Hakutulokset

  1. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Ketjua aktiivisesti joka päivä seuranneena ja ihanaa vertaistukea saaneena mutta oma kirjoittelu jäänyt kyllä minimiin.. Ajattelin ilmoittaa kun tuolla etusivun listallakin olen että: Meille syntyi tänään tyttö vauhdilla, supistukset alkoi säännöllisinä ja todella kipeinä heti, aamulla 5:30...
  2. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    Pitkästä aikaa taas.. Rotinat on kyllä tuttu tapa, muttei kuitenkaan tapana täälläpäin.. Ainakaan minun ystäväpiirissä kun ei kovin monilla ole vielä lapsia niin esikoista kun tulivat katsoon niin toivat vauvalle kyllä jotain mutta me sitten laitettiin pöytään kaupan pullapitkoa yms :D Yhdet...
  3. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Elokuussa*

    Nyt vähän jännittää, kolmelta on ultra kivuliaiden supisteluiden takia joihin oon herännyt öisinkin. Esikoisesta alko nää vasta vähän myöhemmillä viikoilla, jotain 28+. Ja tästä siis alko jo tossa rv17+, mutta nyt vaan pahentunu. Viikonlopusta asti on ollut niin tukala olla joka asennossa...
  4. K

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

    Onnea kaikille ultrakuulumisista ! :) Meillä järjestetään ristiäiset. Esikoisen ristiäisiet pidettiin anoppilassa ja saatiin kyllä paljon apua. Ristiäisiä vietettiin kun poika oli 5 viikkoa vanha. Nyt oon vähän miettinyt kun on isompi asuntokin että jos tällä kertaa pidettäisiin kotona, mutta...
  5. K

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

    Pikasesti kirjotan ultrakuulumiset tältä aamulta. Pikkuisella kaikki hyvin ja siellä se imeskeli peukkuaan. Meinas ihan itku päästä kun olin niin helpottunut että kaikki on hyvin. Varovainen tyttölupauskin saatiin, eli meidän tuleva isoveli saa pikkusiskon <3 Kultasiipi 21+1
  6. K

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

    Ihania ultrakuulumisia teillä muilla! Onnea tyttö- ja poikalupauksista! :) Huomenna myös minä pääsen ultraan, kyllä muuten jännittää! Työtilanteesta ja kotonaolemisesta olitte puhuneet. Mää oon ollut nyt esikoisen kanssa kotona vaan (poika 1v9kk). Irtisanoin itteni mun vakipaikasta kun en...
  7. K

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

    Pitkästä aikaa tänne kirjotan. Teidän jutut oon kännykällä käynyt lukemassa joka päivä, mutta en oo saanut aikaseksi kirjotella mitään. Mua rupes oikein naurattaan kun muistin ton dvdn :D saatiin esikoista odottaessa kanssa se ja oli aika..hmm, no koominen :D Kateellisena katselen teidän...
  8. K

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Tulinpas pikaseen kertoon kuulumiset kun esikoinen päiväunilla. Mä oon niin huono tänne kirjotteleen, mutta käyn kyllä useamman kerran päivässä lukemassa. Ehkä sitä tässä oppii.. :) Tänään oli eka lääkärineuvola ja alkuraskauden ultra! siis meillä on täällä kunnallinen ar-ultra, en todellakaan...
  9. K

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Onpas meitä jo paljon, kivaa! Ja hurjasti onnea taas kaikille plussanneille :) Tänään varasin neuvolan ja lääkäriajankin sain samalla, lääkärin sain 16.4 (6+4) ja neuvola 19.4 (7+0), tosi aikaseen on. Esikoisen aikana kävin vasta viikolla 10 ekan kerran neuvolassa, tosin sillon asuttiinkin...
  10. K

    Joulukuun toive-vauvat 2012

    Hei onnea kaikille teille vielä jännittäville ja yrittäville, toivotaan parasta :) Mulla on oireina ollut jo pahoinvointia/etovaa oloa, väsymys ja alavatsassa kaikenlaisia tuntemuksia. Esikoisesta ei ollut juuri mitään oireita.. En tiedä miten tällä puhelimella pystyy laittaan punasella...
  11. K

    Äitejä Tampereen seudulta!? :)

    Laitoin lilyvalleylle yksityisviestiä. Muakin siis kiinnostas päästä ryhmään, mulla on 1v5kk poika ja toista lasta ootan ihan alussa vasta :) oon kohta 21v ja kaveripiiriissä ei juurikaan ole lapsellisia ihmisiä :)
  12. K

    Joulukuun toive-vauvat 2012

    Täälläkin plussattu jo vaikka vasta 3+6, eli laskettu aika olis 7.12 :) Ja toista lasta myös oottelen, esikoispoika on nyt 1v5kk vilkas touhutoope. On tää taas niin jännää! ei malttais olla kertomatta kaikille, jos nyt kuitenkin jaksais muutaman viikon pitää salassa.. :) Ja voikun kaikki menis...
  13. K

    Vuosimallia -91

    Moi! Täällä viikko alkoi synnytyssalissa :D sunnuntaina 23.10 lähdimme synnärille kun epäilin lapsivesien lorahtaneen.. no olihan se ja supistuksiakin tuli 5-7min välein.. niistä en niin välittänyt kun aikaisemminkin oli supistellut ja kovemminkin . Kätilö teki sisätutkimuksen ja olinkin siinä...
  14. K

    Vuosimallia -91

    Ei oo tuntunut. Täytyy kyllä pyytää miestä kuunteleen, jos vaikka kuulis.
  15. K

    Vuosimallia -91

    Eipä meillä pitkä matka sairaalaan ole, puoli kilometriä :) Kynnys on vaan aika korkea lähteä sinne, mutta voi olla etten unta saa jos on huoli vauvan hyvin voinnista.. Mies tulee kohta töistä niin täytyy katsoa mitä mieltä se on.
  16. K

    Vuosimallia -91

    Niin, mehua oonkin jo juonut ja vauvaa yrittänyt herätellä tökkimällä, kun tossa päivemmällä liikelaskentaa tein. pariin tuntiin en liikkeitä tuntenut ja ajattelin että kokeilen illemmalla vielä. mutta eipä oo tässä välissä tuntunut vieläkään. :|
  17. K

    Vuosimallia -91

    Nyt taas huolestuin kun masussa ei oo tuntunut potkuja tänään olleskaan.. täytyypi tarkkailla nyt noita liikkeitä. supistuksia sen sijaan on ollut tänään paljon, en oo päässy kotoa edes kaupassa käymään. :/
  18. K

    Vuosimallia -91

    Jep :D Ei mullakaan ylimääräisiä kiloja painoindeksin mukaan ole, vaikkakin itsestä tuntuiskin välillä ;)
  19. K

    Vuosimallia -91

    Oho.. :D Mutta kaikilla näkyy niin erilailla :) äidilläni ei oo kanssa näkynyt ollenkaan... :)
  20. K

    Vuosimallia -91

    Hui, en oo muistanut täällä käydä pitkään aikaan. :) Onnea idamarialle pienestä! :) Mulla on supistelut jatkunut kipeinä, mutta onneksi ollaan vielä yhdessä osassa. Nyt siis menossa raskausviikko 35 :) Aika menee niiiin nopeaa.. Tosta mahan kasvusta, mulla alko maha näkyä vasta rv28-30...

Yhteistyössä