Hakutulokset

  1. E

    Toiveissa vauva 2021

    Ja siis itekin täältä taustalta kuumeilemassa.kesäkuusta 2018 asti toivottu viimeistä vauvaa,mutta ei enää näytä tulevan. Tähän kiertoon olin tilannut O testit kun epätoivo alkaa nostaa päätään .Mutta postilaitos kadotti pakettini joka eilen saapuukin armottoman myöhässä .Mentiin siis täysin...
  2. E

    Toiveissa vauva 2021

    Maca sekoittuu hyvin kylmään kaakaoon eikä pahemmin maistu läpi :)
  3. E

    Haaveena vauva 2020

    Nopea kysymys . Miten dpot lasketaan? Jos eilen aamupäivällä plussa ovistestissä niin mikä päivä tänään on? Dpo 0?
  4. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Meidän vauva on jo 3 viikkoa tänään <3 vaikka laskettu aika olis ollut 10.5 19.3 multa meni osittain vedet ja siltä matkalta jäin osastolle(rv 32+3) kortisonit ja ab kaverina. Kolme viikkoa sinnittelin ja tyttö sitten syntyi rv 35+2. 1h15 min toimituksella :) 2640g/46,5 cm Nyt on meidän perhe...
  5. E

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Meidän neiti otti varaslähdön. Vesiä alkoi tihkua 32+3 ja osastolla kortisonit ja ab. Kolme viikko osastolla ja lopulta rv 35+2 synnytettiin. Synnytys itse oli nopea 1h5 min +10min ponnistusvaihe. Mutta muutoin viikot tässä olleet elämäni pisimpiä . Nyt kerätään voimia, harjoitellaan syömistä ja...
  6. E

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Mulla oli se 29+4 kun olin istukka kontrollissa ja vauvan paino 1,5 kg ja risat. Mulla painoa tullut varmaan 14 kiloa! Ihan silkkaa läskiä :/ Seuraavaksi onkin ultra sit rv 36 . Ihan kiva päästä vielä kerran kurkkaa vauvaa :)
  7. E

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Saitko sä jotain painoarviota vauvasta? Mä olin ihan samoilla viikoilla ja samasta syystä ultrassa ja istukka oli mulla myös noussut hyvin ylös ja vauva painoi 1,5 kg.
  8. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onnea jimima!!! Ihanaa vauva aikaa nyt vaan:) Eetuha, tervetuloa ja onnea! Monesko sulle on tulossa?:) Itse en oo aikoihin täällä käynyt lukemassa, nyt kamalassa flunssassa tuli piipahdettua. Itsellä viikko 29 menossa ja vauva möyryää isoilla liikkeillä vatsassa. Alkaa loppuraskauden fiilinkiä...
  9. E

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Kyllä ne isommatkin vauvat(4+kg) on niin ruipeloita aluksi että 50cm vaatteet sopivia. Ei toki kauan mutta aluksi:) Itse ainakin tykkään pukea vauvan vaatteisiin jotka ei ole liian isoja:)
  10. E

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Meillä oli rakenne ultra jo välipäivinä ja sielä oli kaikki hyvin. Istukka oli hiukan kohdunsuun tietämillä joten se kontrolloidaan helmikuun lopussa, r-viikolla 29, että onko noussut.
  11. E

    Tammikuun Tarrasukat *meidän kuu*

    Anteeksi kuokkimassa toukokuisista, näitä loppumetrin tunnelmia vaan niin kiva lukea :) Mulla oli aikanaan edellistä odottaessa just tollainen kuvaamasi tunne. Ja lääkäri totesikin kalvorakkulan pullottavan ja että synnytys lähtis käyntiin hetkenä minä hyvänsä. :)
  12. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    No me ollaan aika samoissa :) itsellä 17+6 ja ikää 42v
  13. E

    Toukokuun toukat 2018 *joulukuu*

    Kiitos uudesta pinosta :)
  14. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Nyt vasta huomasin tämän kysymyksen:) Niin harvakseltaan täällä ehdin käydä mutta välillä lueskelen. Tosiaan raskaus nyt menossa 16+ viikolla ja edelleen kovasti pahaa oloa sekä väsymystä . Aiemmista kun oireet vähentyneet selkeästi siinä viim rv 12 niin aika ihmeissäni olen ollut. Onko sitten...
  15. E

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Voi ei, voimia N93!
  16. E

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Ai niin ja sokerirasitus keskiviikkona koetuksena!
  17. E

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Mulla pompsahti vatsa esiin kun luovutin ja otin äitiyshousut käyttöön. Vatsa ikäänkuin ajatteli että nyt saan näkyä;) Vielä ei ole kukaan kysynyt suoraan,huomaan kyllä mittailevat katseet. Viikkoja nyt 14+ 4 ja rakenne ultra on 27.12 NT ultrassa olin ja siinä kaikki hyvin.turvotus 2.1 Ikäni...
  18. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    NT ultra viime ti ja samana päivänä otettiin nipt.ultrassa kaikki hyvin ja äsken sain nipt tulokset ja terve vauva tulossa niiltä osin mitä tutkittiin<3
  19. E

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Kiitos uudesta kuukausipinosta:) Tänään rv 13+0 ja ultra oli tiistaina. Kaikki ultrassa hyvin. Huono olo vaan jatkuu ja jatkuu ja luonnoton väsymys. No jospa pian helpottais. Rakenneultra meni joulun välipäiville:)
  20. E

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Ja mulle sais tosiaan päivittää 11.5.18 :)

Yhteistyössä