Hakutulokset

  1. T

    Nuoren äidin blogi

    Kurkistus
  2. T

    Linkkailka PALJON blogejanne!!

    Kurkistus
  3. T

    Blogin mainostus ja uusien etsiminen!

    Pikku Seikkailija
  4. T

    Linkitä blogisi!

    Pikku Seikkailija
  5. T

    Raskaudessa kertyneet kilot ja vauvan syntymäpaino?

    Painoa tuli 23kg ja lapsi 4430g
  6. T

    Äitiyteen, raskausaikaan tai perhe-elämään keskittyviä blogeja!!!!

    Pikku Seikkailija Esikoinen 4/2011 ja nyt tammikuulle odotetaan toista pikkuista. :)
  7. T

    uusi bloggaaja täällä hei! :)

    Pikku Seikkailija Meillä on 4/2011 syntynyt poika ja nyt odotan tyttöä tammikuulle. :)
  8. T

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Mä oon aika lailla jäänyt vaan tuonne facebookin puolelle, mutta tulinpa nyt tännekin päivittämään kuulumisia. :) Meillä oli siis rakenneultra maanantaina ja saatiin tyttölupaus! Oon niin onnessani! :D Olo on mitä mainioin ja virtaa riittäis vaikka mihin! Työn alla on nyt sekä isommalle...
  9. T

    Blogeja !

    Pikku Seikkailija Blogi kertoo meidän 1v3kk pojasta, pikku kakkosen odotuksesta ja kaikesta äitiyden ympärillä. :)
  10. T

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Mä ostin viime raskaudessa ensimmäiset äitiysvaatteet rv 37 ja voi että kuinka hyvältä tuntuikaan. Nyt oon viisaana ostanut jo nyt yhdet housut ja yhden paidan ja sitten on ne pari paitaa viime raskaudesta. Mutta muokin ottaa päähän, kun niitä ei enää oikein löydä mistään. Seinäjoen H&M ei...
  11. T

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Np-ultra oli maanantaina ja kaikki oli niin hyvin kuin olla jo voi! :D Ihanaa! Nyt tää salaisuus on julkistettu ihan kaikille ja on niin vapaa olo. :D Varmaan sinne facebookkiinkin vois itsensä tunkea. :) Ja vartin päästä poksuu 13+0!
  12. T

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Nyt se doppleri piiloon Anu Todennäköisesti se pikkuinen on siellä ja kaikki hyvin, mutta on vaan niin piilossa, ettet löydä sitä. :) Stressaat itsesi kohta ihan pilalle, eikä se stressi ole hyväksi sille vauvallekkaan. Ja jos nyt olisi käynyt se kaikista kamalin niin sille et enää mitään voi...
  13. T

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    anu84 Mulla on sama. Mä en tiedä edes kuinka kovaa pitäis painella, että sen tuntee. Ja tuohon sektiohaavaan en jotenkin uskalla koskea vieläkään, vaikka vuoden onkin siinä jo möllöttänyt. :( Mutta kai se kohtu siellä jossain on, vaikka en ite sitä tunnekkaan. :) Maanantaina ajattelin...
  14. T

    Lapsille tekemistä oulu- seinäjoki välillä?

    Wanha markki ylistarossa. Se on oikeastaan eläinten vanhainkoti ja siellä on kaikkia kivoja elämiä ulkona. Ja Kauhavalla Powerpark, jos pidemmäksi aikaa pysähtyy. :) Lapualla on myös semmoinen pieni matkailupuutarha, jossa on lampaita, kanoja ja pupu ja sorsia. Kokkolasta varmasti löytyy vaikka...
  15. T

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    lunie Täällä on kans mitä ihmeellisimpiä unia! Kiva mennä nukkumaan, kun tapahtuu aina jotain jännää. :DDD
  16. T

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    12+0 Jee! :DD Pihalla on niin ihana ilma, ettei viitti jäädä koneelle enempää! Nauttikaa kesästä. :)
  17. T

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Kiinalainen sanois, että poika ja niin sanoi viimeksikin ja poika tuli. :D Mutta oikeastaan en silti usko tämmöiseen hömpämpömppään. Nää on vaan hauskoja odottajien täpinä juttuja. :D Mutta vois varmaan tehdä tuon soodatestinkin. :)
  18. T

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Oho, se facebook ko on jo perustettu? Mä varmaan liityn ihan pian, mutta pitää ensin kertoa vielä muutamille tärkeille ennen kuin alkaa omalla naamalla julkistaa tätä. :) Eilen tuli ostettua elämäni ensimmäiset äitiyshousut! Vitsit on mukavat! Mä en tiedä, kuinka mä oon mennyt koko viime...
  19. T

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Tuo Facebook-ketju kuulostaa hyvältä, mutta mäkin tykkäisin, että se perustettais vasta vähän myöhemmin. Tänne tulee tosi paljon tekstiä, mutta mun mielestä se on vaan hyvä! Meillä on iso ja monipuolinen ryhmä niin juttua riittää. :) Tylsäähän tää olis, jos juttu ei kehittyisi koko ajan...
  20. T

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Mun unelmaperheeseen kuuluisi tuon samaisen ukkelin lisäksi 6 lasta. Nämä kaksi ensimmäistä nyt, sitten aion käydä yliopiston ja tehdä vähän töitä ja sitten kokeilla, josko niitä lapsia suotaisiin lisää. :) Mutta iso perhe on meille kummallekkin tärkeä, koska kumpikin semmoisesta tullaan...

Yhteistyössä