Hakutulokset

  1. J

    35 v + odottajat, vol 5

    Heippa pitkästä aikaa! Töissä on ollut niin pyöritystä viime viikot, ettei ole ehtinyt yhtään palstailemaan, tai edes seurailemaan. Mutta tosi kiva nähdä, että näin paljon uusia on ilmaantunut mukaan - tervetuloa ja onnea! Ja ihan valtaisat onnittelut Lumi-Marjalle ja Kimpelille! :flower...
  2. J

    Toukokuiset

    Heipparallaa! Pitkästä aikaa. On ollut töissä viime viikot niin hirmuista pyöritystä, ettei ole oikein ehtinyt käydä edes lukemassa näitä viestejä. Vaikka eihän niitä niin hirveästi ole ollutkaan - onko tämä pino vielä hengissä? Kirjoitelkaa nyt jotain, jooko!? Tervetuloa, Miiku76 ja onnea...
  3. J

    Toukokuiset

    Heips! Onnittelut Tivolille hienoista ultrakuulumisista! En oikein tiedä, onko mulla maha tullut näkyviin, vai onko kaikki tosiaan vain turvotusta. Fiilis on ollut, että sitä itseään se on. Mutta toisaalta töissä tuntuvat olevan vielä niin pimennossa, että epäilen, ettei se sitten kuitenkaan...
  4. J

    35 v + odottajat, vol 5

    Huomenta kaikki mammat! Lumi-Marja: Hienoa, että kaikki kääntyi parhain päin! Aika pian sulla odotettavissa toimintaa, jos marraskuussa rupeavat käynnistelemään. Sulla siis tehty aiemmin sektio? Ilmeisesti kuitenkin "vain" yksi? Miten itse suhtaudut tuohon alatiesynnytykseen? Kyselen vain...
  5. J

    Onko raskaus pelkästään naisten juttu?

    Hei, Magus Acerbus! Oli pakko tulla onnittelemaan tuosta teidän positiivisesta testituloksestanne. Luin just tuon viestiketjun ihan tippa linssissä, ja voin todeta (myös muiden kirjoitukset lukeneena), että teidän lapset on varsinaisia onnenpekkoja! Onnekseni voin todeta, että oma mieheni on...
  6. J

    35 v + odottajat, vol 5

    Hui! Et varmaankaan tätä lue ennen kuin tilanne on jo ohi, mutta täällä pidetään vimmatusti peukkuja ja toivotaan parasta. :hug: Onneksi sairaalassa kyllä osaavat asiansa. terv. Jupeksi 12+4
  7. J

    35 v + odottajat, vol 5

    Vielä Kurkkunaamiolle onnittelut hienoista ultrakuulumisista ja Chilipavulle hyvistä verikoetuloksista!:flower: /Jupeksi, edelleen 12+4
  8. J

    35 v + odottajat, vol 5

    Tervetuloa, Malai ja Tsukka, minunkin puolestani! täällä mennään viikolla 12+4, ikää mulla(kin) on 37 vuotta ja odotan toista lasta. Täällä alkaa pahoinvoinnit olla historiaa ilmeisesti kokonaan. Pitäisi vain muistaa syödä riittävän usein, nälkäisenä kyllä alkaa vatsassa kiertää - tähän mä aina...
  9. J

    Toukokuiset

    Sariar: Valtaisat pahoittelut ultratulosten johdosta! :( Kaipa sitä äiti tosiaan tietää, jos jokin on vinossa... Jaksamista sulle! :hug: terv. Jupeksi
  10. J

    Toukokuiset

    Tervetuloa, äitix4! Ja onnittelut! Onnittelut myös Mupukalle hyvien ultrauutisten johdosta! Hienoa, että se hematoomakin on hävinnyt. Tsemppiä sariarille ultraan, jonka onkin itse asiassa just nyt! täällä pidetään peukkuja, että kaikki on kunnossa. Mä ryntäsin sitten heti sen viimeviikkoisen...
  11. J

    Toukokuiset

    Niin siis 11+4. Raskausdementia heikentää näköjään myös päässälaskutaitoa... :rolleyes:
  12. J

    Toukokuiset

    Kiitos, Nannaliina, onnitteluista. en oikein usko, että kysytään sukupuolta. Esikoisen kohdalla kysyttiin, mutta kun siitä ei ottanut selvää, niin todettiin, että ei ollut niin väliksikään. Mä kyllä sitten myöhemmin onnistuin sen bongaamaan, kun yhdellä lääkärikäynnillä lääkäri muuten vain...
  13. J

    35 v + odottajat, vol 5

    Kiitokset tervetulotoivotuksista, ja tsemppiä Kimpelille ja muille, joilla alkaa olo käydä tukalaksi! Tänään oli sitten meillä eka ultra. Siellä näkyi potra pikkuinen, jolla oli kaikki kohdallaan - pää, nenä, kädet, jalat ja sydän, joka sykki vallan mahdottomasti... :heart: Kaikki hyvin...
  14. J

    Toukokuiset

    Ai joo, laskettu aika aikaistui yhdellä päivällä (??) ilmeisesti laskentatapojen erojen vuoksi (??), eli nyt se on 2.5 - neuvolassa siis 3.5. Jupeksi rv 11+2
  15. J

    Toukokuiset

    No nyt on eka ultra käyty, ja kaikki hyvin. siellä näkyi pikkuinen, jolla kaikki paikallaan - pää, nenä, kädet, jalat, ja sydän, joka sykki vallan vimmatusti...:) Nt:n osalta ei ainakaan kuvien perusteella aihetta huoleen. Ja kylläpä muuten saatiinkin tarkkoja ja teräviä kuvia!:heart:
  16. J

    35 v + odottajat, vol 5

    Heippa! Hiippailen tähän porukkaan minäkin. Olen 37 v. yhden lapsen (09/08) äiti, ja tällä hetkellä viikot on 11+0, eli toukokuun alkuun näyttäisi uuden tulokkaan saapuminen osuvan. Toistaiseksi kaikki on sujunut ihan kivasti. Pahoinvoinnit on pysyneet kohtuudessa, ja alkavat olla takana...
  17. J

    Toukokuiset

    Huomenta! Nepula ja Maybaby: Onnittelut hyvien ultrauutisten johdosta! =) Sariar: Voi kurjuus - ne epäilyksetkö sitten alkoivat näyttää oikeilta? Onneksi ei ole ollut vuotoa, vielä on mahdollisuus, sitä älä unohda - niin kauan raskaana kunnes toisin todetaan!:hug: Nannaliina: Voi ei, sullakin...
  18. J

    Toukokuiset

    Huomenta! Karvatonkoira: Valtaisat pahoittelut keskenmenon vuoksi - jaksamista! :hug: Mupukka: Onnittelut menestyksekkään ultran johdosta! Hieno juttu.=) Toivottavasti se hematooma häipyy sieltä omia aikojaan ja kaikki sujuu hyvin. Maybaby: Vau, mikä katras teillä - ja onnittelut tästä...
  19. J

    Toukokuiset

    Maanantaiaamupäivää! Viikonloppu on sitten taas vietetty, meillä meni mummoloissa (molemmat 15 km säteellä meiltä). Pokka piti, vaikka ihan vasta on mm. käynyt ilmi, että veli avovaimoineen odottaa esikoistaan, ja puheenaiheet tietysti liikkuivat missäs muualla kuin...:D Poitsu äityi molempina...
  20. J

    Toukokuiset

    Pikaheittona Nepulalle: Tsemppiä huomiseen ultraan!!! Pidän peukkuja. t. Jupeksi 8+2

Yhteistyössä