Hakutulokset

  1. Äitylim

    Kellään 11 v. tyttöjä ?

    Hei Kampsu, vasta nyt tajusin rekisteröityä tänne, tyttöni on jo 12 ja ihan hyvin on mennyt ! Laita viestiä, jos haluat tutustua enemmän, asumme Pohjois-Savossa.
  2. Äitylim

    Olen 47, tyttöni 12, olen sairaseläkkeellä ms-taudin takia.

    Olen 47, tyttöni 12, olen sairaseläkkeellä ms-taudin takia.
  3. Äitylim

    Kertokaa itsestänne/perheestänne.

    Täytin just 46, erosin pitkästä liitosta 5 vuotta sitten ja tyttömme 11 vee jäi asumaan isänsä luo. Olen ollut eläkkeellä ms-taudin takia jo 16 vuotta. Tyttö käy luonani säännöllisesti ja on yleensä viikonloppuisin yhden tai kaksi yötä. Hänellä on tosiaankin jo paljon murrosiän oireita...
  4. Äitylim

    Arvokkaimmat Pet shopit?

    Tyttöni löytää niitä vanhempia lps-hahmoja Huuto.netistä, pari kertaa on ostettu sieltä, hinta 10-20 e/kpl iästä ja kunnosta riippuen. Hän ei tykkää uudemmista hahmoista tai magneeteista siinä muovijutussa. Hänellä on niitä jotain 30 kpl ainakin ja kovasti leikkii niillä, 11-vuotias on...
  5. Äitylim

    Kiitollisuuden aiheita

    Sama täällä, olen kiitollinen terveestä lapsesta ja hyväkuntoisista vanhemmistani, vaikka ovat jo 70- ja 80-vuotiaita. Olen myös kiitollinen, että itsekin saan elää aika hyvää elämää, vaikka olenkin eläkkeellä ms-taudin takia. Ei jaksa ihan pienistä valittaa..
  6. Äitylim

    juoko teillä koululaiset maitoa ruokajuomana?

    Meille on tullut suositus kouluterveydenhoitajalta, että maitotuotteita pitäisi käyttää puoli litraa päivässä kalsiumin saannin takia. Tyttömme 11 vee ei paljoa käytä muita maitotuotteita paitsi koulussa syö keittoja tai puuroja. Eli rasvatonta maitoa vaan joka päivä edes pari kertaa.. Ennen söi...
  7. Äitylim

    Vuokralla asuvat ovat vajakkeja

    No olen ollut 16 vuotta sairaseläkkeellä ms-taudin takia ja vuokralla yksiössä avioeron jälkeen, saan ihan hyvää asumistukeakin. Nyt etsin isompaa asuntoa vuokralle, koska naapurit saattavat olla minkälaisia vaan. Tässä asunnossani on naapureina ollut työttömiä juoppoja, huumeidenkäyttäjä ja...
  8. Äitylim

    Vapaamuurarisymboleita vai vain taidetta?

    Kaikkea te aikuiset ihmiset jaksatte miettiä.. Kannattaisikohan aloittaa joku vähän sivistyneempi harrastus, esim lukeminen ? Bowie oli joskus vuonna 76 vasta uransa alussa ja näin eräästä 2000-luvun tv-haastattelusta, että hän totesi olevansa kiinnostunut monesta eri asiasta ja uskonnosta...
  9. Äitylim

    Vapaamuurarisymboleita vai vain taidetta?

    MISTÄ TIEDÄT, ETTÄ BOWIE ON KABBALISTI ? Onko hän sanonut niin jossain haastattelussa ? Olen bowie-fani, mutta en ole kuullut mistään tuollaisesta..
  10. Äitylim

    "NYT LOPETAT TAI..." Miten teillä jatkuu lause?

    Nyt lopetat tai et saa suklaata !Tehokas kielto 11-vuotiaalle herkkusuulle ! Toinen tapa on uhata ottaa pois kännykkä tai ettei saa avata tietokonetta. Nettiriippuvainen lapsi, olisi tuntikausia koneella tai kännykällä joka päivä, jos en vahdi.
  11. Äitylim

    Kellään 11 v. tyttöjä ?

