Hakutulokset

  1. Kerpele

    Mikä on tavallinen/normaali?

    Noin niinku ihminen tai perhe? Tässä pohdittiin asiaa ja rupesin tosiaan miettimään että onko sellaista loppujen lopuksi olemassakaan? Vai onko se aina kiinni siitä miten kukakin ihminen näkee asian?
  2. Kerpele

    Onko kukaan saanut suoraväriä tarttumaan värjäämättömään tukkaan?

    Siinäpä se kysymys..
  3. Kerpele

    Tukiverkottomien "kommuuni".

    Just tänään juteltiin kaverin kanssa asiasta.. Miten siistiä oliskin, jos olis paljon rahaa ja voisi vaikka ostaa kokonaisen kerrostalon tmv. ja perustaa siihen tällaisen tukiverkottomien perheiden oman yhteisön. Tietysti sillä ajatuksella että ihmiset olisivat valmiita vastavuoroiseen toistensa...
  4. Kerpele

    Kuuluuko tällanen unihalvaukseen?

    Toissayönä näin siis unta, makasin siinä kohtaa sängyllä missä oikeastikin, mutta tiesin että nukun ja yritin saada itseäni hereille. Neljä tai viisi kertaa luulin heränneeni ja joka kerta tajusin etten ole hereillä ja alkoi paniikki iskeä. Yritin unessa nipistää itseäni ja ties mitä, kunnes...
  5. Kerpele

    Matala sänky?

    Haluaisin siis mahdollisimman matalan parisängyn, ei tarvitsisi olla mikään laatutuote sinäänsä, saa olla kevyt, helppo, mutta kuitenkin pitäisi olla sen verran kestävä ettei ihan pienestä romahda :D Ihan sillä ajatuksella siis että vauva lähtee kohtapuoliin liikkumaan, nukkuu kuitenkin...
  6. Kerpele

    Mistä voi johtua rikkinäiset sormenpäät?

    Siinäpä se..
  7. Kerpele

    Onko kukaan muu innostunut isoista tyynyistä, lattioille käyttöön sohvan sijasta tmv.?

    Oon yrittänyt katsella mistä saisi suuria tyynyjä edullisimmin, mutta tuntuu että löydän vaan kalliita vaihtoehtoja.. Haluaisin ihan siis vaikka sen kokoisia joiden päällä voisi löhötä. Sohva lähti ja uutta en haluaisi juuri nyt... Käytössä on tällä hetkellä kolme säkkituolia ja joo, ne...
  8. Kerpele

    Missä on lämpö???

    Haluan kunnon kevään heti!! Aaaargh! Tää tympii, pakkanen ja tuuli ja liukkaus ja.. siis yörgh! Mä oon niin kurkkua myöten täynnä tätä!
  9. Kerpele

    adhd ja autolla ajaminen..

    Mietin että voisko pelko ajaa pitkiä matkoja, isoja teitä ja suuria nopeuksia liittyä tohon? Tai ahdistus ajaa tuntemattomissa ympäristöissä?
  10. Kerpele

    Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen, "naisen oikeus päättää omasta kehostaan"?

    Mä mietin tätä lähinnä siltä pohjalta että miksi naisella on oikeus päättää omasta kehostaan jos puhutaan abortista, mutta jos puhutaan sterilisaatiosta niin sen saamiseksi nainen joutuu tekemään paljon työtä sen saadakseen, tai sitten odottamaan että kriteerit kolmesta lapsesta ja yli 30 vuoden...
  11. Kerpele

    Otin mun 3- ja 4-vuotiaat pois päiväkodista..

    Kyllästyin siihen väkivallan määrään siellä ja erityisesti olen nyt iloinnut siitä että meidän turbomies-terminaattorin aggressiivisuus, jota ei ennen päiväkotia ollut, on taas vähentynyt huomattavasti. Toinen punainen vaate oli se kun puhuin että aion lyhentää lasten viikkoa niin...
  12. Kerpele

    Kokemuksia Ora terra-rattaista?

    Sitä mä vaan, onko hyvät?
  13. Kerpele

    Sisustussuunnittelua uudella maalla?

    Osaako kukaan suositella jotain hyvää sisustus/tilasuunnittelijaa? Mä en vaan jaksa enää tätä hemmetin tilanahtautta ja oikeesti, en vaan osaa suunnitella että miten kaiken sais parhaiten järjesteltyä..
  14. Kerpele

    thebos nettikauppa, kokemuksia?

    Onko kukaan tilannut sieltä meikkejä? Toimiko homma hyvin?
  15. Kerpele

    Tunnistaako kukaan tällaista vaasia???

    Pohjassa signeeraus, josta ainakaan minä en mitään selvää saa..
  16. Kerpele

    Oi missä olet täysimetyksen ihmevoima??

    ...Kysynpä vaan.. Meidän 2kk vanha tyttömme on nyt ollut reilu puolet elämästään flunssassa ja kun flunssa alkoi helpottamaan niin nyt on sitten vesirokko..
  17. Kerpele

    Millä vois helpottaa vesirokossa tota alapään kutinaa?

    Kutinavoidetta kun sinne ei oikein voi työntää..
  18. Kerpele

    Vesirokkorakkula silmäluomessa.. Mä en kestä!

    Meidän tytöllä on alaluomessa vesirokkorakkula ja pakko sanoa että helvetti kun pelottaa että se rikkoo sen ja virus pääsee silmään. Mä oon lukenut kaikki kauhutarinat netistä mut mua kiinnostais saada jotain helpottavia kommentteja.. (Olen myös ollut yhteydessä sairaalan päivystykseen ja...
  19. Kerpele

    Muistatteko millaista on olla lapsi?

    Mä oon useasti pohtinut, että miten joku ei voi muistaa millaista on olla lapsi.. Mun mielestä on käsittämätöntä että sellaisia ihmisiä on. Eivätkö nämä ihmiset ole sitten eläneet lapsuuttaan lapsena, vaan "pienenä aikuisena" tai jotain?
  20. Kerpele

    viisihenkiselle perheelle ruuat kuukaudeksi 200 eurolla?

    Oon tässä laskeskellut tuloja ja menoja ja mietin että liekö onnistuisi pärjätä ruuan osalta vain 200 eurolla kuukaudessa.. Meillä on siis kaksi suuriruokaista aikuista ja kaksi suuriruokaista pientä lasta (vastaavat varmaan kahta pieniruokaista aikuista nuo muksut)+vauva (elää rinnalla)...

Yhteistyössä