Hakutulokset

  1. R

    Maalismasut 2011

    Voi ei Kr1sse! Tosi ikävä kuulla, että kävi noin. Onneks tosiaan sait Jessen! Hienoa että jaksat kuitenkin olla positiivisella mielellä. Sydänsydän, mä oon synnyttäny jo helmikuun puolella, oli tosiaan laskettuaika maaliskuussa, mutta päättivät tosiaan tulla noin kuukautta aiemmin. Olin...
  2. R

    Maalismasut 2011

    Hello seeprah. Aika jännä toi rv juttu.. Varmaan on johtunu tosta sun raskausmyrkytyksestä, tai sit niillä vähän käytänteet vaihtelee. Tiedä häntä. Mulla käynnisty ihan luonnollisesti, mutta sitten jouduttiin sairaalalla laittamaan estolääkitys, kun A vauva oli edelleen perätilassa, jalka...
  3. R

    Maalismasut 2011

    Hei vain taas.. Ei sitten tosiaan tullu maaliskuussa nämä ei.. Eli identtiset kaksostytöt synty 7.2. Pääsin ku pääsinki Porvooseen tekemään, koska viikot oli just 36+1 :) Kattelin että kr1sse sulla se odotus vielä jatkuu.. joten tsemppiä loppusuoralle! No, mukulat heräs, joten mentävä mun on! :D
  4. R

    Maalismasut 2011

    Porvoosta päin ja toivottavasti pääsee Porvooseen myös synnyttämään. Mites kr1sse?
  5. R

    Maalismasut 2011

    Heips Täällä on myös laskettu aika maaliskuussa. Tosin viikot on nyt jo 34 + 4. A mukulan perätilan takia viime ultra käynnillä lääkäri kehotti henkisesti varautumaan sektioon joskus viikoilla 36 - 38. Eli tod.näk. ei maaliskuulle mennä. Tännekin olisi identtiset luvassa, sukupuolesta ei...
  6. R

    ***Me monikot***

    Hari Mao: Nukkuuko teidän neiti päivällä paljon? Meillä esikoinen veti hirmuisia kiukkukilarikohtauksia öisin yhdessä vaiheessa. Selvisi että nukkui päiväkodissa parin tunnin päikkärit. Sitten kun päikkärit lyhennettiin max. tuntiin niin loppuhan se yöriehuminenkin.
  7. R

    tuplien odottajia 2010-11?

    Tsemppiä viidenmammalle. Toivotaan parasta. Perhon ajatus yhteen kasaamisesta ei ole hullumpi, mutta ei taida kukaan joutaa. Laitan tähän kuitenkin oman tilanteen: rv 17+2, toinen ja kolmas lapsi tulossa, ei tietoa (ainakaan vielä) sukupuolesta, mutta identtisiä tod.näk. ovat. La 6.3.-11 ja...
  8. R

    tuplien odottajia 2010-11?

    Heips Täällä myös kaksosia vartutaan. Rv 14 + 4 ja maha tuntuu nyt jo valtavalta. Yksi muksu on ennestään, 3½ vuotias. Laskettu aika on maaliskuun alussa. Kaksosuutinen tuli ekassa ultrassa ihan puun takaa. Mulla tuntuu raskausvaivoja olevan tuplasti ensimmäiseen verrattuna. Kovasti kyllä...

Yhteistyössä