    Mistä minä löydän teitä 11-vuotiaan tyttöjen äitejä.. ? Tunnen kaksi saman luokan äitejä, mutta ei meillä ole sen syvällisempiä keskusteluja. Haluaisin vinkkejä/neuvoja ruokavalioon, ettei olisi aina vaan sitä samaa meillä sekä tietoa milloin tyttö tarvitsee rintaliivit, mitä voisi harrastaa...
  12. Äitylim

    Kellään 11 v. tyttöjä ?

    Onko täällä ketään yli 40- vuotiasta äitiä, jolla on 11-vuotias tyttö ? Haluaisin vaihtaa kasvatuskokemuksia. Laita yviestiä tai vastaa tänne palstalle. Mulla ei ole mitään aiempaa lastenhoitokokemusta ja aina tulee uusia asioita eteen.
  13. Äitylim

    Meilikavereita noin 11 v tyttöjen äideistä ?

    Heippa, haluaisin tutustua muihin tyttäreni ikäisen lapsen äiteihin. Hän asuu nyt isänsä uuden perheen kanssa ja on luonani säännöllisesti kahdesti viikossa. Minulla ei ole aiempaa kokemusta lastenhoidosta tai kasvatuksestakaan eli koko ajan tulee uusia asioita vastaan. Olisi kiva vaihtaa...
  14. Äitylim

    Mitä tarkoittaa status ja miten siihen saa laitettua jotain ?

    Nyt kirjoitin jotain siihen statusviestiin..
  15. Äitylim

    Mitä tarkoittaa status ja miten siihen saa laitettua jotain ?

    Mulla toimii entinen nimimerkki, kuvan lisäsin nyt, mutta en osaa laittaa tietoihini statusta. Tarkoittaako se esim. sinkkua tai eronnutta, miten sen saa kirjoitettua omaan profiiliini ?
  16. Äitylim

    keliakiasta?

    Mulla on ollut noita vatsaongelmia jo vuosia, eka löytyi laktoosi-intoleranssi, mutta ei laktoosittomuuskaan ole hirveästi auttanut. Nyt kokeilen rajoittaa vehnäjauhojen käyttöä mausteiden yms. ärsyttävien ruoka-aineiden rajoittamisen lisäksi. Harmittaa vaan, kun pitää syödä melko mautonta...
  17. Äitylim

    Mikä nimi tytölle?

    Elena tai Elina, Vilja tai Milja, Milla tai Malla.. Salla, Taija, Maija Onhan niitä paljon vanhempiakin kauniita nimiä. Ellimaija oli yksi opettajani joskus 80-luvulla.. Ellinoorakin on tosi nätti !
  18. Äitylim

    Millaisia kommelluksia sinulle on sattunut väsyneenä?

    Vuosia sitten laitoin kahvia keittimeen, jauheen ja veden muistin laittaa ihan normaalisti, mutta unohdin sen lasikannun.. Onneksi muistin sitten senkin, kun keitin vaan porisi, mutta kahvia ei tippunutkaan näkyville ! Liian vaikea operaatio väsyneenä..
  19. Äitylim

    D-mitoitusta tytön housuissa koko 146-150 cm ?

    Nyt ovat 150 cm housut sopivia, vaikka pituutta on vasta 142 cm. Ei ole tarvinnut lyhentää housunlahkeita pitkään aikaan. Ehkä tyttö liikkuu nyt koulupäivien aikana enemmän, muu liikunta ei ole hirveästi lisääntynyt ja ruokahalu on hyvä ! Painoa jotain 35 kg. Karkkia ja rasvaisia ruokia syö...
  20. Äitylim

    Etsin meilikavereita, asun Pohjois-Savossa

    Etsin siis äitikavereita, joilla on noin 11-vuotias tyttölapsi. Voisimme vaihtaa kokemuksia ja kuulumisia aluksi meilin kautta, myöh voitais tavatakin, jos mahdollista. Olen eronnut 45-vuotias nainen, sairastan ms-tautia ja olen ollut eläkkeellä jo 16 vuotta.

Yhteistyössä