Hakutulokset

  1. Nannaliina76

    Jättäisitkö kohta 4v ja 6v kotiin kun

    En jättäisi omiani. Pelkään kamalasti juuri tulipaloa ja oma 5v tyttöni on kyllä niin vallaton että saattaa kekskeiä mitä vain. Meillä kuusi lasta, 1v-9v ja ainoastaan esikoinen pärjää yksinään kotona vaikka ei kyllä tykkää olla. Kohta 8v poika tykkäisi olla yksin ja onkin joskus ollut tunnin...
  2. Nannaliina76

    Ootteko tehneet maitojauheesta juotavaa maitoa?

    No just lipitän kahvia kera maitojauheen kun ei olla kaupassa vielä käyty ja maito loppui jo eilen. Ihan juotavaa tämä on.
  3. Nannaliina76

    Mä tuunasin esikoisen huoneen synttärilahjaksi. Mitäs tykkäätte?

    Tykkään,tosi kivan ja raikkaan näköistä!
  4. Nannaliina76

    **Laitakaa kuvia vauvoista:)**

    Ihania vauvoja! Meidän poika on nyt 10kk mutta kuvassa7kk. http://kuvaton.com/k/YCkp.jpg
  5. Nannaliina76

    Jaakko, Eemeli, Akseli vai...

    Akselista tykkään.
  6. Nannaliina76

    Toukovaavit 2011

    Täällä myös toivottu vihdoin ja viimein. Alkoi tuntumaan ettei se lopu ikinä. Meidän Aapeli on aina iloinen,utelias ja nopea :) Muutamia konttaus"askelia" ottanut mutta edelleen menee ryömimällä eteenpäin kovaa vauhtia ja työntää toisen jalan varpailla vauhtia menoonsa. Mä kärsin itse...
  7. Nannaliina76

    Toukovaavit 2011

    Ei olla tervehdytty edelleenkään täällä. Olen sairastanut itse viikon vatsatautia/noroa/mitä lie ja tänään oli pakko raahautua tk:een verikokeisiin ja vastaanotolle. Jotain vatsatabletteja sain jatkuvaan ripuliin mutta eipä tälle muuta voi kuin odotella että menee ohitse. Olen niiiiiiin kypsä...
  8. Nannaliina76

    Toukovaavit 2011

    Huh,toivottavasti ette MaiMei saa noroa. Se on kyllä maailman kamalin tauti vaikka meneekin nopsaan ohitse. Olisin vienyt vauvan tänään lääkäriin mutta hän alkaa olemaan jo hippusen parempi. Katsotaan vielä pari päivää ja jos kunto huononee niin sitten näytille. Mä pääsen itse...
  9. Nannaliina76

    Toukovaavit 2011

    Mä alan olemaan ihan loppu. Ainakin 6 vkoa jo sairastettu eikä loppua näy. Ensin flunssaa, kuumetta ja oksutautia ja sitten sama rumba taas uudestaan. Yksi lapsi jo terve,toisella oksu lentää ja muiden sairastumista odottellessa. Itseltä ääni ihan poissa. Eskarista valittavat koko ajan kun...
  10. Nannaliina76

    Olen laihtunut 20 kiloa!

    Samaa mieltä! Toinen iloitsee mahtavasta saavutuksestaan. Kai jokainen nyt sen tietää että se on haastavaa pitää se paino missä on mutta en epäile etteikö Chefiltä onnistuisi!
  11. Nannaliina76

    ***Maaliskuussa ministyvät***

    Höh,enhän mä nyt kellekään hlökohtaisesti osoittanut kysymystäni "heikottaako?" Kai olisin osoittanut sen sitten suoraan vaikka Chefille jos olisin hänelle sen tarkoittanut. Täälläkö ei siis saa kysyä ja puhua omista mielipiteistään ilman että joku loukkaantuu? Tai antaa neuvoja? Itse ihan...
  12. Nannaliina76

    ***Maaliskuussa ministyvät***

    Kannattaa käydä omalla salilla vaikka mittauttamassa se perusaineenvaihdunnan määrä. Meidän laihdutusryhmässä oli kaksi naista jotka olivat viikon aikana syöneet liian vähän ja toki laihtuneet mutta sen seurauksena rasva% oli noussut. Mä en ainakaan halua että mun keho alkaa ottamaan...
  13. Nannaliina76

    ***Maaliskuussa ministyvät***

    Voi kurja MaMa,mikä tilanne,ihan törkeää mieheltäsi:( Jaksamista sinulle hirmuisesti!! Moorelle onnea hyvästä tuloksesta! Mua alkoi jälkikäteen eilen lenkillä naurattamaan että olen tainnut tulla vähän sokeaksi kun valitin että kuukaudessa on paino tippunut vain 1,6kg. Sehän on ihan ok tulos...
  14. Nannaliina76

    Klo 7.59 maailmaan tuli Bret Bentley Lee:)))))))!!!

    Oikein paljon onnea! Olipas pikku herralla sitten kokoa:)
  15. Nannaliina76

    ***Maaliskuussa ministyvät***

    Siis miten tämä voi olla näin järkyn olematonta tällä kertaa?!? Paino ei tipu lainkaan ja sahaa vaan ees taas. Liikunta ei ole ongelma. Eilenkin kävin reilun tunnin lenkillä,päälle tunti kuntokeskuksen selkäjumppaa ja venyttelyä ja perään 55 min kahvakuulaa. Kyllä oli illalla poikki. Kaloreita...
  16. Nannaliina76

    Ollaan jo puolessa välissä! Tosi kipeä olen, koht siirrymme alas synnytys saalille!

    Jaahas,vihdoinkin on päässyt tositoimiin. Toivottavasti pian saadaan kuulumisia!
  17. Nannaliina76

    törkiä vanha akka synnärillä:(

    "Koita nyt vaan vuosi imettää." Älyttömiä kommentteja,anteeksi nyt vain! Itse kuuden lapsen äitinä imetyskokemusta on aika paljon jo ja ei sitä aina vaan imetetä vaikka tahtoa olisi kuinka paljon!! Itse en TODELLA kovista yrityksistä huolimatta ole koskaan onnistunut imettämään 4kk...
  18. Nannaliina76

    ***Maaliskuussa ministyvät***

    Voi että ottaa päähän kun piti mennä perjantaina sortumaan herkkuihin. Heti näkyy vaa alla. Sai olla kyllä vimppa kerta:/.
  19. Nannaliina76

    Toukovaavit 2011

    Meidän poika ei osaa vielä edes istua,ei pysy yhtään ylhäällä. No,ehkä hän on vain hitaampi kehityksessä mutta ainahan tuollaiset mietityttää. Kyllä ne jalat heiluu ja potkii makuuasennossa että ehkä vain turhaan huolehdin mutta aika näyttää. Kiitos lyrae,nyt on tarvittava määrä kissoja...
  20. Nannaliina76

    Päiväkodissamme kiertävät KAIKKI mahdolliset taudit. Vanhemmat eivät pese aamulla lastensa käsiä!

    Tosi ikävää:( Saanko uteliaana kysyä että mitä ovat ehkäisevät toimenpiteet? Meillä ei ole päiväkotilaisia mutta eskarissa ja koulussa niitä on ollut nyt liikkeellä mutta eivät ole vielä onneksi meille löytäneet. Perheessämme on 8 hlöä ja kauhulla odotan että mahtavatko tulla vai ei niin siksi...

Yhteistyössä