Hakutulokset

  1. J

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Moi! Mahtuuko mukaan vielä?? Moi! Olen siis 28v nainen espoosta, odotan toista lastani, LA 1.1.2014. NKL, np uä oli eilen 19.6.! :) <3 Olisi ihanaa saada uusia kavereita jne. :D onko facebookissa jo jokin ryhmä? jos niin olisin kiinnostunut liittymään ..
  2. J

    Hobbyhall ihon ultraääni puhdistuskoje

    aah, ok. et ois siit princess laittees kiinnostunut? :) turhaan lojuu kaapissa ku ei tuu käyttöä :(
  3. J

    Hobbyhall ihon ultraääni puhdistuskoje

    hei! tarkoitatko kenties sitä princess derma mikrohiontakonetta? :) mulla ois sattumoisin myynnissä ku ei oo tullut käytettyy sitten kuitenkaan. on ihan uus ja toimii hyvin! laita vaikka googleen "princess derma", 99e ovh, myyn 50e. :) mun ei oo tarvinnu mitää "kasvosaunaa" käyttää. laita...
  4. J

    Kun elämä ei menekään kuten on sen suunnitellut..

    itse uskon vahvasti siihen että elämä järjestyy jossain vaiheessa aivan varmasti kun jaksaa uskoa ja jos on joku jonka kanssa sitä järjestää :) <3
  5. J

    Kun elämä ei menekään kuten on sen suunnitellut..

    itse olen 25vuotias, odotan nyt esikoista (jouluvauva tulossa). lähihoitaja ammatiltani, naimisissa ihanan miehen kanssa - yhdessä oltu 3v. <3 vuorotteluvapaan sijaisuutta teen, joka loppuu piakoin - eli vakiduunia ei ole kuten ei myöskään ole miehellä. (( ei olla kumpikaan saatu vakiduunia...
  6. J

    Äidit 20-25v, monennellako yk:lla tärppäsi?

    meil ehkäsynä oli evra ehkäsylaastari, lopetin sen käytön 08/09 ja tärppäs sitten yk7 tai 8 (maaliskuu 10)
  7. J

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    mitä kaikkea teillä on jo valmiina hankittuna?? ja minkä merkkiset vaunut on "parhaimmat"? (( ja en jaksa alkaa selailee mitää sivuja... kokemuksia siis kaipailisin kokeneilta ;) )) aiotteko ostaa imetystyynyn? ite aattelin sen doomon hankkia, voi sitten käyttää muuhunkin tarkotukseen...
  8. J

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    espoir: ite ostin manducan jo valmiiksi koska oon kuullut siit niin paljon hyvää ja koska sitä voi alkaa käyttää heti kun lapsi syntyy (3,5kg alkaen siis) :) meille ainaki tulee takuuvarmasti käyttöä koska koirat täytyy viedä ulos kuiteskin ja aina en ala rattaita raahaamaan mukaan..... eri asia...
  9. J

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    Heips! Meillä oli eka neuvolana (espoo) suvelan neuvola, mutta nyt se sitten yks kaks vaihtuukin.... Ite en oo kyll tyytyväinen neuvolaan, eivät halua vastata kysymyksiin vaan neuvovat kääntymään ties kenen puoleen ja he taas neuvovat kysymään neuvolasta..... moni asia pohdituttaa - ja...
  10. J

    Riskiraskaus!

    Hei! Olisi mukava kuulla riskiraskauksista. Itse odotan esikoista rv23+3 ja riskiraskaus. Olen itse 25vuotias, perussairautena aortta stenoosi joka viime syksynä "kohtalaisessa kunnossa" oli, nyt viime vkolla kävin sydän ultrassa ja siellä lekuri sitten sanoi että "täytyykin nyt sitten miettiä...
  11. J

    Missä hyvä kirppis Espoossa?

    viherlaaksossa viherkirppis, helsinginpuolella pitäjänmäessä vihreäkäsi kirppis :) ja tietty akseli :)
  12. J

    Perheen koko ja lemmikkien lukumäärä?

    minä, mies, tuleva pikkunen + 2koiraa, 2kissaa :) eläinkiintiö täynnä :)
  13. J

    Espoon odottajat! > seuraa?

    Heips! Kaipailisin siis mammaseuraa, olisi mukava tutustua toisiin tuleviin äiteihin jo nyt raskausaikana ja kahvitella tms sitten vauvojen synnyttyä :) toki ei haittaa jos on jo ennestään lapsia :) Itse asun mieheni kanssa Espoossa, Espoonkeskuksen vieressä ja mammakamuja ei ole...
  14. J

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    Hei! Liityn nyt vasta tänne, mahtunee mukaan vielä? :) Esikoista odotellaan, LA21.12., ja naistenklinikalle vissiin ollaan menossa synnyttämään sitten - toiveissa oisi ollut Jorvi mutta koska riskiraskaus niin .... Poikalupaus ollaan saatu. <3 Rv23+3 ;) Muita Espoosta? Raskausaika ei ole...

Yhteistyössä