Hakutulokset

  1. T

    Mikä on arvokkain esine mitä omistat?

    Yhdistelmävaunut, noin 800 e.
  2. T

    Vaimon vauvakuume & ehkäisy

    Jos et halua useampia lapsia, mars mars vain sterilisaatioon siitä. Sekään ei tosin ole satavarma keino, mutta parempi kuin luottaa e-pillereihin, jos vaimosi kerran lasta haluaa. Lisäksi, mulla ainakin e-pillerit teki vihaiseksi, vei seksihalut ja lihottivat n. 20 kiloa yhden vuoden aikana...
  3. T

    Rattaista?

    Osta Brio Up käytettynä. Muuten tuskin tuohon hintaan saat mitään.
  4. T

    Ovatko lapsettomuushoidoilla raskautuneet mielestänne erilaisia äiteinä kuin luomusti raskautuneet?

    Pitkä yritys vaikuttaa varmasti enemmän kuin se, raskautuiko hoitojen avulla vai luomusti.
  5. T

    Kuinka moni on päiväunilta herättyään kuin perseelle ammuttu karhu? :D

    Onneksi en raivoa, krapulainen olo kyllä on.
  6. T

    Antaisitko 3-vuotiaan pojan kasvattaa pitkät hiukset? :)

    Voisi lyhentää, mutta jos poika haaveilee pitkästä tukasta, niin en antaisi koneella vetää muutaman millin siiliä.
  7. T

    Miksi poikalapsella ei saa olla pitkät hiukset?

    Jos on siistit ja huolitellut, niin mikä ettei? Meidän poika saa sitten päättää hiusten pituuden kun osaa niistä itse huolehtia. Ainoa lapsi, mutta jos joskus saamme tytön niin sama tulee pätemään häneen. En aio ruveta letittämään ja selvittämään takkuja yms. Itselläni on sen verran lyhyet ja...
  8. T

    Oppikaa että suomessa puhutaan suomea! !

    Ei sillä kouluruotsilla ole asian kanssa mitään tekemistä. Ja jos pakkoruotsi menee pois, niin tasa-arvon nimissä myös pakkosuomi Ahvenanmaalta ja ruotsinkieliseltä Pohjanmaalta (joissa on kuntia missä suurempi osuus puhuu äidinkielenään ruotsia kuin yhdessäkään kunnassa Ruotsissa, siellä kun...
  9. T

    Oppikaa että suomessa puhutaan suomea! !

    Heh. Mulla muksu ruotsinkielisessä päiväkodissa, yksi hoitajista on ruotsinkielinen ja somalialaistaustainen.
  10. T

    hääpukeutumisessa pulmaa...

    Joo, netistä ei yleensä löydä mitään, juhlaviakin vaatteita saa silti (kokoni on 46-50, vähän vaatteesta riippuen). Ostan lähes kaikki vaatteeni Lorellasta, joita tosin ei löydy kuin suuremmilta paikkakunnilta.
  11. T

    Oppikaa että suomessa puhutaan suomea! !

    Toivottavasti ei yleisty. Kaksikielinen ja ylpeä siitä. Monikielisyys on rikkaus, jota yksikieliset eivät koskaan tule ymmärtämään.
  12. T

    Leikkaatteko taaperoiden hiuksia?

    Pari kertaa vuodessa käyty parturissa kohta 3-vuotiaan kanssa. Eka kerta hiukan yli yksivuotiaana, ennen valokuvausta. Ei antaisi minun leikata, mutta kampaaja sai huomion vietyä muualle, joten ei ollut mitään ongelmia edes ekalla kerralla.
  13. T

    Kaksikieliset taaperot

    Meillä puhun lapselle ruotsia ja mieheni puhuu suomea. Lapsi on ruotsinkielisessä päiväkodissa. Kohta kolmevuotiaalla on silti suomi paljon vahvempi, koska mieheni kanssa puhun suomea. Olen itsekin kaksikielisestä perheestä, joten molempien mummojen kanssa puhutaan suomea. Ruotsia tulee...
  14. T

    minkä ikäisenä 26 kengät?

    Poika täyttää tämän kuun lopussa 3. Kesälenkkarit nyt kokoa 26. Minulla on kengännumero 39 ja miehellä 41, joten suurta jalkaa tuskin muksullekaan tulee.
  15. T

    Lahjomallako potalle?

    Meidän kohta 3-vuotias käy tarhassa kiltisti potalla. Kotona silloin kun huvittaa. Asiasta ei mielestäni kannata tehdä liian isoa numeroa. Nyt ollaan siinä vaiheessa, että kotona saa tarran, jos pottaan tulee jotain. Poika pissaa myös suihkussa ja joskus lavuaariin, kun pesen kakkapyllyä...
  16. T

    Kuinka moni ei tee tänä kesänä lomareissua?

    Juuri saatiin talo valmiiksi ja kohta on muutto edessä. Molemmat töissä ja keskipalkkaa paremmat tulot, mutta talo teettää vielä muuton jälkeenkin hommia, pihasta puhumattakaan. Yksissä häissä vain käydään koko perheen voimin.
  17. T

    Vihanneksen ja kasviksen ero?

    Kaikkea kohtuudella, ehkä banaania ja viinirypäleitä lukuun ottamatta. Ne voivat olla "herkkuja". ;)
  18. T

    Olenko kohtuuton?

    Meillä kohta kolmevuotias oli puoli vuotta tarhan aloittamisen jälkeen (aloitti viime syksynä) jatkuvassa tautikierteessä. Silloin vierailimme räkänokan kanssa vain perheissä, joissa oli päiväkoti-ikäisiä lapsia. Itse en menisi nuhaisen lapsen kanssa vauvaperheeseen vierailulle, elleivät...
  19. T

    Miten lähestyä varattua miestä?

    Rehti mies ottaa ensin eron ennen kuin alkaa katsella ympärilleen, jos vaimon kanssa vain tapellaan. Valitettavasti monet miehet ovat niin pelkureita/mukavuudenhaluisia, että pysyttelevät huonossakin suhteessa mieluummin kuin lähtevät tai yrittävät parantaa asiaa (toki sellaisia naisiakin on)...
  20. T

    JIHUU, pakkohan se on johonkin tuulettaa

    Onneksi olkoon! Toivottavasti tämä raskaus loppuu täysiaikaisena synnytykseen ja saat aikanaan oman pikku nyytin syliisi. :D

Yhteistyössä