Hakutulokset

  1. V

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    Mä olen ihan unohtanu kirjoitella et täällä on jo kp 4 menossa. Vauvakuume vaan kasvaa koko ajan varsinkin eilen kun päästiin kattomaan miehen veljen aamulla syntynyttä toista rinsessaa, on ne vastasyntyneet kyl niin ihania :)
  2. V

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    Terve pitkästä aikaa! Mulla oli tässä pieni mietintä tauko välissä kun rupes kuitenkin sen 4 lapsen hankinta mietityttää mut nyt siis ollaan päästy kuitenkin lopputulokseen että yritetään taas :). Mulla ehti tossa välissä olee ensi 27 päivän kierto ja sit 33 päivän kierto. Mulle vois listaan...
  3. V

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    Paljon onnitteluja Mimmiih ja Hensq! Mulla on ainakin tuo kp päivä yhden perässä eli oikee olis 24
  4. V

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    Huomenta! Joku kyseli et miten äitienpäivää vietettiin ni reissaten niin että nähtiin meidän molempien vanhempien äidit ja sitten vielä miehen mummo. Muuta ei sitten ehdittykkään. Täällä onkin joillain jo lupaavia oireita, toivottavasti olis tärpännyt =) Mä olen lähihoitaja työpaikkaa...
  5. V

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    Täällä on sunnuntai alkanut rauhallisesti kun on esikoinne ollut yö hoidossa mummilla ja ukilla :). Vuodoista täällä on päästy eroon jo kokonaan ja nyt pitäiski taas saada mies vähän innostuneemmaks pikku nelosesta että rupeis yritys taas luistamaan:D meillä kun on niitä ongelmia kiertojen...
  6. V

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    täällä asutaan ja varsinais-suomessa
  7. V

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    Huomenta! Mä en oo suoraan oikeen sanonu muille ku miehen veljelle ja hänen avokilleen tosin nyt heillekin sanottiin ettei niin viittitä yrittää et tulee jos on tullakseen ;) meiltä usein kyllä kysytään että meinataankos vielä tehdä ni vastailen vaa sitten että kyllä mä sen neljänene jossain...
  8. V

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    Aurinkoista huomenta kaikille! Mulla heittelee ja mieli vauvan haluumisesta jo ihan päivän aikana tai siis tosi kovin koko ajan haluun sen neljänen(viimeisen) lapsen nyt tähän samaan syssyyn mut sit vaa epäilyttää ku joskus nytkin jo noitten kolmen kanssa tuppaa tulemaan riittämättömyyden...
  9. V

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    Heips! Täällä ilmottautuis mukaan 24v äippä joka haaveilee 4. lapsesta. Ennestään on siis miehen(26v) kanssa 2,5v poika ja 1,5v kaksos tytöt. Kierto ollut joulukuusta asti vähän sekaisin jonka johdosta poistettiin joulukuun lopulla kuparikierukka ja sen jälkeen sit päätettiin jättää ehkäisy...
  10. V

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Huomenta! Mä kävin siellä gynenpolilla ja sain mukaani keltarauhas hormooni respetin että saatais taas kiero normalisoitua, kuuri loppu tänään eli parinpäivän sisällä menkat varmaan alkaa ni pääsätis sit taas yrittämään, toivottavasti kierrot nyt tasaantuis et pystyis taas ovulaation ajankohtaa...
  11. V

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Kyllä mää ainakin käyn aina kattomassa olisko tänne lisää tekstiä ilmestyny. Mulla on nyt itellä sillanen tilanne että viimeiset kuukautiset on alkanu 20.2 eli on jostain syystä jäänyt nyt välistä. Kävin tästä syystä( ja niiden kipujen takia myös) 28.3 ultrassa Mehiläisessä jossa ei löytynyt...
  12. V

    voinkohan käyttää?

    Mulle sanottiin että hormonikierukka on ainut hormonaalinen ehkäisy mitä voin käyttää kun on kerran veritulppaa epäilty ja suvussa esiintyy samaten.
  13. V

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Paljon onnea Isebel81 plussasta:D
  14. V

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Tervetuloa avolavapaku! Mä kävin tänään omalla lääkärillä kun taas tuli viime to ja pe kovia kipuja oikealle ala vattaan mikä tässä nyt jo aiemmin ollu kipee mut ei koskaan mitään noi kovaa vihlontaa oo ollu kesti jonkun 15-30 min( en kattonu kelloo kauheen tarkast) pääsi nyt sit ultra...
  15. V

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Neljäskö :hug: Elli :hug: paljon voimia toipumiseen surusta Mulla meni noi tikutukset vähä pieleen kun ostin ne vast ke ilalla ja to aamulla alotin testauksen ja to iltapäivällä tuli jo ovis limaa(epäilen vahvasti että oli ovulaatio) ni ei kai se sit mitään näyttänykkää enää koko viikkon...
  16. V

    välikausipukuja

    Lastenvaatteet | Reima | Chrysalis Tällaiset ostin kaksoistytöille 1,5v toiselle lia-ruskea ja toiselle kirkkaan punainen Pojalla haalareita oli joten ositn vain tällsien takin ruskella pohjalla. Lastenvaatteet | Reima | Bract
  17. V

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Aurinkoista perjantaita kaikille! Mä kävin edellispäivänä nyt hakemassa digitaalisia ovulaatio tikkuja, huomenna kaikenjärjen mukaan kuuluis oviksen olla mutta en nyt sit oikeen tiiä et miten se menee, ku mä ymmärsin et kun se hormooni piikki tulee eli testiin ilmestyy hymynaama olis aikaa...
  18. V

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Huomenta! Pilttihirmulle onnittelut! Mä oon nyt tullu siihen tulokseen et mun kyl on mentävä taas kerran lääkäriin kun tuota vihlontaa edeelleenkin on. Anopilta ja appiukolta käskin miehen kysyä jos sen verta lainisivat että pääsisin mehiläiseen kun tk:n kautta sinne ultraan tuntuu olevan...
  19. V

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Heenulle ja hölyhuispakkeelle onnitteluja! Mun kuukautiset oli ihan oudot, kestivät vaan 2,5 päivää ja vuoto oli niin vähäistä että yöllä ei tullu ollenkaan vaikka yleensä ei mikään side riitä:confused: ja päivälläki olis yhellä siteellä koko päivän pärjänny jollei olis pakko mielle sitä...
  20. V

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Huomenta! Täällä se aikainen testailu kostautus nyt sillä että tiedän että olin raskaana vaikka täti tänään tulikin paikalle ajallaan, oli varmaan kemiallinen raskaus. Jostain syystä mua ei harmita kauheesti en tiiä johtukuko siitä että alusta asti pelkäsin/tiesin koko ajan ettei kaikki oo ihan...

Yhteistyössä