lomailee opintojen pariin!

    Ihana realistinen tunne näin kesälomaisin... Ja voin kertoa että nämä herran tertut joiden kotona on harmoonista ovat pahimpia koulukiusaajia ja päiväkotihäiriköitä. Näiden pikku söpölöiden vanhempien mielestä vika on aina niiden "toisten" lasten vanhemmissa jos oma lapsi uskaltaa avautua...
  6. M

    Serena!

    Perheemme kävi serenassa ja en suosittele paikkaa kenellekkään, varsinkaan jos on tarkoitus hengissä pysyä.
  7. M

    Te, jotka ette ole olleet pitkällä hoitovapaalla, niin kertokaa syy.

    xXx- en lapsia pidä vaan aikuisia. Ja se on mukavaa jos sinua pienen lapsen hätä/piittamattomuus hauskuuttaa...
  8. M

    Te, jotka ette ole olleet pitkällä hoitovapaalla, niin kertokaa syy.

    1-vuotiaat ei hoitoon kuulu. Työelämästä poissa 3-vuotta on liian pitkä. 2 vuoden molemmin puolin paras hoidon aloitus ikä. Osaa kertoa mitä haluaa, muistaa äidin ja tunnistaa myös hoitotädin parin vapaapäivän jälkeen.
  9. M

    Ihanko oikeasti voi käydä näin? EN USKO!

    Onneksi kaikki pitkään imettävät saavat kirkkaamman kruunun...se harmaa alue kun puuttuu. Paras veto lähiympäristössä on ollut 5kk ikäinen vauva jolla ei ole koskaan ollut tuttia eikä pulloa. Kotona vesivahinko jossa molemmat vanhemmat joutuivat niskahartia voimin tunti tolkulla tekemään töitä...
  10. M

    Ystävä pettää aviomiestään...

    Olen ajatellutkin vetäytyä jutusta mutta lapsia haluaisin edelleen nähdä...varsinkin kummilastani. Tunnen ystävääni sen verran etten voi kertoa miehelle vaikka tiedän varmasti että pelkästään tämän vuoden puolella on 2 kertaa loppuun asti viety yhden illan tuttavuus. Aviomies kuskaa ja huolehtii...
  11. M

    Ystävä pettää aviomiestään...

    Kiitos jo valmiiksi vastauksille : EI KUULU sinulle! Tilanne jossa yhteensä viisi lasta(uusioperhe) 4-12v. Olen yhden heistä kummitäti. Nään lapsia/perhettä todella usein. Minua ahdistaa jutella sen aviomiehen kanssa ja ahdistaa kuulla kommentteja lasten suusta: -äiti tulee kotiin myöhässä...
  12. M

    Voi että työkkäri on *********!

    Melkein joka palvelualalla pätee sääntö: Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...
  13. M

    Mitä ajattelette, jos toisen lapsen vie hoitoon ja toinen on vielä viettää kuumeetonta päivää kotona?

    Ton isovanhemman jutun ymmärrän, mutta apua...meidän lapset kun ovat olleet pääsääntöisesti kotihoidossa niin minnekkäs minä kiikutan ne terveen lapset jos yksi lapsistamme sairastuu...voi apua!!!
  14. M

    Uusimman Kaksplussan nimijuttu!

    Juttua en lukenut mutta oliko sukunimi vielä joku Korhonen tai Pursiainen:stick:
  15. M

    Onko järkevää miehen jääjä kotiin hoitamaan lapsia 2-3 kuukaudeksi syksyllä, jotta minä pääsisin jatkamaan opiskeluja?

    Minkä ikäisiä lapsia...hyötyisivätkö jo sinun mielestä päivähoidosta. Jos on vakityö niin Mies voi jäädä puolikkaalle työ ajalle(2-3 työvuoroa/vk)tai pitää vuosilomia niinä päivinä kun sinä opiskelet jos kyse on vain parista kuukaudesta.
  16. M

    Talolaina + opiskelu + vauva = katastrofi?

    Ei voi olla yksien polttopuiden hommaaminen näin hankalaa...voi v**tu mitä pullamössö polvea! Älä ainakaan yksien polttopuiden vuoksi jätä haavettasi! Ja sitten tuohon mies lähtee ja vammanen lapsi syntyy jne...se mies voi lähtee missä iässä ja taloustilanteessa tahansa, kaikki muu siihen...
  17. M

    Talolaina + opiskelu + vauva = katastrofi?

    Ruuhkavuodet on ihan tosi juttu ja itsellänikin on päiviä kun tuntuu että mihinkäs on päänsä laittanut...mutta mihinkään en vaihtaisi sitä ratkaisua että olemme saaneet lapsemme sopivan ikäisenä. Mutta kuten jo aikaisemmassa kirjoituksessani sanoin on kaikkein tärkeintä että te yhdessä päätätte...
  18. M

    Talolaina + opiskelu + vauva = katastrofi?

    Siis mikä tämä puu juttu oikein on...on vissiin kaupunkilaiset vauhdissaan:cool: Itse tehtiin koko pääsiäisloma puuta koko perheen voimalla. Kelkalla ajettiin ja peräkärrillä anopin ja appiukon kanssa + 4 lasta. Ihanat kelit, makkaran paistot,pulkkamäet ja lapset nauttivat täysillä...

Yhteistyössä