Hakutulokset

  1. B

    argh! että ottaa päästä tuo sipsi-mainos! (turha)

    niin, siis turhasta valitan, mutta kun niin korpee kolmivuorolaisena kun harvoin pääsee hölläilemään perjantaisin. ei tartte väitellä kumpi työ on raskaampaa tms. sanonpahan vain että olis joskus kiva hölläillä. noh, joka neljäs viikko :D
  2. B

    yhteisöä tai jotain yh:lle?

    ehdotelkaa jotain. olis oikeasti kiva jutella sellaisten kanssa jotka tietääkin jotain asiasta. eli siis millaista on oikeasti olla köyhä yksinhuoltaja.
  3. B

    millaisen odotatte joulusta tulevan?

    miulla on paha tapa aina haaveilla etukäteen millaisena näen jouluaaton. tänä jouluna itketään paljon, sen tiedän :(
  4. B

    G: paras eines?

    kitchen joyn thai-cube, täynnä aromivahventeita! ah! maksalaatikko on kans hyvää!
  5. B

    miten pärjäätte rahallisesti yksinhuoltajat?

    olen tehnyt tiukkoja laskelmia. ostin itselleni oman osakkeen, josta maksan lainaa vastiketta saman verran kuin maksaisin täälläpäin vuokraa. lisäksi otin entisen elämän lainoja kontolleni hiukan joita makselen pari vuotta. laskeskelin että jos ei mitään yllättävää tule kk niin rahaa...
  6. B

    sydän särkyy :/

    taas negatiivinen :(. mitähän pahaa me ollaan tehty, että me ansaitaan 3 keskenmenoa ja 3 vuoden raskausyritykset :(:ashamed: noh, elämä jatkuu ja olen kiitollinen, että minulla on tuo yksikin:heart: inhottaa vaan keksiä miljoona eri syytä, että miksi meidän perhe ei tästä kasva.
  7. B

    messenger-ystäviä???

    vaikka näin aluksi ja miksipä ei koko lopun elämäksi? 25-vuotias yhden poitsun äitee ehtii itselleen kavereita! lissääppä messeen ja huikkaa niin jutellaan lisää! biggie@hotmail.fi
  8. B

    pojalta ei vaan se hammas lähde!

    uusi on tullut jo taakse mutta maitohammas edestä ei suostu liikahtamaankaan. 2 päivää ollaan kaikki yritetty saada sitä heilumaan. torstaina menee sit hammaslääkäriin ja sehän tietysti nyppästään.....: /

Yhteistyössä